Appartement Dimitra

Meer appartementinfo

87 reviews over Appartement Dimitra

• 2018
    9Wen24-06-2018

Niet luxe maar wel echt genieten.

Simpele accommodatie. Schoon en goed verzorgd. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Heerlijk zwembad en prima te lopen naar het dorp. Rustig gelegen. Wij zijn er nu 4 keer geweest. Kokkari is echt zo leuk! En heerlijk eten. Super lieve mensen.

• 2017
    10Ria02-09-2017

Het is geweldig daar !

Heel mooi en rustig gelegen appartement. Super schoon en hele lieve mensen . Wij komen er al jaren en hopen er nog vele te komen.

• 8Annette Schapers03-08-2017

Leuk knus en kleinschalig appartementencomplex

Alles keurig onderhouden, iedere dag schoonmaak en om de dag grotere schoonmaak zoals de bedden en handdoeken wissel. Dimitra zelf een vriendelijke Griekse eigenaresse, niets was te veel wat je haar vroeg. Zwembad was schoon met zonnebedden en parasols.

Wat echt klein is, is de douchebak zelf waar je in staat te douchen, maar dit is een welbekend iets in de meeste accommodaties.

• Oude reviews

10Anoniem05-09-2016

prima lokatie en super schoon

super schoon en mooie locatie, op loop afstand van het centrum. Kokkari is een leuk dorpje , gezellig . Mensen zijn super vriendelijk. Wij komen hier al voor de zesde keer en er zullen er nog meer volgen denk ik. Bij Mythos kun je heerlijk eten.

• 9Jeanette Marijs30-08-2016

Prima verblijf

Gisteren thuis gekomen van een prima vakantie in Kokkari. Mijn zoon van 13 jaar en ik hebben 2 weken in appt Dimitra verbleven op de 1e verdieping. Een prima accomodatie, alles was goed onderhouden , schoon etc. Prima bedden en er werd met grote regelmaat schoon gemaakt.Terras aan beide zijden dus altijd krus, zon of schaduw. Fijn zwembad. Zeker een plek waar we terug willen komen.

• 8Lin15-07-2016

Leuk appartement, goede ligging

We zijn net terug uit Kokkari. Dimitra is een heel mooi appartement, eenvoudig maar schoon en een mooi uitzicht. Erg leuk om op balkon achter op de surfschool en de zee te kijken. S middags schaduw achter en s morgens voor ( daar kan je ook ontbijten) Zwembad in mooie tuin en het geluid van krekels. Alleen wel beetje jammer dat er geen barretje ofzo is. Het ligt ook vlakbij het mooie strand Lemonakia en het is 20 minuten lopen naar de haven, maar de eerste winkeltjes en restaurantjes al binnen 10 minuten. Badkamer was ook prima. Alleen vonden we het bed echt erg hard met van die vervelende veren. Het was erg stil in Kokkari en ook bij Dimitra en het is er zo leuk. Echt jammer! Zijn de mensen bang voor vluchtelingen? Ik heb er geen een gezien. Mensen kom op ga naar Kokkari.

• 8Jacqueline07-03-2016

Superleuk appartement met prima ligging

Kleinschalig appartementengebouw, prima ligging met alle balkons/terrassen zeezicht. Op loopafstand van Kokkari. en heerlijk zwembad!

• 9Ria06-09-2015

Super

Geweldig ! Hele lieve mensen. Het appartement was super schoon en een ideale ligging. Centrum was op loopafstand. We raden iedereen dit appartement aan.

• 9van Eijck06-08-2015

Appartement Dimitra een absolute aanrader!

Appartement Dimitra is een kleinschalig complex, bestaat uit 3 lagen met in totaal 10 appartementen, geschikt voor maximaal 3 personen. Het appartement ligt net buiten Kokkari, maar binnen 10 minuten lopen, bevind je je al tussen de vele restaurants en bars. Ideaal is dat er een fiets aanwezig is waarmee je snel even naar bijvoorbeeld een (kleine) supermarkt kan fietsen. Wat bij aankomst meteen opvalt is de met zorg aangelegde tuin die zorgt voor een natuurlijke afscheiding van de doorgaande weg. De ontvangst is zeer hartelijk en behulpzaam. Het complex heeft een mooi zwembad met een ruim aanbod van ligstoelen. Het gehele complex en ook het appartement wordt zeer goed onderhouden, het is er erg schoon! Vanaf een klein balkon, je kan er maximaal met 3 personen zitten, kijk je aan de achterkant over de aangrenzende surfschool en uiteraard de zee! een minpuntje, de WIFI verbinding is zeker niet optimaal. Al met al een top locatie en zeker een aanrader!

• 9Jan22-09-2013

Wederom prima

Dit jaar voor de 2e keer naar Dimitra geweest. Gewoon een prima kleinschalig complex waar je feitelijk alleen maar hoeft te slapen; de rest van de dagen ben je meestal toch op pad in de schitterenden omgeving.

2 tips over Appartement Dimitra

• Fam. van der Heijden, 26-04-2012

Tonijnsalade bij Lemonakia beach. Prachtig uitzicht krijg je er gratis bij. Super !

• Erik, 16-01-2012

's avond heerlijk aan de kade zitten en genieten van het griekse eten en de gastvrije bediening.

3 vragen over Appartement Dimitra

• Janny Hulleman, 11-07-2017

email adres

Hallo allemaal, Even een vraagje ? Heeft iemand misschien een email adres van App Dimitra. bvd vriendelijke groet

• Jeanette, 02-07-2017

Badkamer

Hallo allemaal, ik stel hier even een vraagje voor een vriendin en haar man. Hoe is de badkamer? Is er een bad waarin je moet douchen of is er een douchecabine? Is deze een beetje ruim ivm handicap man. Het zou fijn zijn als hier een krukje in kon om even op te gaan zitten. Ik hoor het graag.

Groetjes Jeanette.

• Ike Vrauwdeunt, 03-03-2014

muggen

weet iemand of er veel muggen zijn en of er horren in het appartement zijn? Alvast bedankt

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4