Appartement Dimitris

Appartement Info

Meer appartementinfo

37 reviews over Appartement Dimitris

• 8Theo17-05-2019

Het appartement is eenvoudig maar netjes en een leuke prijs, het ligt midden in het dorp. Popi en Dimitris zijn super lief en ze doen er alles aan om het naar je zin te maken, geweldige mensen.

• 9Nick Waterschoot21-01-2019

Wij komen terug!

Prima appartement alleen de eigenaars Popi en Dimitris maken alles goed. Wat een liefde geven deze mensen!!!

• 2018
    9Wil Riem-Slootweg10-10-2018

geweldig

Geweldig ruime maisonnette, dicht bij het strand, in bed hoor je de golfslag

• 2017
    10Bea Verburg04-10-2017

Een geweldige vakantie gehad

Een schone appartement regelmatig schone handdoeken en lakens zeer lieve mensen Popi en Dimitris

• 1Yoni Ligtelijn02-08-2017

Nooit weer

Kokkari is een fantastisch dorpje. Zodra wij aankwamen werden we ook vriendelijk maar toch vrij haastig ontvangen, niet echt persoonlijk. Toen wij de kamer binnenkwamen was de vloer nog nat, erg vervelend aangezien dit meteen viezigheid geeft op de vloer met schoenen aan. Na een eerste wc bezoek werd ons vrij snel duidelijk dat de badkamer te goor voor woorden was. Er hingen nog haren aan de muur en die lagen ook nog op de grond, de kasten waren vies en in in de servieskast was van alles mis; kapotte glazen, beschimmelde mokken een zeer vieze theepot en een bestek bak waar de schimmel al doorheen kwam. Na 1 dag zijn wij verplaatst naar een ander appartementencomplex. Dit nam de eigenaresse ons niet in dank af en iedere keer dat zei ons zag in het dorp shreeuwde ze wel iets naar ons op een aggressieve toon.

• 1Jasper02-08-2017

Zeer slecht verblijf....!!!

Kamer was absoluut niet schoon. Haren aan de muur op de douchewand, schimmel in de bekers en alles zat onder het stof. Daarnaast was eigenaresse niet meewerkend, zeer agressief en bedreigend; viel absoluur niet mee te praten. Wij zijn gelukkig snel door de reisleiding overgeplaatst, want dit was een verschrikking!!!

• 9Riet08-07-2017

Prima kwaliteit/prijs verhouding

Prima appartement (split level voor 4 personen). Schoon en zeer vriendelijke mensen die je hartelijk ontvangen en zeer behulpzaam zijn. Aan de overkant van de straat kun je bij bar/café Reef (is vd zoon van de eigenaar) gratis strandbedjes krijgen. Deze worden voor je gereserveerd als je aangeeft de volgende dag te komen! Verder centraal gelegen in Kokkári, overal dichtbij. Strand, restaurantjes en winkeltjes allemaal op loopafstand. Prima prijs / kwaliteitverhouding!

Anders

• 9Maartje08-07-2017

Geweldig!

Het appartement is eenvoudig en netjes, superschoon. Wij hadden de split-level met een slaapkamer boven, verbonden door een wenteltrap. De kamer boven heeft airco, die beneden niet, was daardoor beneden nog wel wat warm. Matrassen zijn vrij hard maar wij hebben er toch eigenlijk prima op geslapen. Gekookt hebben we niet want voor een prikkie kun je ontbijten en eten in Kokkari. Badkamer voldoet prima, ook eenvoudig maar schoon. Het appartement ligt centraal in het dorp, dichtbij alles! Winkels, restaurantjes en strand op loopafstand. Popi en Dimitris zijn super lief en erg gastvrij en behulpzaam, zoonlief heeft strandbar waar je gratis zonnebedjes krijgt en de koffie en drankjes op het strand gebracht worden voor je. Prijs/kwaliteit verhouding is prima! Je kan natuurlijk niet verwachten dat je voor die prijs een luxe appartement krijgt. Voor ons is het alleen om te slapen en douchen, voor de rest zijn we op het strand of ondernemen we iets, dan vinden wij dit prima. Dimitris bracht ons naar het vliegveld, hij stond erop, we mochten beslist geen taxi nemen! Wij gaan zeker weer terug!

• Oude reviews

4cor en agnes23-09-2016

eenmalig

Studio 3.Douche/wc 1.30x1.40 balkon 2.00x0.85 opp.kamer 12.90m2.Dimitris is ideaal gelegen in het centrum!Afstand naar kiezelstrand 45m.Popi en Dimitris zijn aardige mensen.Wij kregen regelmatig een flinke tros druiven!De tuin met zonneterras hebben wij niet gevonden,wel een veldje met o.a.3 oliedrums,werkbank,plastic vaten,een schuurtje met 6 konijnen in een hokje,en een stronthoop van deze.De studio is erg gehorig,krakende bedden,trappenhuis,slaande deuren,koelkast die zijn beste tijd heeft gehad.Schoonmaak niet voldoende ,onder de bedden wolken stof.

• 9P Buckens05-07-2016

Niks mis mee

Ik snap sommige reviews echt niet. Wat verwacht je in 1 vd de goedkoopste appartementen in Kokkari ??

Het is netjes,wel gedateerd maar in elk appartement vindt je dezelfde oncomfortabele stoeltjes maar meer dan slapen en of ontbijten doe je er niet :-) We komen er inmiddels al een aantal jaren nadat we allerlei andere appartementen geprobeerd hebben door de jaren heen.

Er wordt goed schoongemaakt, beddengoed en handdoeken om de 3 dagen verwisseld en vuil opgehaald. Straat oversteken en je staat op het strand..super locatie.

Enige nadeel zijn de kleine balkons, nummer 8 ( altijd bezet ) heeft dan de beste papieren ( groot balkon )maar goed. Wij hadden 2 kamer appartement wat hieronder goed beschreven is. Airco kost 5 euro per dag ( ook dit jaar nog )

Wil je alleen een appartement waar je slaapt en ontbijt dan zit je hier helemaal goed. Een aanrader dus !

5 tips over Appartement Dimitris

• Hans Luttikhuis, 16-09-2013

Tip..idd de fijnste kamer 8 , maar je moet wel goed ter been zijn , want je moet een wat moeilijke draaitrap op . Tip . Als je een auto /motor huurt.... Let op de verzekering. Sommige verhuur bedrijven hebben de nare gewoonte om iets niet in te vullen . Meestal dat je dus niet volledig verzekerd bent....NIET . Als je brokken maakt , heb je een probleem. Let daar op en blijf scherp.. ..en zeg het tegen de verhuurder... Die schrikt dan en zal alsnog een V tje in het vakje plaatsen....

• Helen van Gorkum, 23-08-2013

Snorkelen kun je het beste doen in de baai achter het kleine (onbewoonde) eilandje achter de restaurants. Restaurant Basilico (Italiaans) was veruit het aardigst. Boottocht naar Samiopoula is zeker een aanrader en alle lieve poezen en katers verdienen een knuffel.

• Eric_amsterdam, 30-07-2012

Voor het geld hoef je niet te laten. Overal kun je al voor 8 euro terecht voor een goede maaltijd. Ammos Plaz was onze favoriet. Even verderop zit een Italiaans restaurant dat wordt gerund, in tegenstelling tot de italiaan op de pier, door echte italianen, en stukke goedkoper. En er ligt meer op je bord.

0 vragen over Appartement Dimitris

Appartement info