Appartement Dioni

45 reviews over Appartement Dioni

• 2019
    4Mevr K01-10-2019

Wij gaan verder kijken

Uitzicht prachtig Appartement oud veel dingen stuk Bedden: drama Bedbank: verschrikkelijk Hygiëne: kan veel beter. Geloof dat wij de enige zijn maar het is wat het is.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Lia06-04-2019

Fantastische appartement

Een prachtig ruim appartement direct aan het strand van Kokkari. De appartementen liggen in het gezellige centrum van Kokkari met winkeltjes op loopafstand

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    8Petra18-10-2018

Geweldig

Wij zaten in de studio. Een geweldige plek met mooi dakterras. Klein, knus appartement met een een heerlijke douche. Komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Ria27-07-2018

We willen terug naar Dioni, top plek !

Perfect appartement !! Ruim, comfortabel, schoon, grote slaapkamer, grote badkamer, groot balkon. Gratis kluis, föhn en complete keukenuitrusting aanwezig. Direct op het strand, 3 treden af en we zaten op het strand. Gratis ligbedden. Schaduw van de bomen op het strand. Super aardige host Echt een aanrader, terrasjes heel dichtbij, ook de supermarkt dichtbij. Ik wil weer terug !!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

10Fam. Van Meerbeek03-09-2017

Bijzonder mooie appartements, schitterend gelegen.

Wat ons betreft het mooiste plaatsje van Samos. Appartments Dioni is volgens ons uniek in Kokkari: pal op het kiezelstrand, met een adembenemend mooi uitzicht. Ik kan geen negatieve dingen bedenken. Wij hebben meestal app.Elisabeth, goed geoutilleerd(met een vaatwasser!)een prachtige bovenverdieping met een groot balkon...alles klopt! Dan nog de bijzonder vriendelijke eigenaren, Dagmar en Laki...wij hebben alweer geboekt voor 2018...😊😊

Gereisd met partner in september 2017

• 10Gerard en Paula21-06-2017

Wat een fantastische accommodatie

Zeer smaakvol ingericht,fantastische ligging op het strand,goede bedden,vaatwasser en goede schoonmaak van onze lieve Sofia. Zeer rustige omgeving en in een paar minuten lopen in het sfeervolle dorp Kokkari.Volgend jaar weer terug naar ons 2e huis.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Ingrid19-05-2017

Heerlijk appartement pal op het strand!

We zijn voor de 5e keer in Kokkari geweest, maar konden niet 'het' appartement vinden. Eindelijk hebben we beet! Wat een geweldig appartement. Wij hadden de maisonnette geboekt en toen we aan kwamen verbaasden we ons over de ruimte. Het appartement heeft twee verdiepingen. Boven een grote slaapkamer met aangrenzend een ruim balkon. Een grote badkamer, waar je nu eens niet aan het douche gordijn vastplakt als je staat te douchen. Beneden een ruime woonkamer, waar ook nog 2 personen zouden kunnen slapen. Een klein kleurrijk keukentje, maar alles is aanwezig. Beneden is ook nog een extra toilet. Aan de woonkamer grenst een ruim terras. Een trapje met twee treden leidt ons naar het strand. We mochten gratis gebruik maken van de ligbedden en hadden zo ons privé strand. Wifi werkte perfect. Dagmar de eigenaresse is ontzettend aardig en niets is haar teveel. We hadden ons een keer buiten gesloten en ze kwam helemaal uit Karlovassi om ons weer naar binnen te helpen. Wil je extra handdoeken, ook geen probleem! Mede dankzij het prachtige appartement was onze vakantie in Samos weer heerlijk.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Barbara29-06-2016

Strand Zee Dioni

De ruime appartementen van Dioni bevinden zich op het strand en liggen langs de doorgaande weg (waar je geen last van hebt, want je hoort of de zee of de zeewind). Er is geen zwembad aanwezig maar aan de overkant mag je gebruik maken van het zwembad van een ander appartement mits je een drankje besteld. De hostess is aardig en betrokken, de schoonmaak kan beter maar dat weegt niet op tegen de fantastische lokatie met zeezicht en de ruimte van het appartement. Na 2 weken ben je wel flink door gewaaid want het waait bijna altijd in Kokkari, dat ook heerlijk is ivm de verkoeling die het biedt. In bed hoor je de golven van de zee. Ik hou ervan!

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9Miranda & John20-07-2015

Ruime appartementen direct aan zee

Dit voorjaar voor het eerst op Samos geweest. Wij hebben al heel wat Griekse locaties gezien en Dioni behoort absoluut tot onze favorieten. Eindelijk eens een douche waar ik me kan omdraaien zonder aan een douchegordijn te plakken😉 de appartementen zijn heel ruim en compleet ingericht. Zelfs een vaatwasser is aanwezig, die we overigens niet hebben gebruikt omdat er meer dan voldoende restaurants in de nabije omgeving zijn. de eigenaresse is heel vriendelijk en betrokken en de schoonmaakster is niets te veel. een absolute aanrader, wij gaan in september weer terug voor een heerlijk ontspannen vakantie.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Nico en Roelien Mak24-09-2014

Echt een topper

We hadden in appartement Dioni kamer "Anastasia" heerlijk ruime kamers en maar liefst 3 balkons. Het grootste balkon met uitzicht op zee (jammer van de boom) die ervoor stond maar dat mocht de pret niet drukken. Balkon 2 bij de voordeur was heerlijk om uit de wind te zitten en balkon 3 bij de slaapkamer. Een net ingericht appartement met ruime badkamer en slaapkamer waar de eigenaresse terecht trots op is. We konden direct voor de hele week 2 strandbedjes en parasol huren voor €30,-. Het centrum op een korte loopafstand maar in de directe omgeving ook genoeg vertier. Kortom een toplocatie in een heel leuk plaatsje. De eigenaresse kwam elke dag wel even vragen of alles naar onze wensen was, een aardige mevrouw die echt betrokken was.

Gereisd met partner in september 2014

Appartement Dioni info