Appartement Aphrodite

19 reviews over Appartement Aphrodite

• 2018
    9Marian Nijenhuis02-05-2018

Heerlijk!

Een heerlijk appartement, midden in het centrum en een paar meter van het strand. Het appartement was ruim, schoon en de bedden waren prima. Het enige nadeel van ons appartement dat het achter andere appartementen verscholen zat, zodat we een terras tussen hoge muren hadden. Dat had wel weer als voordeel dat de zon minder op ons appartement scheen, waardoor het lekker koel was. We hebben daar een geweldige vakantie gehad!

• 2017
      10Jasper05-08-2017

Fantastisch!!!

Prachtige nieuwe kamers, elke dag verscholnd en heel aardige eigenaresse!!! Top week gehad

Met vrienden

• Oude reviews

10Jacques Nieuwstraten17-07-2016

Geweldig

Wat was dit goed. Een prima appartement met een mooi, groot terras en dit jaar gerenoveerde badkamers. Nog nooit meegemaakt in Griekenland een stortdouche. Een leuke gastvrouw, om de 2 dagen schoon beddengoed en schone handdoeken. Zelfs een keukendoek en theedoek waren aanwezig. Als je uit het appartement komt rechts het strand op 75 meter, links de restaurantjes op 200 meter, de bakker en supermarkt op 200 meter. Wel een kiezelstrand dus waterschoenen vereist. Wij gaan hier absoluut naar terug. Wat een geweldige plek om je vakantie te vieren.

• 8Marloes8921-10-2013

Fantastische plek voor een vakantie op Samos

Een heel leuk appartement op de beste locatie in Kokkari. Rechts sta je direct op het strand en naar links liggen alle restaurantjes. De beheerster is heel vriendelijk en denkt met je mee. We mochten zelfs kiezen welk appartement we wilden, omdat we in het naseizoen zaten en het complex dus niet vol zat. Het was lekker kleinschalig en knus. Alles was aanwezig en we hadden een fijn dakterras.

• 8Ted22-09-2013

Mooie locatie in Kokkari.

Prachtig gelegen in het historisch centrum van Kokkari, overal dichtbij, stranden en uitgaansgelegenheden. De opgeknapte appartementen zijn ruim (twee kamers) en schoon, de inrichting is gedateerd, bedden zijn hard. Je kunt ook in een niet gerenoveerd appartement terecht komen, deze zijn veel minder ruim en minder luxe, zeer basic dus. Ze voldoen indien je niet te veel eisen stelt aan luxe. Ook deze appartementen hebben twee kamers, en een kleine douche/toilet. Eigenaar en degene die alles proper houdt zijn beide bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Met vrienden

• 6Leo20-07-2013

Geen aanrader

Ligging is goed, appartement zelf was slecht. Geen balkon. Terrasje te delen met de buren. Weinig licht in de kamers. Spartaans.

• 9ron kösters09-08-2012

centraal genieten op loopafstand

op loopafstand alles binnen bereik ligt deze prima accomodatie waar je volgens Griekse begrippen een meer dan uitstekend appartement tot je beschikking hebt.

• 7Jeannette16-07-2012

Echt grieks appartementencomplex

Het complex ligt mooi, je hoort de zee in je kamer, ligt op ongeveer 50mtr daar vandaan. Wij hadden een studio en dat was echt grieks minimaal, het was jammer dat er geen koffiemokken, theelepels en messen aanwezig waren. Het was wel rustig, geen kinderen. We hebben het prima naar onze zin gehad in de studio, vooral omdat het rusig was, heerlijk. Schoonmaken mag iets beter, maar er was mee te leven. Op zich geen slecht comples.

• 7Esther14-07-2012

Eenvoudig appartement met prima ligging

Klein complex met 6 appartementen. Wij hadden een studio met balkon. Het is sober ingericht, wat normaal is voor Griekse begrippen. Het enige wat ontbrak waren koffiekopjes en messen.k Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn ivm vele trappen. Het complex is ook niet kindvriendelijk. Ligging is geweldig, bakker om de hoek links, strand om de hoek rechts.

• 9fam v vuuuren25-08-2011

unieke plek

Prachtige vakantie midden tussen de inwoners en bij het strand, prachtig uitzicht. Appartement 3 en 6 gehuurd. app. 6 mooi opgeknapt, nieuw douche e.d, app 3 erg oud bollig, douche hing boven toilet, wij hebben dus met 6 personen in app 6 gedoucht. Ook erg krap voor 4 personen, maar te doen omdat je toch alleen maar buiten leef. Prijs kwaliteit helemaal goed.

Met oudere kinderen

3 tips over Appartement Aphrodite

• Ted, 22-09-2013

Het maakt nogal wat uit of je een oud of gerenoveerd appartement krijgt. Dit wordt niet helder door reisorganisator gecommuniceerd. In de brochure staat dat een paar appartementen zijn gerenoveerd, maar dat wil niet zeggen dat je die ook daadwerkelijk krijgt als je boekt.

• Jeannette, 01-09-2012

Als je een auto of scooter wilt huren ga dan naar autoland midden in de dorpsstraat, een klein bedrijfje met heel veel goede service. Ze werken hard, ze verdienen het meer om klanten te krijgen als de grote auto verhuur bedrijven. Als je voor meerdere dagen huurt krijg je nog korting ook.

• ron kösters, 09-08-2012

dicht bij je appartement staan de strandbedjes en de prima service van Kostas de eigenaar van de Poquito bar de gehele dag tot je beschikking met een prima keuken voor een goede lunch en je gekoelde drankjes worden op je strandbedje bezorgd.

1 vraag over Appartement Aphrodite

• Yvonne Huizing, 18-06-2014

Fohn

Is er ook een Fohn aanwezig?

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4