Géén boekingskosten

Alkion

Appartement
GriekenlandSamosKokkari

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Alkion voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 115 reviews

Meer appartement info

115 Reviews over Alkion

• 9T.D.G. van Rijn10-09-2022

Fantastisch appartement

Mooi, schoon complex met een fantastische gastvrouw. Elke dag krijg je wat fruit en verse eieren. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien.

• 9Natuur
  • 8Harm en Jane04-10-2021

Heerlijk Complex!

Heerlijk verblijf, lekker rustig en toch alles op loopafstand! Kamers zijn prima, schoon en met Eleni en Adonis voel je je super welkom! Verse bloemetjes, verse eitjes, druiven. Volgend jaar weer, hopen we! 😍😻😻😻😻🍀😊

• 8Natuur
  • 8Hans en Willy Bollen26-09-2019

Zo een mooie vakantie gehad!

Geweldig mooi appartement heel schoon en lieve schoonmaakster die je het gevoel gaf dat je welkom was!!!!

• 8ronald Van Moorsel11-09-2019

top omgeving

heel goed schoon heel en netjes mooie omgeving geen zwembad aanwezing wel zwemmen bij bleue sea dat is bij de buren waar het ook gezellige is daar zen je t v kijken op een groot scherm en leuk eten en drinken en nog vergeten een aardigen schoonmaken alles goed en netjes er is haar niks teveel als je het maar vraag 6 dagen in de week schonen beden en handdoeken alleen niet op zondag voor ons is dat top

• 8Wim Bakker02-07-2019

Leuk en knus appartementen complex. Vriendelijke eigenaresse, die alles in haar eentje doet. Behalve zondag, dan heeft zij een vrije dag. Paar keer in de weeklagen er zelfs eitjes en sinaasappels klaar. Ligt een beetje achteraf, 100 mtr van het strand en 300 mtr van het centrum. Op een schaal van 1 tot 10, is dit zeker een 8.5 waard. Er is geen zwembad aanwezig

• 9Jim11-11-2018

Perfecte locatie en goed verblijf

Wij waren in Alkion van mei tot april. Zelf vond ik het een ontzettend fijne verblijfplaats. Het zit letterlijk op 1 minuut lopen van het strand en op 5 minuten van het centrum waar je uiteten kan en boodschappen kunt doen.

Het appartement zelf was erg schoon en de schoonmaakster deed zelfs de afwas en ruimde alles perfect op. Wat ikzelf het beste vond omdat ik een erg slechte slaper ben, is dat er luiken waren om de hele kamer te verduisteren en het bed uit 2 losse delen bestond. We sliepen er allebei prima. Ook kun je nog buiten zitten ‘s avonds op het balkon. Wij hadden geen last van andere mensen die hier verbleven.

Aanrader om Kokkari te bezoeken en hier te overnachten.

• 9S04-11-2018

Fantastisch!

Goed veblijf alles wat je nodig heb is aanwezig. Kleinschalig en maar 10 appartemenen Ligt achter de hoofdweg dus geen last van de hoofdweg maar toch alles dichtbij zwenbad op 5min lopen en zee op 5min lopen. Diverse supermarktjes en genoeg eettentjes om elke avond ergens anders te kunnen eten. Ligbedje aan het strand en zwembad mag je op liggen.. mits je een drankje en een hapje besteld.

Iedereen is reuze vriendelijk.

Snorkelen moet je doen bij restaurant Basilico bij hrt eilandje.

Samos stad is 14 euro met de taxi

Heerlijk verblijf gehad en voor herhaling vatbaar

• 9ronald van moorsel21-09-2018

gewoon goed geregeld van top vakantie

heel goed liever mensen van alkion schoon heel en netjes iedere dag schoongemaakt schone lakers 1 keer zelf niet afgewassen vaat was afgewassen liefen schoonmaker mooie omgeving vlak bij de zee en centrum supermarkt om de hoek en bakker ook bus om de hoek lekker eten overal in het centrum totaal top vakantie zwembad is er niet dat is zwemmen bij de buren dat weten wij

• 6Fam Jansen26-05-2018

Geen zwembad, zeker geen 4 sterren waard

Misleidend informatie op websites: hotel heeft géén zwembad, zwembadfoto wordt wel gebruikt bij alle touroperators.

PLUS: - ruime kamer, elke dag schoonmaak - elke dag vers fruit en eitjes - Nederlandse boeken en tijdschriften aanwezig - koffiezetapparaat, waterkoker, tosti apparaat aanwezig

MIN: - Niet schoon, appartement is waarsch in okt voor het laatst schoongemaakt. Daarna de deur gesloten en toen wij kwamen (nieuwe seizoen) even handdoeken neergehangen en bed opgemaakt. Maar vloeren waren vies!!! Ook in de hoeken en randen viezigheid. - Appartement is inclusief airco, maar LET OP! Deze kun je pas vanaf 1 juni gebruiken! - Appartementencomplex zit NIET aan het de hoofdweg! - Er is geen receptie open. - Je kan nergens ontbijten en er is ook geen relaxruimte zoals wel is vermeld - sleutel maar in deur gelaten bij vertrek, niemand aanwezig

• 8Robert Eekhof04-10-2017

Voor ons de 2e keer en zeker niet de laatst

Lekker rustig appartement complex lekker dicht bij het centrum, eigen parkeer plek

Appartement Alkion info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kokkari, 83100