Appartement Archangelos Village

• Aan zee
  • Jacuzzi
Meer appartement info
Tonen op kaart

Verblijf bij het met liefde gerunde Archangelos Village op het Griekse eiland Samos. Hier word je hartelijk ontvangen met Griekse pasteitjes. Ook ontvang je elke dag schoon beddengoed en schone handdoeken en geniet je van een kamer met airco. Vlakbij de appartementen vind je een kiezelstrand en ook het centrum zit op loopafstand.

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
€ 628p.p.
Naar vluchttijden

103 reviews over Appartement Archangelos Village

• 10P De Bruijn18-09-2019

Perfect appartement..wij komen graag terug🍀❤

Vanaf het eerste moment voelden wij ons welkom. Koffers ongemerkt op ons appartement gebracht.Uitleg door Anna over het gebruik van de airconditioning en even later koffie met een heerlijke spinazietaart en een zoet gebakje.Superschoon appartement met waterkoker en koffiezetapparaat allebei als nieuw zo schoon.De badkamer met ruim voldoende heerlijk zachte handdoeken.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Monique Blonk09-07-2019

Meest complete verblijf ooit!

Wat een prachtig appartement (Studio) hadden we, nog nooit zoiets meegemaakt! Ontvangst met drinken naar keuze en schaal met lekkers uit de bakkerij. Fles water in de koelkast, schaal met fruit, leuke kaart, flesje likeur met twee glaasjes op tafel, verse bloemen. Verder is alles aanwezig, shampoo, zeep, afwasmiddel met spons, paraplu, schoensmeer met lepel, badjassen, slippers, enz. Ruim balkon met ligbedden, parasol, tafel met stoelen, wasrek. Schoonmaak super! Strand op 30 meter, restaurants en supermarkt om de hoek. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Ted Oud15-06-2019

Alweer geweldig

Voor de derde keer geweest en weer erg tevreden, komen beslist nog een keer terug

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Bram ter Horst28-09-2018

Geweldig!

Gewoon top! Wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij alle eerder geplaatste recensies. Vanaf de eerste minuut voel je je thuis . Eigenlijk moeten we helemaal geen mooie recensies plaatsen. Dit plekje wil je graag helemaal voor jezelf houden. Wij gaan zeker terug naar dit griekse paradijsje.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Hans Geluk24-09-2018

Veel liefde en aandacht voor de gasten!!

Moeder & dochter runnen het complex met zeer veel liefde. Bij aankomst krijg je legendarisch lekkere Griekse pasteitjes. Overal zijn kleine kunstwerkjes: schilderijen, sculpturen, beschilderde stenen & kleedjes. Alles goed onderhouden & keurig schoon. Handdoeken vind je elke dag in een prachtige vorm (olifanten, honden, zwanen enz.) op bed. Er is airco! Van 's ochtends vroeg tot 's avonds zit een van de dames bij de receptie. De ca 30 appartementjes liggen aan een laantje dat uitkomt op de hoofdstraat van het dorp. Ligging dus zeer centraal. Nadelen: Een restaurant vlakbij houdt twee keer per week een lawaaiige Greek Night (tot 00.30 uur). Je zit aan de noordkust, dus een keienstrand en vaak een ruige zee. Dagelijks verschonen van beddengoed/handdoeken is vanuit duurzaamheidsoptiek iets te veel. Tips: briljant & goedkoop restaurant Hello Hello (vanuit Archangelos naar links en dan 150 m de hoofdstraat af) en bakkerij Grandma's Home.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    10Peter en Wilma05-10-2017

Geweldige tijd daar gehad bij hele lieve mensen

Ook al kom je daar voor het eerst , het voelt alsof je bij vrienden thuis komt. Kamers keurig schoon , altijd verse bloempjes en s’ morgens lekkere verse broodjes aan de deurknop . Elke dag leuke verrassing op bed , en alle handdoeken en was lag keurig opgevouwen op je te wachten. Kortom super plek en super lieve mensen en personeel. We gaan zeker snel terug 👍👍🌞🌴😁

Gereisd met partner in september 2017

• 10Arjan en Ria Ebing01-10-2017

Voelt als thuis komen

Na hier twee jaar geleden voor het eerst te zijn geweest, dit jaar terug gegaan, alwaar we werden opgevangen(en omhelsd) door Sissi. Bij het inboeken door Anna precies hetzelfde. Deze mensen laten je echt welkom voelen. Speciale kamer gekregen met een mooie muurschildering gemaakt door Anna, en wat lekkers op tafel uit de bakkerij van de man van Anna, waar ook de bolletjes aan je deur s'ochtends vandaan komen. Het schijnt dat ik de vorige keer een stroopwafelrevolutie heb ontketend, waar ze tot op de dag van vandaag dankbaar voor zijn. Volgend jaar gaan we weer terug, en nemen we kaas voor ze mee (schijnt lekkerder te zijn dan Griekse kaas). Mocht je waarde hechten aan een schoon appartement, vriendelijk personeel, en lieve eigenaren, dan zijn deze appartementen een must. Restaurant aan de overkant van de straat, en het strand daar gelijk achter, supermarkt op 150 meter, kortom alles wat je nodig hebt binnen handbereik. Echt een aanrader dit appartementencomplex.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Paul en miranda20-08-2017

Fantatisch

Brandschoon Geweldige ligging, Verse broodjes aan je deur. Lieve gastvrije eigenaressen Het ontbreekt je aan niets met recht een topper :)

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Christien29-07-2017

Geweldige appartementen!!

Fijne schone appartementen met een geheel eigen sfeer! Vriendelijke personeel, lieve eigenaresse met dochter. Mooie tuin, jaguzi op het dakterras. In dit appartementen complex kom je niets tekort!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Johan Verwijmeren09-07-2017

appartement,mooi schoon en bijzonder lieve mensen

Er zijn geen aanmerkingen voor ons,bijzonder lieve moeder Anna en dochter Sissi. Appartement iedere schoongemaakt en met iets extra op tafel(ouzo of fruit)en ook de beddenopmaak is altijd creatief. We komen hier al 12 jaar en het is steeds weer thuis komen. Kokkari heeft hele goede restaurants met vriendelijk bediening.

Gereisd met partner in september 2016

8 tips over Appartement Archangelos Village

• ed.syl, 11-07-2013

Huur een scooter bij Auto land en ga elke dag naar een ander strandje.Bezoek ook de Animal care op de weg naar Samos deze mensen doen echt heel goed werk.ook leuk zijn de watervallen bij Amos wel even een klim maar de moeite waard.Een goed restaurant is Kokkaris op het dorpsplein heerlijk eten en goede service maar je kan eigelijk overal lekker eten in Kokkarie.

• Ellen Arie, 05-08-2013

Leuke en lekkere restaurants in de buurt. Meltemi ( recht tegenover het hotel) was onze favoriet, maar ook bij Girasole (Italiaan) kun je heerlijk eten voor een redelijke prijs. ( € 45,- inclusief wijn en water). Kiezelstrand met ligbedden voor €6,- per dag, maar je hoeft ze niet altijd af te rekenen. Kokkari heeft een leuk haventje met gezellige restaurants. .Supermarktjes in de buurt zijn erg aan de prijs. Er is een Lidl, voorbij Samos stad, daar kun je goed inslaan.

• Johan Verwijmeren, 23-03-2013

vroeg boeken anders ben je te laat. Zeer gewild ook in het buitenland.

14 vragen over Appartement Archangelos Village

• schouw, 06-05-2017

bedden 2 kamerappartementen

hebben de 2 kamerappartementen allemaal gewone bedden of zijn er ook slaapbanken bij?

• Jan en Annie, 19-10-2014

gelijkvloerse appartementen

Wij zijn slechtlopend ,dus we lopen niet graag trappen en is de nabije omgeving redelijk vlak?

Jos en Christien, 17-06-2015

Ja is vlak.

• Fem, 02-07-2014

Handdoeken service?

Weet iemand of er een handdoekenservice is zodat ik geen badlakens (voor het strand) van thuis hoef mee te nemen?

lotte, 24-07-2014

Bij de jacuzzi liggen wel handdoeken om daar te gebruiken maar er is geen handdoekenservice voor naar het strand.

Appartement info

• RokenToegestaan