Hotel Blue Sea

Hotel Blue Sea
7,5

4 tips over Hotel Blue Sea

marcel_henriette, 16-7-2015

1. Steun www.animalcaresamos.com (Bij Kedros naar boven) alle kleine beetjes helpen.

2. ZOOCHOS PIGI. Oase van rus met een waanzinnig uitzicht.

Tip ga het klooster binnen en luister naar de monotone gebeden van de nonnen...

3. De Watervallen nabij Potami

4. Huur gewoon een auto en ga op pad en ontdek het eiland

Gini, 11-5-2013
Ga ook eens kijken bij Animal Care Samos, de opvang voor zwerfdieren van het eiland. Het ligt buiten Kokkari, richting Samos stad in de bergen. Wat doen deze vrijwilligers een goed werk!! Wij vonden het heel indrukwekkend. www.animalcaresamos.com
Aaldonk, 12-9-2012
Beach Bar Odessy ca 200 m verderop was een leuke bar om lunch te nuttigen. S'avonds lekkere muziek op terras en binnen en iedere vrijdag Live-muziek tot 02 uur. Eigenaar Fortis leuke gast die altijd praatje maakte en leuke tips had over de regio of het eiland Samos.

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sea voor je op een rij gezet:

-, 6-5-2012

Taverne Galini aan de hoofdstraat langs Long Beach.

Heerlijk grieks eten. Als je hier 1x bent geweest dan ga je zeker nogmaals terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sea voor je op een rij gezet: