Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

62 Reviews over Athena

• 8Mariëlle28-08-2022

Heerlijk verblijf

• Vriendelijk personeel, schoon, kamer aan voorzijde met zeezicht, eenvoudig maar prima ontbijt. Ligging heerlijk, straat over en je bent aan het strand. Supermarkt bij de buren, autoverhuur op 50 mtr, restaurants op kruipafstand. Nog meer restaurants en winkels in centrum, ook dichtbij.
    • Net in onze vakantie paar dagen veel bewolking en paar keer regen, nog nooit vertoond in deze periode....maar daar kan niemand wat aan doen.
  • 8Nicole02-06-2022

Leuk hotel met fijn zwembad en goed ontbijt

Fijn familie hotel met goed ontbijt voor Griekse begrippen. Fijn diep zwembad en erg schoon overal. Je loopt zo naar verschillende winkeltjes en restaurants zoals ook naar de haven. De kamers zijn wel wat krap en een douchegordijn is niet optimaal. Erg vriendelijke medewerkers.

Koelkast en airco zijn tegen extra betaling. De 1e nacht hadden wij veel muggen, nadat we de airco hebben gebruikt was dit voorbij. Vanuit het hotel werden er ook meteen anti mug steckers in de kamer gehangen.

Wij zijn zeer tevreden en hebben een goed verblijf gehad.

• 9Renske10-08-2021

Heerlijk

Kokkari is een super schilderachtig plaatsje dat barst van de mooie plekjes en de heerlijke restaurantjes. Voelt niet toeristisch aan. Dit hotel is heerlijk. Wij hadden ruime kamers op de begane grond, met een zitje ervoor. Omgeven door prachtige bloemen. Zwembad prima, personeel heel vriendelijk. Bedden fijn. Straat oversteken en je zit aan het strand waar een lekker windje staat en waar je overal lekker aan je bedje bediend wordt. Minpuntje zijn de douches waarbij de temperatuur slecht te regelen is (uitkijken met kleine kinderen!) en dat er geen plek is waar je met een groep kan zitten om bijvoorbeeld spelletjes te doen. Voor pubers die aansluiting zoeken bij leeftijdgenootjes is een andere plaats op het eiland misschien beter. Huurauto regelen en een van de vele mooie stranden opzoeken (ook zand!) Wat plaatsje betreft mijn absolute favoriet sinds ik in Griekenland kom. Eiland is lekker groen. Tip: ga zeekajakken!

• 8Corry19-06-2021

goed, voor 1 x

Prima Hotel, door corona alles net iets anders, heel weinig gasten ( 4 stellen ), wel alles goed geregeld, ontbijt simpel, maar goed. Helaas mag je op terrein nergens je (huur) auto parkeren, dat mag 5 min lopen van Hotel, op openbare parkeerplaats. Kamers netjes, schoon, iets meer verschoning van handdoeken zou wenselijk zijn ( 2x in 1 week vind ik weinig). Zwembad prima, maar ook door weinig gasten en corona was poolbar niet open. Wij hebben met huurauto zo'n beetje heel eiland gezien ( 560 km gereden in 5 dagen ) dus voor ons was Samos 1x genoeg.

• 9M14-09-2019

Prima!

Heerlijke plek, leuk dorpje, fijn hotel, lieve mensen, zowel bij poolbar en hotel. Ontbijt prima en oversteken en je ligt aan het strand. Wij hebben het fijn gehad!

• 10Karin30-08-2019

Wat een geweldige plek!

Kleinschalig hotel, het lijkt een beetje op een minidorpje met laagbouw en leuke verzorgde stukjes tuin. De foto’s doen dit hotel geen eer aan, het is veel mooier dan het lijkt! Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers en douches zijn iets klein, maar voor alleen slapen is het prima en elke kamer heeft een eigen balkon of terras met zitje. Er wordt grondig schoongemaakt, alles is super netjes. Qua locatie zit je in het centrum dichtbij alles, maar niet in het drukste gedeelte. Als je de straat oversteekt sta je op het strand. Overal lekkere restaurantjes. Het zwembad is super met een lekker muziekje en fijne poolbar waar je goed kunt lunchen met een broodje of salade. De poolbar lady maakt het een plek waar je de hele dag wilt blijven hangen. Wat een leuke vrouw is dat! Zij heeft onze vakantie nog een stuk gezelliger gemaakt. Ik kan dit hotel van harte aanbevelen, daar krijg je geen spijt van!

• 8Meijer14-08-2019

Geweldig

Geweldige accomodatie. Zelfs ontbijt wat volgens eerdere reviews karig was is blijkbaar veranderd, zeer uitgebreid en ontbreekt je aan niks. Kamer was goed met gerenoveerde badkamer. Ook boxspring matrassen op bed nu. Zwembad geweldig met lieve barvrouw. Enigste minpunt vonden wij het handdoekje leggen bij het zwembad. Lagen soms 3 a 4 uur niemand op bedje maar wel handdoek. Voor de rest... Ga heen en geniet van het mooie eiland en het geweldige resort

• 9Niels26-07-2019

Prima hotel!

Prima hotel als je niet al teveel eisen hebt. Kamers zijn verzorgd, netjes met iedere dag schoonmaak. Wel iets aan de kleine kant. Zwembad is heerlijk. Ontbijt simpel en gaat na een week wel wat vervelen. Vriendelijke eigenaresse ook die zelfs een woordje Nederlands spreekt. Locatie is ook echt top!

• 9Sam en Karin11-04-2019

gewldig

geweldig hotel lief deskundig personeel

• 9Koos en Coby21-06-2018

Helemaal top!

Fantastisch hotel!Straat over en je staat op het strand.Wij hadden kamernr. 42.Grote kamer,groot balkon en een mooie gerenoveerde badkamer.Super voor grieksebegrippen.Iedere dag wordt je kamer schoongemaakt en schonehanddoeken.Super aardige eigenaars en personeel.Mooi zwembad!Goed ontbijt voor Griekse begrippen,ziet er verzorgd uit en smaakt goed.Ook komen hier veel vakantiegangers al jaren terug,dit hoor je geregeld en wordt graag uitgedragen.Maar het is het allemaal waard.Heel veel restaurantje,blijf niet in de hoofdstraat hangen,maar loop ook eens naar het haventje ,super gezellig en goede restaurantjes.Ook kun je bij de saillorbar t.o. hotel aan het strand heerlijk op super zachte bedjes je dag door brengen aan het strand.De eigenaar is een aardig manen zijn fam.maakt een heerlijke hap eten klaar.

Hotel Athena info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Verwarming individueel geregeldBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)