Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over Aphrodite

• 1Stel11-12-2019

Nooit meer

Hadden kamer 2, er staat dat je dan over een balkon/terras beschikt. Nou het was een balkon van 1.5m bij 0,5m waar je niet op kunt zitten en het terras was de overloop van de ene naar de andere etage. Iedereen kan meegenieten. Erg jammer dat dit niet duidelijk aangegeven wordt. Is een vorm van misleiding. Keuken ziet er goed uit. Alleen de pannen en het servies en bestek waren erg vuil. Moest je eerst schoonmaken voor gebruik. Nooit meer naar dit appartement dus.”

• 9Marian Nijenhuis02-05-2018

Heerlijk!

Een heerlijk appartement, midden in het centrum en een paar meter van het strand. Het appartement was ruim, schoon en de bedden waren prima. Het enige nadeel van ons appartement dat het achter andere appartementen verscholen zat, zodat we een terras tussen hoge muren hadden. Dat had wel weer als voordeel dat de zon minder op ons appartement scheen, waardoor het lekker koel was. We hebben daar een geweldige vakantie gehad!

• 10Jasper05-08-2017

Fantastisch!!!

Prachtige nieuwe kamers, elke dag verscholnd en heel aardige eigenaresse!!! Top week gehad

• 10Jacques Nieuwstraten17-07-2016

Geweldig

Wat was dit goed. Een prima appartement met een mooi, groot terras en dit jaar gerenoveerde badkamers. Nog nooit meegemaakt in Griekenland een stortdouche. Een leuke gastvrouw, om de 2 dagen schoon beddengoed en schone handdoeken. Zelfs een keukendoek en theedoek waren aanwezig. Als je uit het appartement komt rechts het strand op 75 meter, links de restaurantjes op 200 meter, de bakker en supermarkt op 200 meter. Wel een kiezelstrand dus waterschoenen vereist. Wij gaan hier absoluut naar terug. Wat een geweldige plek om je vakantie te vieren.

• 10Elizabeth Fondelius02-06-2014

Felt like home, but with staff.

George, the everything-in-one concierge, lavished us and all guests with personal service and extras (without charge). A delight to be served breakfast (instead of a buffet). Our children felt as if they were home and insisted we stay (had planned to change sides of the island) because of how much they liked it. Easy and convenient to the beach equipped with sun beds and umbrellas, short walk to great restaurants and markets, safe and large parking and lovely flowered balconies and gardens.

Family suites could be updated, but large and comfortable. Top sheets and towels changed daily (ask for bottom sheets to be changed or they get sandy).

We were able to keep our room till the afternoon without an extra charge due to availability. Showers available if late check-out not possible.

• 8Marloes8921-10-2013

Fantastische plek voor een vakantie op Samos

Een heel leuk appartement op de beste locatie in Kokkari. Rechts sta je direct op het strand en naar links liggen alle restaurantjes. De beheerster is heel vriendelijk en denkt met je mee. We mochten zelfs kiezen welk appartement we wilden, omdat we in het naseizoen zaten en het complex dus niet vol zat. Het was lekker kleinschalig en knus. Alles was aanwezig en we hadden een fijn dakterras.

• 8Ted22-09-2013

Mooie locatie in Kokkari.

Prachtig gelegen in het historisch centrum van Kokkari, overal dichtbij, stranden en uitgaansgelegenheden. De opgeknapte appartementen zijn ruim (twee kamers) en schoon, de inrichting is gedateerd, bedden zijn hard. Je kunt ook in een niet gerenoveerd appartement terecht komen, deze zijn veel minder ruim en minder luxe, zeer basic dus. Ze voldoen indien je niet te veel eisen stelt aan luxe. Ook deze appartementen hebben twee kamers, en een kleine douche/toilet. Eigenaar en degene die alles proper houdt zijn beide bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

• 6Leo20-07-2013

Geen aanrader

Ligging is goed, appartement zelf was slecht. Geen balkon. Terrasje te delen met de buren. Weinig licht in de kamers. Spartaans.

• 9ron kösters09-08-2012

centraal genieten op loopafstand

op loopafstand alles binnen bereik ligt deze prima accomodatie waar je volgens Griekse begrippen een meer dan uitstekend appartement tot je beschikking hebt.

• 7Jeannette16-07-2012

Echt grieks appartementencomplex

Het complex ligt mooi, je hoort de zee in je kamer, ligt op ongeveer 50mtr daar vandaan. Wij hadden een studio en dat was echt grieks minimaal, het was jammer dat er geen koffiemokken, theelepels en messen aanwezig waren. Het was wel rustig, geen kinderen. We hebben het prima naar onze zin gehad in de studio, vooral omdat het rusig was, heerlijk. Schoonmaken mag iets beter, maar er was mee te leven. Op zich geen slecht comples.

Appartement Aphrodite info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne