Appartement Dioni

Appartement info

Meer appartement info

45 reviews over Appartement Dioni

• 8John06-08-2014

Fijn verblijf met wat kleine minpuntjes.

We zaten in hoekmaisonette Ariadne. Dit heeft een fantastisch uitzicht op zee en een heerlijk terras. Strand met ligbedden voor de deur. We betaalden de eigenaresse 60 euro voor twee weken deze bedjes te huren. Achteraf hadden we beter vijf euro per keer kunnen betalen want we waren vaak op andere strandjes te vinden waar het wat rustiger was. De maisonette is ruim en praktisch ingericht. Douche is heel ruim alleen heb je s,ochtends niet altijd warm water. Voor de airco moet je per eenheid bijbetalen. We dachten dat het met de zeewind niet nodig was maar later hebben we toch de airco genomen voor de grote slaapkamer vanwege de hitte. Het tweepersoonsbed in de grote slaapkamer is dramatisch slecht. De schoonmaakster doet haar best alleen krijgt ze volgens mij te weinig tijd per appartement want echt schoon was het zeker niet. De winkels en restaurants liggen allemaal op loopafstand. Je eventuele huurauto kun je het beste wat verderop parkeren bij de kerk. We hadden een fijne vakantie !

• 10Trix van Meerbeek05-08-2014

Geweldig! Grieks paradijsje!

We werden blij verrast toen we ons appartement binnenkwamen...een heerlijk ruim appartement met een aparte slaapkamer en badkamer op de bovenverdieping....alles erg gezellig aangekleed en het keukentje was zelfs voorzien van een vaatwasser! En dan het uitzicht!!! Vanaf het terras en het balkon een geweldig uitzicht over de zee..adembenemend! Al met al een geweldige vakantie gehad en we gaan volgend jaar zeker weer! Home away from home,,,, oh, ja...eervolle vermelding voor de eigenaars Lakis en Dagmar...zeer vriendelijk en behulpzame mensen die je te woord staan in vloeiend Duits of Engels. AANRADER!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10jacq26-07-2014

Fantastisch !

Appartement op het strand, je loopt zo de zee in. Mooie appartementen ,compleet ingericht,zelfs vaatwasser,föhn. Prachtig uitzicht. Dit strand heeft meestal een bries tot flinke wind wat het in de zomerhitte prettig maakt. Windsurfplek om de hoek.Aardige mensen. Om de dag schoonmaak. veel restaurantjes.openbaar vervoer ok. Kindvriendelijk: misschien voor kleintjes niet met kiezelstrand.
    Bedjes moet je huren, wij hebben direct voor hele periode gehuurd. gratis wifi. airco bijbetalen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Walter06-07-2014

beoordeling appartement Dioni

Een gouden vondst! Wij zijn nu voor het vierde keer hier in appartement Dioni en genieten van de zee in de achtertuin. Leuke restaurantjes en bars in de buurt, kwaliteit van eten is geweldig en er is geen overlast van bijvoorbeeld harde muziek. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en worden twee keer peer week schoon gemaakt inclusief het verversen beddengoed en handdoeken wat dik voldoende is. De gastvrouw is erg vriendelijk en er is veel positieve aandacht voor de gast. Heb je verder iets nodig is men erg behulpzaam en zorgt voor oplossingen. Deze appartementen zijn een echte aanrader.

• 9LianaMarga02-07-2014

Het is hier genieten!

Appartement Dioni is een echte aanrader direct gelegen op het lange strand van Kokkari. Het uitzicht is echt adembenemend, als het heel helder is zie je Turkije aan de overkant. Wij zijn hier al verschillende malen geweest en zijn echt weg van de ligging en van de zeer ruime en luxe appartementen. Allen zijn voorzien van keuken met o.a. vaatwasser, koffiezet apparaat, waterkoker en broodrooster. Gratis Wifi, kluis en een mooie badkamer. De totale inrichting is voor Griekse begrippen modern. Er is geen receptie, maar de Duits en Engels sprekende eigenaresse komt bijna elke dag langs om te vragen of alles naar wens is. Schoonmaak incl schoon beddengoed en schone handdoeken 3 x per week en je kan altijd om extra handdoeken vragen die je dan ook direct krijgt. Dat de straat direct aan de voorkant ligt merk je nauwelijks. Supermarkt aan de overkant en verschillende restaurantjes vrijwel om de hoek, daarnaast is op loopafstand het centrum met een zeer gezellige haven met heel veel terrasjes.

• 9Hilly en Bert de Vries24-06-2014

Zeer mooi appartementen complex

Dioni is een mooi appartementen complex, ligging zeer gunstig, direct aan het strand ,service is zeer goed, om de dag schoon bed en handdoeken. Complete keuken waarin een goede maaltijd best is klaar te maken.

wij komen zeker terug

• 9Ineke de Hoog19-06-2014

Schitterende plek

Prachtig gelegen direct aan het (kiezel)strand, waardoor je altijd de zee kan horen ruisen. Fijn appartement, ruim en van alle gemakken voorzien, inclusief vaatwasser. Heerlijke box-spring bedden (per appartement kunnen er verschillen in zitten). De zitmeubels zouden iets comfortabeler mogen. Sinds kort drie maal per week schoonmaak en wisseling van linnengoed. Uitgebreid koken gaat niet lukken met een 2-pits elektrische kookplaat, maar je kunt heerlijk en gezond eten bij buurman Nikos, alles vers, heerlijke visgerechten. Voor verse broodjes hoef je maar een paar meter te lopen. Voor kinderen minder geschikt i.v.m. het kiezelstrand en snel te diep water. Vriendelijke en behulpzame eigenaren die uitstekend Duits en Engels spreken. Kokkari is een fijne, levendige plaats, veel restaurantjes, gezellig centrum, maar geen drukke discotheken. Wij zijn hier nu voor de tweede keer en wederom geen spijt van gehad.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Peter Broek19-06-2014

Perfect voor een rustige zeevakantie

Met veel plezier hebben we voor de 2e keer gebruikt gemaakt van dit appartement. Het is ideaal voor mensen die in rust van zon en zee willen genieten. Het is gelegen aan een kiezelstrand en derhalve niet aan te bevelen voor gezinnen met kleine kinderen. Het echtpaar dat eigenaar is van deze appartementen, spreekt zowel Engels als Duits en zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10wilma_snel10-06-2014

Heerlijk!

Al diverse malen in Dioni geweest: een perfecte locatie aan het strand. Dat de straat aan de andere kant ligt merk je vrijwel niet. Diverse leuke eettentjes op loopafstand. Gelukkig geen dancings of kroegen met harde muziek. Dioni is voorzien van alle comfort (al zouden de bedden iets zachter mogen); zelfs een koffiezetapparaat en vaatwasmachine zijn aanwezig. Voor ons is de stapel schone handdoeken tweemaal per week voldoende. Maar je kunt altijd extra vragen. De (alleen Grieks sprekende) medewerkster is altijd behulpzaam. Er is geen receptie, maar mocht er iets zijn, dan is de eigenaresse vrijwel iedere dag aanwezig om je te helpen.

• 10Ingrid Kuipers09-06-2014

Fantastisch appartement, direct aan zee !

Wij zijn deze week terug gekomen van ons 3e verblijf in Dioni en het was wederom geweldig. Alle appartementen zijn sfeervol en met oog op detail ingericht en beschikken o.a.over prima (deels) box-springbedden, vaatwasser, gratis Wifi, kluis en een mooie badkamer met een fijne douche. Dioni is een kleinschalig, rustig en mooi appartementen complex en alle appartementen hebben uitzicht op zee. De eigenaar verblijft er zelf niet maar de eigenaresse komt elke dag langs om een praatje met de gasten te maken. Voordat wij Dioni ontdekt hadden verbleven wij in 2 verschillende appartementen maar Dioni is en blijft onze favoriet. Het is gewoon fantastisch om elke ochtend vanaf je balkon met uitzicht op zee te ontbijten. In september komen wij terug.

Gereisd met partner in mei 2014

Appartement Dioni info