Kleine hotelsWeer vandaag26°18°

33 reviews over Hotel Armonia Bay in het Nederlands

Sfeervol en rustig

Dhr. en mevr. Ravestein
15-10-2018

Het prachtig gelegen, smaakvol en comfortabel ingerichte hotel straalt klasse en rust uit. Het wordt perfect schoon gehouden. Het personeel is zeer voorkomend. Het strand ligt enkele minuten lopen (naar beneden) en het gezellige dorp ligt op een half uurtje lopen. De keuken is goed en het terras met uitzicht op de baai beneden is heerlijk, zeker in de ochtendzon met een uitgebreid ontbijt.

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Genoten !

Gert
5-7-2018

Gezellig familie hotel, met uitstekende bedden, goed ontbijt en vriendelijke bediening. Parasols en kussen op ligbedjes zijn gescheurd of gehavend. Dat is jammer, want het beeld dat hierdoor wordt uitgestraald, doet geen recht aan de sfeer van het hotel. Even vervangen en het is perfect allemaal. Bediening kan beter, je moet zelf achter je drankje aan. Geen initiatief van bediening. Dat kan ook beter.

In 1 woord fantastisch prachtig uitzicht

Monica
29-7-2017

Uitzicht en rust vond alles goed

Gereisd Met partner in juni 2017

D-reizen

Prachtig gelegen hotel met gastvrij personeel

Brigitta
17-1-2016

De ligging was prachtig met mooi uitzicht op de zee, wel wat verder weg van het dorpje. De kamers waren groot met een ruim balkon. Het ontbijt was goed en het personeel uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie accomodatie

Diana
30-8-2015

Een prachtige rustige locatie. Wij zaten in de nieuwbouw aan de overkant van de weg. Topkamers spiksplinternieuw niks mis mee. Vind het wel een beetje op een dependance lijken. Een volgende keer zou ik zeker het oude gedeelte boeken.

prachtig hotek

L.Thijssen
15-8-2015

keurig hotel, ziet er verzorgt uit, kamers waren netjes afgewerkt, en werden keurig schoongehouden, elke dag lagen er voldoende nieuwe handdoeken en dergelijke. ontbijt was eveneens vers en keurig verzorgt. het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. bij het zwembad staan parasols en ligbedden en meestal zijn er genoeg bedden. er hangt een hele rustige sfeer in het complex, dus voor wie rust wil is dit ook zeker een aanrader. qua lunch is er weinig keuze, voor meer keuze moet je het strand op, dit is een paar minuten lopen(wel steile helling) kokkari centrum is een paar km verderop, in de warmte is dit geen lekker stuk om te lopen, wij namen vaak een taxi s avonds om te dineren in het plaatsje. kost 5 eur heen en 5 eur terug. kortom een keurig rustig hotel wat zeker een aanrader is, nadeel echter de lunch kaart, en ook de wifi is niet heel erg goed. voor wie liever dicht bij de winkeltjes/restaurantjes wilt zijn, kan beter in kokkari centrum gaan zitten.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Gemengde gevoelens

HansV
28-7-2015

De rapportcijfers zijn wat minder glorieus, maar er is niets mis met de ligging, inrichting, vriendelijkheid van het personeel en kwaliteit van de verzorging van Armonia Bay.Integendeel. Echter, een halve dag voor vertrek bleek dat de touroperator niet de door ons gewenste kamer (Superior Seaview Room) had geboekt, maar een kamer in de nieuwbouw van het hotel aan de overkant van de weg, en dat die kamer niet beschikbaar want nog niet klaar was. Touroperator zei dat zij dat ook net hadden gehoord. Of we maar genoegen wilden nemen met een Double Seaview Room (kamer met dezelfde inrichting maar zonder terras met ligbedden).Zo kort voor vertrek was er geen Plan B. Bij aankomst bleek de vertegenwoordigster van TO niet op de hoogte te zijn, Toen een paar dagen later er een Double Seaview Room beschikbaar kwam, wilde touroperator noch het hotel meewerken aan een verhuizing. Samos is overigens prachtig: mooie natuur, rustige stranden, vriendelijke mensen. Jammer van het gedoe met de kamer.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oase van rust

Jeroen
7-6-2015

Dit was onze 2e keer in Armonia Bay, dit keer eind mei/begin juni. Dat is een goede tijd voor wandelingen omdat het nog niet zo heet is en er heel veel bloemen en planten bloeien. Wij hadden nu superior kamer 44 op de bovenste etage. Deze kamers hebben een groot halfoverdekt terras met ligstoelen en een zitje. Er staat vooral 's ochtends zon op. Het uitzicht is schitterend. Je kijkt op de baaien van noordoost Samos en de Turkse kust. Managers Elpida en John zorgen voor de uitermate vriendelijke en relaxte sfeer. Het is een oase van rust. Het ontbijt met o.a. zelfgebakken cake, verse yoghurt en vers fruit is heerlijk. De eigenaar biedt sinds kort een paar lunch gerechten aan. Voor het diner moet je naar Kokkari en daarvoor is een huurauto handig. Op dit moment laat de eigenaar een 2e gebouw neerzetten aan de overkant van de weg. Het is de bedoeling dat boekingen via een touroperator in dat gebouw komen. Houdt hiermee rekening en laat je goed informeren in welke kamer je terecht komt.

Gereisd Met partner in mei 2015

lekker relaxt

henri
18-5-2014

prachtig gelegen hotel met een super uitzicht. niet echt geschikt voor gezinnen met kinderen of mensen die minder goed te been zijn, een huurauto is aan te bevelen omdat je anders nogal flink moet wandelen naar het dichtst bijgelegen dorp. prima ontbijt, schone kamers en zeer behulpzaam personeel kortom zeker aan te bevelen voor mensen die van rust houden

Gereisd Met partner in mei 2014

Fantastisch hotel

Annette van den Berg
18-7-2013

Wij verbleven van 21 juni tot 3 juli in Armonia Bay. Wat een heerlijk hotel. De mensen die er werken zijn zo gastvrij, niets is teveel. Het zwembad is heerlijk en de kamers zijn ok. Hele goede bedden en een heerlijke badkamer. Wij gingen altijd met de taxi naar het dorp, 4 euro. Strand is vlakbij, pad naar beneden. Mocht je een auto huren ga dan eens eten bij restaurant psarades. Rijdt richting Karlovassi (5 km ervoor) en ga voor de Mazda dealer rechts naar beneden, tot je niet verder kan. Aan het water een prachtig restaurant met de mooiste zonsondergang van het eiland. Iedere dag verse vis (zelf gevangen). De dame in het hotel weet waar het restaurant is. Echt doen!!

Gereisd Met partner in januari 2013

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Armonia Bay in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Armonia Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.