Hotel Athena

Meer hotelinfo

59 reviews over Hotel Athena

• 9M14-09-2019

Prima!

Heerlijke plek, leuk dorpje, fijn hotel, lieve mensen, zowel bij poolbar en hotel. Ontbijt prima en oversteken en je ligt aan het strand. Wij hebben het fijn gehad!

Met oudere kinderen

• 10Karin30-08-2019

Wat een geweldige plek!

Kleinschalig hotel, het lijkt een beetje op een minidorpje met laagbouw en leuke verzorgde stukjes tuin. De foto’s doen dit hotel geen eer aan, het is veel mooier dan het lijkt! Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers en douches zijn iets klein, maar voor alleen slapen is het prima en elke kamer heeft een eigen balkon of terras met zitje. Er wordt grondig schoongemaakt, alles is super netjes. Qua locatie zit je in het centrum dichtbij alles, maar niet in het drukste gedeelte. Als je de straat oversteekt sta je op het strand. Overal lekkere restaurantjes. Het zwembad is super met een lekker muziekje en fijne poolbar waar je goed kunt lunchen met een broodje of salade. De poolbar lady maakt het een plek waar je de hele dag wilt blijven hangen. Wat een leuke vrouw is dat! Zij heeft onze vakantie nog een stuk gezelliger gemaakt. Ik kan dit hotel van harte aanbevelen, daar krijg je geen spijt van!

Met vrienden

• 8Meijer14-08-2019

Geweldig

Geweldige accomodatie. Zelfs ontbijt wat volgens eerdere reviews karig was is blijkbaar veranderd, zeer uitgebreid en ontbreekt je aan niks. Kamer was goed met gerenoveerde badkamer. Ook boxspring matrassen op bed nu. Zwembad geweldig met lieve barvrouw. Enigste minpunt vonden wij het handdoekje leggen bij het zwembad. Lagen soms 3 a 4 uur niemand op bedje maar wel handdoek. Voor de rest... Ga heen en geniet van het mooie eiland en het geweldige resort

• 9Niels26-07-2019

Prima hotel!

Prima hotel als je niet al teveel eisen hebt. Kamers zijn verzorgd, netjes met iedere dag schoonmaak. Wel iets aan de kleine kant. Zwembad is heerlijk. Ontbijt simpel en gaat na een week wel wat vervelen. Vriendelijke eigenaresse ook die zelfs een woordje Nederlands spreekt. Locatie is ook echt top!

• 9Sam en Karin11-04-2019

gewldig

geweldig hotel lief deskundig personeel

• 2018
    9Koos en Coby21-06-2018

Helemaal top!

Fantastisch hotel!Straat over en je staat op het strand.Wij hadden kamernr. 42.Grote kamer,groot balkon en een mooie gerenoveerde badkamer.Super voor grieksebegrippen.Iedere dag wordt je kamer schoongemaakt en schonehanddoeken.Super aardige eigenaars en personeel.Mooi zwembad!Goed ontbijt voor Griekse begrippen,ziet er verzorgd uit en smaakt goed.Ook komen hier veel vakantiegangers al jaren terug,dit hoor je geregeld en wordt graag uitgedragen.Maar het is het allemaal waard.Heel veel restaurantje,blijf niet in de hoofdstraat hangen,maar loop ook eens naar het haventje ,super gezellig en goede restaurantjes.Ook kun je bij de saillorbar t.o. hotel aan het strand heerlijk op super zachte bedjes je dag door brengen aan het strand.De eigenaar is een aardig manen zijn fam.maakt een heerlijke hap eten klaar.

• 2017
    8Judith20-10-2017

Basic hotel met super locatie

Prima hotel met kleine maar nette kamers. De douche is wel erg klein maar dat vonden wij geen ramp. De kamer werd elke dag schoongemaakt behalve op zondag. het hotel heeft een mooi zwembad waar je geen gedoe hebt met bedjes waar 's ochtends vroeg al handdoeken op liggen. Van te voren hadden we al gelezen dat het ontbijt karig was maar het was erger dan we dachten. Er was vaak enkel wat geroosterd brood met komkommer en tomaat, wij misten echt wat meer beleg zoals kaas of worst. Het personeel is erg vriendelijk en zorgt ervoor dat je je echt welkom voelt. De locatie van het hotel is uitstekend. Je steekt de straat over en je bent op het kiezelstrand, een tip is de Sailing Bar tegenover het hotel. Hier kun je heerlijk lunchen of ontbijten, mocht je niet genoeg hebben aan het hotel ontbijt;) Je bent direct in het dorpje Kokkari waar veel leuke winkeltjes en gezellige restaurantjes zijn. Het dorpje heeft een mooie boulevard waar je heerlijk direct aan zee kunt eten of wat drinken. Aanrader!

• 9Weekje Samos21-08-2017

Relax eiland

Auto huren , ( niet te groot) boek alleen ontbijt restaurants genoeg voor lunch en diner, bezoek Lemonakia beach, en Livadica beach Mannnolates ( kunstenaars dorpje) en dorpje Platanos, ( hoogste uitzicht. en verder Pithagorion. En de watervallen in Potami.

• 9Gwenn evers15-08-2017

Perfecte ligging!

Alles was na wens vriendelijk ontvangen en een basic maar schone kamer!

Enige minpuntje was het ontbijt, was altijd zelfde en heel minimaal.

Ik ga zeker weer terug en raad het aan!

Anders

• 9Janke Koopal07-01-2017

Super appartement

Mooi centraal gelegen en een leuke eigenaar en bediening. Echt een aanrader

4 tips over Hotel Athena

• Tiggelaars, 05-10-2012

het eiland rondtoeren is op zich heel erg mooi.. in karlovassi kan je veel watersport actieviteiten huren (ook zeeschilpadden kijken!) maar een echt aanraden voor natuurliefhebbers is om een terreinmotor te huren en de bergen, direct achter kokkari, omhoog en door te rijden.. fantastisch mooi om te zien en totaal onverwacht van de schoonheid!.. wel een gedetaileerde wegenkaart meenemen en altijd rekeing houden met een volle tank..

• Ronald, 21-06-2012

In diverse restaurants gegeten, allemaal goed. Vooral aan de haven is het leuk en gezellig eten. Kokari is wat goedkoper dan Phytagoria. Goedkoper is het eten in Ireon, vlak bij het vliegveld.

• Inez, 31-07-2013

Barino terras is zeer gezellig, met een uitgebreide menukaart voor drankjes, hapjes en ijs.

7 vragen over Hotel Athena

• Annet Nijhof, 18-07-2018

Waterkoker

Staat er een waterkoker op de kamer..?

• Hanneke, 23-03-2017

Openbaar vervoer

Is er een bushalte in de buurt van deze accommodatie?

• Anita, 29-07-2014

beoordelingen 2014??

Zijn er helemaal geen beoordelingen van 2014?? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig :-)

Dianne Sanders, 02-08-2014

Anita. Het is geweldig. Niet super de lux zoals de hotels in Turkije. Maar een heerlijk vriendelijk hotel. Doen.

bloempje63, 02-08-2014

Goed te horen Dianne! We gaan over een paar weken al, heb er zin in. Nog tips voor ons? Auto huren, plaatsen die we niet moeten missen?

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd

• Betaalde wifiGehele hotel