Hotel Armonia Bay

Hotel Armonia Bay

4 tips over Hotel Armonia Bay

Jeroen, 7-6-2015

Op internet kun je een beschrijving vinden van de wandeling vanuit bergdorpje Kosmadei naar de grot Kakoperato. Dat is een schitterende wandeling met aan het einde een half uurtje klimmen en klauteren naar de grotkapel. Heel bijzonder.

Eenvoudiger is de wandeling naar de waterval bij bergdorpje Ampelos. Het pad staat aangegeven aan het begin van het dorp.

Kees Verburg, 9-8-2012

Neem een kamer met zeezicht. De geringe meerkosten maken zoveel goed.

Rij eens door naar het rustigere Avlakia waar pal langs de waterkant een paar leuke en goede restaurantjes zitten. Inktvissen aan de waslijn, zo'n restaurant.

Auto huren doe je goedkoop bij Yes rent-a-car Samos. Auto wordt bij het hotel afgeleverd en weer opgehaald (handig als je zoals wij bijv. transfer van de reisorganisatie naar je hotel hebt) exact op de vooraf afgesproken tijd.

ellen_oswald, 6-6-2012

Heerlijk eten in de volgende dorpen: in Avlakia bij Kosmos, in Agios Konstantinos bij Platanakia (voor de afslag naar Manolates), in Manolates bij AAA en Vourliotes bij The Blue Well.

De wandeling naar de mooie baai van Mikro Seitani. Parkeer voorbij Potami beach en vandaar is het ca. 45 minuten wandelen.

Een auto huren is wel raadzaam. Dit kan via het hotel. Verhuurster Marie France kan regelen dat de auto bij aankomst op het vliegveld staat.

We hebben een aantal aanbieders voor Armonia Bay voor je op een rij gezet:

Cora van Doesburg, 7-10-2011
Kokkari is echt een heel leuk plaatsje, waar je met een cocktail in de hand bijna met je voeten in de zee zit. Italiaans restaurant Basilico in Kokkari is toppie!

We hebben een aantal aanbieders voor Armonia Bay voor je op een rij gezet: