Appartement Archangelos Village

Griekenland, Samos, Kokkari

9.8Fenomenaal

• 9.5Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Archangelos Village voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
  • Jacuzzi
Meer appartement info

Verblijf bij het met liefde gerunde Archangelos Village op het Griekse eiland Samos. Hier word je hartelijk ontvangen met Griekse pasteitjes. Ook ontvang je elke dag schoon beddengoed en schone handdoeken en geniet je van een kamer met airco. Vlakbij de appartementen vind je een kiezelstrand en ook het centrum zit op loopafstand.

103 reviews over Appartement Archangelos Village

• 10Trudi31-08-2015

Een geweldig verblijf

Voor de 3e keer naar Samos geweest! voor het eerst bij Archangelos Village; wat een geweldige ervaring. Studio perfect; ligging aan de tuin, heerlijk. Lekker welkomsdrankje met Griekse lekkernijen. Bloemetjes op de kamer. Fles water in koelkast. Er wordt werkelijk perfect schoongemaakt, elke dag behalve op zondag. De was die we op het rekje buiten hadden hangen, was s'ochtends netjes opgevouwen. Altijd weer prachtige creaties van de handdoeken met bloemblaadjes op je bed. elke ochtend verse broodjes aan de deur. Bij vertrek omhelzingen en een kadootje voor mee naar huis. Al bij elkaar: super super super.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Ton en Petra Wilders30-08-2015

Super

Zeer netje superschoon en compleet appartement.Hartelijk en gastvrij ontvangst. Goede locatie vrijwel direct aan het strand. In een woord Top!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Margo25-07-2015

Geweldig appartement!

Wij zijn voor de 2e keer naar dit appartementencomplex gegaan. In een woord: geweldig. Gastvrij ontvangen met griekse hapjes en drankjes. Iedere dag wordt er schoongemaakt en krijg je de meest creatieve figuren gemaakt van handdoeken op je bed. De ligging t.o.v de zee is ideaal. Anna en Manolia waren superlief voor ons. We hebben een ontzettende fijne vakantie gehad. Je mag ook gebruik maken van het zwembad van het appartementencomplex Aiolia ernaast.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Gerda Reijnders05-07-2015

Geweldig!!

Net terug van van het mooie Archangelos Village. Geweldige tijd gehad op het sfeervolle Samos . Warm welkom door Anna en dochter Sissi niks is te veel . Drankje iets lekkers vers bloemetje en iedere dag een superschoon appartement. Gaan zeker nog eens terug . Bedankt Anna en Sissi . Henry en Gerda

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Rob en Jose 19-06-2015

Top appartementen

Wij zijn net terug van een topvakantie in Archangelos Village,wat hier al in eerdere beoordelingen is vermeld ,is zonder meer waar. Eigenaresse Anna en Sissi doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te geven. Mooie schone appartementen waar het je aan niets ontbreekt,bij aankomst een drankje en Griekse lekkernijen,elke ochtend een vers broodje aan de deur,bij afscheid een cadeautje mee. Anna en Sissi nogmaals bedankt,we hebben echt genoten. Dikke kus van Jose en Rob Ibelings

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Jos en Christien17-06-2015

Fantastisch Appartementencomplex, Paradijsje!

Een fantastisch appartementencomplex, wat goed onderhouden is en super schoon! Rustig gelegen in een prachtig mooie ingerichte tuin. Moeder en dochter doen er alles aan zodat je een fantastische en relaxte vakantie hebt. De dames die komen schoonmaken zijn vriendelijk en zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9mevrouw Rupert-Buijsman29-05-2015

Balkons niet zo groot en bed was klein 1,90mtr

We hebben na 2 nachten slecht slapen door het te korte bed om een andere kamer gevraagd( met groter bed). Omdat het niet zo druk was, kon dit gelukkig. Ook het balkon toen was gelukkig groter anders had onze vakantie niet zo'n succes geworden.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Annemieke Belgraver28-09-2014

Geweldig appartement!

Fantastische accommodatie met zeer attente eigenaren. Anna en Sissi zijn hartverwarmend. Aankomst met een heerlijk drankje en enkele Griekse lekkernijen en een persoonlijke welkomstkaart en een flesje ouzo op de tafel. Schoonmaak is zeer goed. Appartement is compleet ingericht. Zelfs badjassen, badslippers en toiletartikelen zijn aanwezig. Iedere ochtend verse broodjes aan de deur. Rustige omgeving, maar in enkele tellen sta je bij het strand met de vele restaurants. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10Yvonne28-09-2014

Echte aanrader

Superschoon appartement, erg vriendelijk personeel. Elke dag weer kunstwerkjes gevouwen van de handdoeken. Laantje uit en je zit zo op het strand.

Gereisd met partner in september 2014

• 9mevrouw Christiaanse23-09-2014

Uitstekend app.complex

Een uitstekend app.complex. Anna en haar dochter Sissi zorgen dat alles naar wens verloopt

Gereisd met partner in september 2014

8 tips over Appartement Archangelos Village

• ed.syl, 11-07-2013

Huur een scooter bij Auto land en ga elke dag naar een ander strandje.Bezoek ook de Animal care op de weg naar Samos deze mensen doen echt heel goed werk.ook leuk zijn de watervallen bij Amos wel even een klim maar de moeite waard.Een goed restaurant is Kokkaris op het dorpsplein heerlijk eten en goede service maar je kan eigelijk overal lekker eten in Kokkarie.

• Ellen Arie, 05-08-2013

Leuke en lekkere restaurants in de buurt. Meltemi ( recht tegenover het hotel) was onze favoriet, maar ook bij Girasole (Italiaan) kun je heerlijk eten voor een redelijke prijs. ( € 45,- inclusief wijn en water). Kiezelstrand met ligbedden voor €6,- per dag, maar je hoeft ze niet altijd af te rekenen. Kokkari heeft een leuk haventje met gezellige restaurants. .Supermarktjes in de buurt zijn erg aan de prijs. Er is een Lidl, voorbij Samos stad, daar kun je goed inslaan.

• Johan Verwijmeren, 23-03-2013

vroeg boeken anders ben je te laat. Zeer gewild ook in het buitenland.

14 vragen over Appartement Archangelos Village

• schouw, 06-05-2017

bedden 2 kamerappartementen

hebben de 2 kamerappartementen allemaal gewone bedden of zijn er ook slaapbanken bij?

• Jan en Annie, 19-10-2014

gelijkvloerse appartementen

Wij zijn slechtlopend ,dus we lopen niet graag trappen en is de nabije omgeving redelijk vlak?

Jos en Christien, 17-06-2015

Ja is vlak.

• Fem, 02-07-2014

Handdoeken service?

Weet iemand of er een handdoekenservice is zodat ik geen badlakens (voor het strand) van thuis hoef mee te nemen?

lotte, 24-07-2014

Bij de jacuzzi liggen wel handdoeken om daar te gebruiken maar er is geen handdoekenservice voor naar het strand.

Appartement info

• RokenToegestaan