8 tips over Appartement Archangelos Village

• ed.syl, 11-07-2013

Huur een scooter bij Auto land en ga elke dag naar een ander strandje.Bezoek ook de Animal care op de weg naar Samos deze mensen doen echt heel goed werk.ook leuk zijn de watervallen bij Amos wel even een klim maar de moeite waard.Een goed restaurant is Kokkaris op het dorpsplein heerlijk eten en goede service maar je kan eigelijk overal lekker eten in Kokkarie.

• Ellen Arie, 05-08-2013

Leuke en lekkere restaurants in de buurt. Meltemi ( recht tegenover het hotel) was onze favoriet, maar ook bij Girasole (Italiaan) kun je heerlijk eten voor een redelijke prijs. ( € 45,- inclusief wijn en water). Kiezelstrand met ligbedden voor €6,- per dag, maar je hoeft ze niet altijd af te rekenen. Kokkari heeft een leuk haventje met gezellige restaurants. .Supermarktjes in de buurt zijn erg aan de prijs. Er is een Lidl, voorbij Samos stad, daar kun je goed inslaan.

• Johan Verwijmeren, 23-03-2013

vroeg boeken anders ben je te laat. Zeer gewild ook in het buitenland.

• Lies de Nooijer, 17-09-2013

Het restaurant recht tegenover is ook erg goed!

We hebben een aantal aanbieders voor Archangelos Village voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Tjingo
    BeachCheck
    BeachCheck

• Raymon Rochna, 07-09-2012

Micro Seitani, bounty strandje. Bij Potami beach (stad Karlovassi), stopt de verharde weg, volg de onverharde weg, vanaf hier kun je lopend door een "protected nature area" richting het fantastische strand (ongeveer 20 min lopen op een slecht begaanbaar bergpad), vraag de locals voor een exacte route! Meer dan de moeite waard!

• Peter van Merkesteijn, 16-06-2012

Samos is een klein en compact eiland met leuke plaatsjes die het bezoeken zeker waard zijn. 's Avonds lekker eten en een terrasje pikken kan hier meer dan goed. Restaurants zijn er in Kokkari voldoende, echter een steekt er bovenuit en dat is "Meltemi". Het is zelfs zo erg dat er regelmatig 's avonds mensen buiten wachten tot er een tafel vrij komt. Maar het wachten is het meer dan waard, geweldig eten, super bediening.

• Yvonne, 28-09-2014

Huur een auto en toer het eiland over, is echt de moeite waard. Bezoek de ondergrondse kapel.

• Jos en Christien, 17-06-2015

Zeer goed familierestaurant in de buurt (Meltemi) en goed autoverhuurbedrijf (Autoland).