Appartement Aphrodite

20 reviews over Appartement Aphrodite

• 2019
    1Stel11-12-2019

Nooit meer

Hadden kamer 2, er staat dat je dan over een balkon/terras beschikt. Nou het was een balkon van 1.5m bij 0,5m waar je niet op kunt zitten en het terras was de overloop van de ene naar de andere etage. Iedereen kan meegenieten. Erg jammer dat dit niet duidelijk aangegeven wordt. Is een vorm van misleiding. Keuken ziet er goed uit. Alleen de pannen en het servies en bestek waren erg vuil. Moest je eerst schoonmaken voor gebruik. Nooit meer naar dit appartement dus.”

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    9Marian Nijenhuis02-05-2018

Heerlijk!

Een heerlijk appartement, midden in het centrum en een paar meter van het strand. Het appartement was ruim, schoon en de bedden waren prima. Het enige nadeel van ons appartement dat het achter andere appartementen verscholen zat, zodat we een terras tussen hoge muren hadden. Dat had wel weer als voordeel dat de zon minder op ons appartement scheen, waardoor het lekker koel was. We hebben daar een geweldige vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

10Jasper05-08-2017

Fantastisch!!!

Prachtige nieuwe kamers, elke dag verscholnd en heel aardige eigenaresse!!! Top week gehad

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Jacques Nieuwstraten17-07-2016

Geweldig

Wat was dit goed. Een prima appartement met een mooi, groot terras en dit jaar gerenoveerde badkamers. Nog nooit meegemaakt in Griekenland een stortdouche. Een leuke gastvrouw, om de 2 dagen schoon beddengoed en schone handdoeken. Zelfs een keukendoek en theedoek waren aanwezig. Als je uit het appartement komt rechts het strand op 75 meter, links de restaurantjes op 200 meter, de bakker en supermarkt op 200 meter. Wel een kiezelstrand dus waterschoenen vereist. Wij gaan hier absoluut naar terug. Wat een geweldige plek om je vakantie te vieren.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Marloes8921-10-2013

Fantastische plek voor een vakantie op Samos

Een heel leuk appartement op de beste locatie in Kokkari. Rechts sta je direct op het strand en naar links liggen alle restaurantjes. De beheerster is heel vriendelijk en denkt met je mee. We mochten zelfs kiezen welk appartement we wilden, omdat we in het naseizoen zaten en het complex dus niet vol zat. Het was lekker kleinschalig en knus. Alles was aanwezig en we hadden een fijn dakterras.

Gereisd met partner in september 2013

• 6Leo20-07-2013

Geen aanrader

Ligging is goed, appartement zelf was slecht. Geen balkon. Terrasje te delen met de buren. Weinig licht in de kamers. Spartaans.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9ron kösters09-08-2012

centraal genieten op loopafstand

op loopafstand alles binnen bereik ligt deze prima accomodatie waar je volgens Griekse begrippen een meer dan uitstekend appartement tot je beschikking hebt.

• 7Jeannette16-07-2012

Echt grieks appartementencomplex

Het complex ligt mooi, je hoort de zee in je kamer, ligt op ongeveer 50mtr daar vandaan. Wij hadden een studio en dat was echt grieks minimaal, het was jammer dat er geen koffiemokken, theelepels en messen aanwezig waren. Het was wel rustig, geen kinderen. We hebben het prima naar onze zin gehad in de studio, vooral omdat het rusig was, heerlijk. Schoonmaken mag iets beter, maar er was mee te leven. Op zich geen slecht comples.

• 7Esther14-07-2012

Eenvoudig appartement met prima ligging

Klein complex met 6 appartementen. Wij hadden een studio met balkon. Het is sober ingericht, wat normaal is voor Griekse begrippen. Het enige wat ontbrak waren koffiekopjes en messen.k Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn ivm vele trappen. Het complex is ook niet kindvriendelijk. Ligging is geweldig, bakker om de hoek links, strand om de hoek rechts.

• 9fam v vuuuren25-08-2011

unieke plek

Prachtige vakantie midden tussen de inwoners en bij het strand, prachtig uitzicht. Appartement 3 en 6 gehuurd. app. 6 mooi opgeknapt, nieuw douche e.d, app 3 erg oud bollig, douche hing boven toilet, wij hebben dus met 6 personen in app 6 gedoucht. Ook erg krap voor 4 personen, maar te doen omdat je toch alleen maar buiten leef. Prijs kwaliteit helemaal goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Appartement Aphrodite info