14 vragen over Appartement Archangelos Village

• schouw, 06-05-2017

bedden 2 kamerappartementen

hebben de 2 kamerappartementen allemaal gewone bedden of zijn er ook slaapbanken bij?

• Jan en Annie, 19-10-2014

gelijkvloerse appartementen

Wij zijn slechtlopend ,dus we lopen niet graag trappen en is de nabije omgeving redelijk vlak?

Jos en Christien, 17-06-2015

Ja is vlak.

• Fem, 02-07-2014

Handdoeken service?

Weet iemand of er een handdoekenservice is zodat ik geen badlakens (voor het strand) van thuis hoef mee te nemen?

lotte, 24-07-2014

Bij de jacuzzi liggen wel handdoeken om daar te gebruiken maar er is geen handdoekenservice voor naar het strand.

• Ageeth, 02-02-2014

balkons en bedden

wie weet of er balkons zijn met zeezicht of een ander leuk uitzicht? Welke kamers/studio zijn dit? En zijn de bedden erg hard?

Yvonne, 28-09-2014

Appartementen liggen in een zijstraat dus geen zeezicht. Wel uitzicht op zwembad van buurappartement, bijv nr 101.

We hebben een aantal aanbieders voor Archangelos Village voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    BeachCheck
    BeachCheck

• Audry, 21-01-2014

vraag

Weet iemand of je vanuit Kokkari ook naar Turkije een dag kunt gaan? En kun je vanuit het vliegveld van Samos met de bus / taxi naar Archangelos Village gaan?

Audry, 24-03-2014

Dankjewel :).

D. Doesborgh, 29-01-2014

Hallo Audry, Nee, vanuit Kokkari kan dat niet rechtstreeks, daarvoor moet je naar (ik geloof) Pythagorion of Vathy. Even navragen bij het hotel.

• ed.syl, 11-07-2013

Hoe is het met de moederpoes en de 4 kittens?

Wij zaten in app 102 en elke dag kwam papa, mama poes langs om te eten en op de laatste dag nam ze ook de 4 kleintjes mee.Zou graag willen weten hoe het nu met ze gaat?

Arianne, 25-08-2013

Het moeten zeker dezelfde zijn.. Alleen heeft een zwart wit katje het dan niet gehaald.. De andere drie zien er super goed uit en vermaken zich prima hier.. Pappa loopt hier trouwens ook rond.. Daar lijken de 2 grijze kittens precies op...

Arianne , 15-10-2013

Leuk om nog wat over ze te lezen.. Jammer dat ze nog niet geholpen zijn.. Zou volgens Samos animal care eind September gebeuren. Wij hebben in ieder geval heel veel plezier beleefd aan de kleine kittens.. We vonden het zo leuk dat onze ragdoll van 1,5 er nu een ragdoll broertje bij heeft van 12 weken..

Arianne, 23-08-2013

Hoi wij zijn er op dit moment, er liggen hier 3 kittens naast me, 2 grijs met witte en 1 zwart met witte.. Ze hebben het op dit moment heel druk met de dop van mijn water flesje.. Dus als je deze bedoeld gaat het goed met ze..groetjes

ed.syl, 26-08-2013

hoi bedankt voor je reactie het zou jammer zijn als er 1 dood was maar er was inderdaad 1 zwakke bij dus zou kunnen.Ze worden trouwens eind september opgehaald door Animal care Samos om ze te laten castreren. Die zijn ook langs geweest en dan nemen ze papa en mama ook gelijk mee om te helpen.Fijne vakantie nog.Gr Sylvia

ed.syl, 16-10-2013

Iedereen bedankt voor de reacties en hopelijk worden ze als nog geholpen ze hadden het nl wel beloofd.Ik zal een email sturen naar Animal care en het vragen.En ook wij hopen zeker nog eens terug te gaan en ze dan te zien.

Rowena, 12-07-2013

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar! Wij zaten in appartement 106. Op de dag dat we weggingen, vrijdag 5 juli, lagen ze met zn allen in de tuinstoel bij mama poes:)

ed.syl, 24-08-2013

Hoi Arianne,

Het zouden er 4 moeten zijn 2 zwart wit precies de mama en 2 bruin wit zoals de papa???Ze zouden nu een week of 10 a 12 moeten zijn???

Arianne, 23-08-2013

Zie ik nu opeens dat je ook uit Maassluis komt...

RozaBoris, 15-10-2013

Ja dat is inderdaad jammer. In het dorp heb ik ze wel met vangkooien in de weer gezien, maar "onze" katjes zijn kennelijk de dans ontsprongen. Ik genoot ook van deze katjes en hoop van harte dat ze de winter goed doorkomen. Ik ben van plan om in het najaar van 2014 weer naar Aiolos te gaan. Het zou leuk zijn om deze diertjes dan weer te zien.

RozaBoris, 13-10-2013

Hoi, Ik ben eind mei en begin oktober 2013 in Aiolos geweest (tegenover Archangelos). De katjes zijn eind mei in de plantenbak bij mijn appartement geboren. Ik heb toen de moeder (wit met zwart) dagelijks eten gegeven. Toen ik er pas geleden was (van 1 tot 11 oktober) waren de moeder en drie jongen er. Twee cyperse katjes met wit en één wit met zwart (net als de moeder). Er is nog een wit met zwarte geweest, maar volgens de eigenaar van Aiolos is die door iemand meegenomen. De katjes maken het prima. Ze lieten zich de brokken die ik voor ze had gekocht goed smaken. Het zijn lieve, aanhankelijke katjes. Ze werden steeds brutaler. Op de laatste dagen klommen ze zelfs buitenom op mijn balkon. Ze zijn nog niet gesteriliseerd/gecastreerd. Ik kreeg de indruk dat ma weer zwanger is.

• Joris, 04-04-2013

Zwembad?

Weet iemand misschien of je gebruik kan maken van een nabijgelegen zwembad?

Arianne , 25-08-2013

Zwemmen bij de buren is totaal geen probleem, het is wel de bedoeling dat je dan een drankje bij hun neemt ;-))

ed.syl, 11-07-2013

Dat weet ik niet zeker maar ik vermoed van wel is meestal geen bezwaar in Griekenland

• ed.syl, 17-12-2012

warm water

wie kan mij vertellen of er een boiler is of gewoon op de waterleiding water aanwezig aangezien ik erg van warm douchen houd!Alvast bedankt

Maria, 04-02-2013

Geen idee, maar ben er meerdere keren geweest en heb nooit koud hoeven douchen, ongeacht de tijd van de dag.

• ed.syl, 17-12-2012

strand

kan iemand mij vertellen of het strand bij Archangelos village kiezel of zand is ?

ed.syl, 27-04-2013

Jij ook een hele fijne vakantie en bedankt voor de tips!!

21 juni

ed.syl, 27-04-2013

bedankt en kan je waterschoenen daar overal kopen of moet ik ze mee nemen?

Maria, 27-04-2013

Ik neem ze altijd mee (ooit bij de anwb gekocht) maar er zijn in kokkari verschillende toeristenwinkeltjes die ze verkopen.(de ene wat stoffiger dan de ander ;-) Wanneer ga je?

Maria, 04-02-2013

Grote kiezels, dus waterschoenen zijn aan te raden.

Maria, 27-04-2013

Heerlijk vooruitzicht he? Ik mag over 3 weken al een weekje. :-) Ik wens je alvast een fijne vakantie.

• Janny, 11-07-2012

strijkijzer

Veel mensen zullen me waarschijnlijk uitlachen, maaarre: is er iets van gemeenschappelijke ruimte met strijkplank/strijkijzer aanwezig?

Raymon Rochna, 07-09-2012

strijkijzer en plank vast wel te lenen aan de receptie..hangers in de kasten om kleren uit te hangen...