Appartement
8,2

120 reviews over Appartement Alkion in het Nederlands

Zo een mooie vakantie gehad!

Hans en Willy Bollen
26-9-2019

Geweldig mooi appartement heel schoon en lieve schoonmaakster die je het gevoel gaf dat je welkom was!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2019

top omgeving

ronald Van Moorsel
11-9-2019

heel goed schoon heel en netjes mooie omgeving geen zwembad aanwezing wel zwemmen bij bleue sea dat is bij de buren waar het ook gezellige is daar zen je t v kijken op een groot scherm en leuk eten en drinken en nog vergeten een aardigen schoonmaken alles goed en netjes er is haar niks teveel als je het maar vraag 6 dagen in de week schonen beden en handdoeken alleen niet op zondag voor ons is dat top

Gereisd Met partner in augustus 2019

Wim Bakker
2-7-2019

Leuk en knus appartementen complex. Vriendelijke eigenaresse, die alles in haar eentje doet. Behalve zondag, dan heeft zij een vrije dag. Paar keer in de weeklagen er zelfs eitjes en sinaasappels klaar. Ligt een beetje achteraf, 100 mtr van het strand en 300 mtr van het centrum. Op een schaal van 1 tot 10, is dit zeker een 8.5 waard. Er is geen zwembad aanwezig

Gereisd Met partner in juni 2019

D-reizen

Perfecte locatie en goed verblijf

Jim
11-11-2018

Wij waren in Alkion van mei tot april. Zelf vond ik het een ontzettend fijne verblijfplaats. Het zit letterlijk op 1 minuut lopen van het strand en op 5 minuten van het centrum waar je uiteten kan en boodschappen kunt doen.

Het appartement zelf was erg schoon en de schoonmaakster deed zelfs de afwas en ruimde alles perfect op. Wat ikzelf het beste vond omdat ik een erg slechte slaper ben, is dat er luiken waren om de hele kamer te verduisteren en het bed uit 2 losse delen bestond. We sliepen er allebei prima. Ook kun je nog buiten zitten ‘s avonds op het balkon. Wij hadden geen last van andere mensen die hier verbleven.

Aanrader om Kokkari te bezoeken en hier te overnachten.

Gereisd Met partner in april 2018

Fantastisch!

S
4-11-2018

Goed veblijf alles wat je nodig heb is aanwezig. Kleinschalig en maar 10 appartemenen Ligt achter de hoofdweg dus geen last van de hoofdweg maar toch alles dichtbij zwenbad op 5min lopen en zee op 5min lopen. Diverse supermarktjes en genoeg eettentjes om elke avond ergens anders te kunnen eten. Ligbedje aan het strand en zwembad mag je op liggen.. mits je een drankje en een hapje besteld.

Iedereen is reuze vriendelijk.

Snorkelen moet je doen bij restaurant Basilico bij hrt eilandje.

Samos stad is 14 euro met de taxi

Heerlijk verblijf gehad en voor herhaling vatbaar

Gereisd Alleenreizend in september 2018

gewoon goed geregeld van top vakantie

ronald van moorsel
21-9-2018

heel goed liever mensen van alkion schoon heel en netjes iedere dag schoongemaakt schone lakers 1 keer zelf niet afgewassen vaat was afgewassen liefen schoonmaker mooie omgeving vlak bij de zee en centrum supermarkt om de hoek en bakker ook bus om de hoek lekker eten overal in het centrum totaal top vakantie zwembad is er niet dat is zwemmen bij de buren dat weten wij

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geen zwembad, zeker geen 4 sterren waard

Fam Jansen
26-5-2018

Misleidend informatie op websites: hotel heeft géén zwembad, zwembadfoto wordt wel gebruikt bij alle touroperators.

PLUS: - ruime kamer, elke dag schoonmaak - elke dag vers fruit en eitjes - Nederlandse boeken en tijdschriften aanwezig - koffiezetapparaat, waterkoker, tosti apparaat aanwezig

MIN: - Niet schoon, appartement is waarsch in okt voor het laatst schoongemaakt. Daarna de deur gesloten en toen wij kwamen (nieuwe seizoen) even handdoeken neergehangen en bed opgemaakt. Maar vloeren waren vies!!! Ook in de hoeken en randen viezigheid. - Appartement is inclusief airco, maar LET OP! Deze kun je pas vanaf 1 juni gebruiken! - Appartementencomplex zit NIET aan het de hoofdweg! - Er is geen receptie open. - Je kan nergens ontbijten en er is ook geen relaxruimte zoals wel is vermeld - sleutel maar in deur gelaten bij vertrek, niemand aanwezig

Gereisd Met partner in mei 2018

Voor ons de 2e keer en zeker niet de laatst

Robert Eekhof
4-10-2017

Lekker rustig appartement complex lekker dicht bij het centrum, eigen parkeer plek

Gereisd Met partner in oktober 2017

Je voelt je hier echt welkom

Wilma
28-9-2017

Bij aankomst een bloemetje op tafel en verse eitjes in de koelkast. Dagelijks werd alles schoon gemaakt en schone handdoeken. Ligt heerlijk rustig achter de doorlopende weg en op loopafstand van het strand. Balkonnetje was heerlijk om opte ontbijten. Via het paadje achterlangs ben je in 5 min lopen in het centrum waar je bij de vele restaurantjes goed kunt eten. Leuke snuffel winkeltjes en vele mini markets en gezellige terrasjes, ook eind sept nog volop gezellige drukte.

Over het appartement en kokkari niets negatiefs te melden.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

heel goed

ronald
15-9-2017

hele mooie omgeving alles was goed

Gereisd Met partner in augustus 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alkion in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alkion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.