Hotel Athena

GriekenlandSamosKokkari

8.5FantastischScore uit 60 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+146/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 60 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

61 Reviews over Athena

• 9Renske10-08-2021

Heerlijk

Kokkari is een super schilderachtig plaatsje dat barst van de mooie plekjes en de heerlijke restaurantjes. Voelt niet toeristisch aan. Dit hotel is heerlijk. Wij hadden ruime kamers op de begane grond, met een zitje ervoor. Omgeven door prachtige bloemen. Zwembad prima, personeel heel vriendelijk. Bedden fijn. Straat oversteken en je zit aan het strand waar een lekker windje staat en waar je overal lekker aan je bedje bediend wordt. Minpuntje zijn de douches waarbij de temperatuur slecht te regelen is (uitkijken met kleine kinderen!) en dat er geen plek is waar je met een groep kan zitten om bijvoorbeeld spelletjes te doen. Voor pubers die aansluiting zoeken bij leeftijdgenootjes is een andere plaats op het eiland misschien beter. Huurauto regelen en een van de vele mooie stranden opzoeken (ook zand!) Wat plaatsje betreft mijn absolute favoriet sinds ik in Griekenland kom. Eiland is lekker groen. Tip: ga zeekajakken!

• 8Corry19-06-2021

goed, voor 1 x

Prima Hotel, door corona alles net iets anders, heel weinig gasten ( 4 stellen ), wel alles goed geregeld, ontbijt simpel, maar goed. Helaas mag je op terrein nergens je (huur) auto parkeren, dat mag 5 min lopen van Hotel, op openbare parkeerplaats. Kamers netjes, schoon, iets meer verschoning van handdoeken zou wenselijk zijn ( 2x in 1 week vind ik weinig). Zwembad prima, maar ook door weinig gasten en corona was poolbar niet open. Wij hebben met huurauto zo'n beetje heel eiland gezien ( 560 km gereden in 5 dagen ) dus voor ons was Samos 1x genoeg.

• 9M14-09-2019

Prima!

Heerlijke plek, leuk dorpje, fijn hotel, lieve mensen, zowel bij poolbar en hotel. Ontbijt prima en oversteken en je ligt aan het strand. Wij hebben het fijn gehad!

• 10Karin30-08-2019

Wat een geweldige plek!

Kleinschalig hotel, het lijkt een beetje op een minidorpje met laagbouw en leuke verzorgde stukjes tuin. De foto’s doen dit hotel geen eer aan, het is veel mooier dan het lijkt! Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers en douches zijn iets klein, maar voor alleen slapen is het prima en elke kamer heeft een eigen balkon of terras met zitje. Er wordt grondig schoongemaakt, alles is super netjes. Qua locatie zit je in het centrum dichtbij alles, maar niet in het drukste gedeelte. Als je de straat oversteekt sta je op het strand. Overal lekkere restaurantjes. Het zwembad is super met een lekker muziekje en fijne poolbar waar je goed kunt lunchen met een broodje of salade. De poolbar lady maakt het een plek waar je de hele dag wilt blijven hangen. Wat een leuke vrouw is dat! Zij heeft onze vakantie nog een stuk gezelliger gemaakt. Ik kan dit hotel van harte aanbevelen, daar krijg je geen spijt van!

• 8Meijer14-08-2019

Geweldig

Geweldige accomodatie. Zelfs ontbijt wat volgens eerdere reviews karig was is blijkbaar veranderd, zeer uitgebreid en ontbreekt je aan niks. Kamer was goed met gerenoveerde badkamer. Ook boxspring matrassen op bed nu. Zwembad geweldig met lieve barvrouw. Enigste minpunt vonden wij het handdoekje leggen bij het zwembad. Lagen soms 3 a 4 uur niemand op bedje maar wel handdoek. Voor de rest... Ga heen en geniet van het mooie eiland en het geweldige resort

• 9Niels26-07-2019

Prima hotel!

Prima hotel als je niet al teveel eisen hebt. Kamers zijn verzorgd, netjes met iedere dag schoonmaak. Wel iets aan de kleine kant. Zwembad is heerlijk. Ontbijt simpel en gaat na een week wel wat vervelen. Vriendelijke eigenaresse ook die zelfs een woordje Nederlands spreekt. Locatie is ook echt top!

• 9Sam en Karin11-04-2019

gewldig

geweldig hotel lief deskundig personeel

• 9Koos en Coby21-06-2018

Helemaal top!

Fantastisch hotel!Straat over en je staat op het strand.Wij hadden kamernr. 42.Grote kamer,groot balkon en een mooie gerenoveerde badkamer.Super voor grieksebegrippen.Iedere dag wordt je kamer schoongemaakt en schonehanddoeken.Super aardige eigenaars en personeel.Mooi zwembad!Goed ontbijt voor Griekse begrippen,ziet er verzorgd uit en smaakt goed.Ook komen hier veel vakantiegangers al jaren terug,dit hoor je geregeld en wordt graag uitgedragen.Maar het is het allemaal waard.Heel veel restaurantje,blijf niet in de hoofdstraat hangen,maar loop ook eens naar het haventje ,super gezellig en goede restaurantjes.Ook kun je bij de saillorbar t.o. hotel aan het strand heerlijk op super zachte bedjes je dag door brengen aan het strand.De eigenaar is een aardig manen zijn fam.maakt een heerlijke hap eten klaar.

• 8Judith20-10-2017

Basic hotel met super locatie

Prima hotel met kleine maar nette kamers. De douche is wel erg klein maar dat vonden wij geen ramp. De kamer werd elke dag schoongemaakt behalve op zondag. het hotel heeft een mooi zwembad waar je geen gedoe hebt met bedjes waar 's ochtends vroeg al handdoeken op liggen. Van te voren hadden we al gelezen dat het ontbijt karig was maar het was erger dan we dachten. Er was vaak enkel wat geroosterd brood met komkommer en tomaat, wij misten echt wat meer beleg zoals kaas of worst. Het personeel is erg vriendelijk en zorgt ervoor dat je je echt welkom voelt. De locatie van het hotel is uitstekend. Je steekt de straat over en je bent op het kiezelstrand, een tip is de Sailing Bar tegenover het hotel. Hier kun je heerlijk lunchen of ontbijten, mocht je niet genoeg hebben aan het hotel ontbijt;) Je bent direct in het dorpje Kokkari waar veel leuke winkeltjes en gezellige restaurantjes zijn. Het dorpje heeft een mooie boulevard waar je heerlijk direct aan zee kunt eten of wat drinken. Aanrader!

• 9Weekje Samos21-08-2017

Relax eiland

Auto huren , ( niet te groot) boek alleen ontbijt restaurants genoeg voor lunch en diner, bezoek Lemonakia beach, en Livadica beach Mannnolates ( kunstenaars dorpje) en dorpje Platanos, ( hoogste uitzicht. en verder Pithagorion. En de watervallen in Potami.

Hotel Athena info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• Verwarming individueel geregeldBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)