Appartement Aiolos ***

9,5

204 reviews over Appartement Aiolos in het Nederlands

Geweldige accomodatie

Debbie, 28-8-2017

Wauw wat hebben wij het heerlijk gehad. Een keurig appartement en ook nog eens erg schoon. Iedere dag werden de handdoeken verwisseld en werd het appartement schoongemaakt. Daarnaast doen de gastheer en gastvrouw erg hun best om je thuis te laten voelen in hun mooie accommodatie. Het strand bevind zich aan de overkant van de straat en ook de vele restaurants, de winkeltjes en de gezellige boulevard liggen op een steenworp afstand.

Bestaat perfectie...?

Tjerk, 22-8-2017

Een 10 geven is eigenlijk raar. Want een 10 staat voor perfectie. En wat is perfect? Daar denkt iedereen anders over. Maar ieder minpunt voor dit complex zou oneerlijk zijn. De eigenaren doen er werkelijk alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen. De appartementen zijn ruim en schoon en liggen op 20 meter van een gezellig strand. Ondanks de ligging in een straat met supermarktjes, winkels, leuke strandbars en enkele toprestaurants pal aan de overkant, is het er rustig en relaxed. Voor een supervakantie hoef je in feite de straat niet eens uit! Maar Kokkari heeft ook nog een heel leuke boulevard en schattige winkelstraatje. Wil je ondanks dat alles alsnog even Kokkari uit, dan is een auto huren en Samos verkennen een aanrader. Vooral de oude stadjes Vahti en Manolates alsmede de zandstranden bij Votsalaki zijn absoluut de moeite waard. Niet snel overweeg ik ergens terug te keren, maar Kokkari maakt het me moeilijk.

Nou vooruit, toch één minpuntje: je moet een keer naar huis.

In een woord GEWELDIG

Anita, 21-6-2017

Alles was goed, van de ontvangst door super lief echtpaar, die echt keihard werken, de studio,de schoonmaak, handoekenwissels, het zwembad, de ligging maar vooral.....de gastvrijheid.We zijn op heel veel plekken in Griekenland geweest maar dit slaat alles.

Fantastische plek!

Özlem, 23-5-2017

Alles klopt bij dit complex, super aardige mensen, mooie locatie , mooi appartement, goede service en heel erg schoon.

Fantastisch appartement

LNFB, 16-9-2016

Wij hebben twee weken vakantie gevierd in appartementen Aiolos. We zijn al eerder op vakantie geweest in Kokkari maar Aiolos springt er toch echt wel uit als een van de beste accommodatie!

Het appartement was zeer schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. De handdoeken werden dagelijks verschoond, het beddengoed om de dag. Je kunt gebruik maken van de plafondventilatoren of van de airco (airco is tegen betaling). Wij maken normaliter altijd gebruik van de airco op vakantie maar de plafondventilator was voor ons meer dan voldoende. De badkamer was ruim met een fijne douche. En misschien nog wel belangrijker: je mag het toiletpapier hier gewoon doorspoelen! Het hoeft dus niet in het prullenbakje.

Er zijn 2 appartementen die zich aan de straatkant bevinden waardoor je wat meer 'lawaai' van het verkeer hebt.

Het zwembad is ook heerlijk. Je kunt hier ook een lekker drankje bestellen. Je wordt bij Aiolos écht in de watten gelegd. Wij hopen dat we hier nog eens naar toe kunnen gaan.

Wederom een heerlijke vakantie gehad.

Fam. Cépèro, 9-8-2016

Wij hebben wederom een heerlijke vakantie gehad in appartement Aiolos. Er is ons aan niets ontbroken. Een zeer schoon en rustig appartement: van alle gemakken voorzien. Complimenten aan Sofia en Manolis. Samos is een prachtig eiland. Kokkari is een heel gezellig en gemoedelijk plaatsje. Wij hebben genoten!

Fantastiche plek

Chris en Rudy de Jaget, 21-7-2016

Een heerlijk appartement en niets is te veel. Heel netjes en schoon. De eigenaars doen echt alles om je het naar de zin te maken. In een woord ern heerlijke plek om tot rust te komen en te genieten.

Grandioos.

Fam.W. Pluimert, 12-7-2016

De review gezonden op 23 juni is totaal onzin.De airco wordt uitvoerig door de eigenaar uitgelegd en wat de kosten voor gebruik hiervan zijn.Bovendien is er in deze appartementen ook nog de luxe van ventilators boven de bedden.Deze vakantiegangers moeten voortaan gewoon thuisblijven en daar de airco de hele dag laten draaien.We zijn bij Aiollos voor de derde maal geweest. Gastvrij ontvangen, wat als thuiskomen voelde, met een welkomstboeket op tafel. Lieve eigenaren, alles wat je maar kunt bedenken is reeds aanwezig.Ze staan de hele vakantie klaar om te zorgen dat het je aan niets ontbreekt.Alles schoon en bleef ook vreselijk goed schoongemaakt.Schone en goede bedden, elke dag schone handdoeken. Manolis, Sofia en Sotiris, we hadden een meer dan prima vakantie en jullie zullen ons in de toekomst graag terug zien komen bij jullie,liefs van hele tevreden gasten Wim, Emile en Thea (13 /23 juni 2016)

Super

Klaasje, 12-7-2016

Heerlijke vakantie gehad. Gastvrije eigenaars. Staan constant klaar voor hun gasten en je vindt regelmatig lieve presentjes op je kamer. Achteraf hadden we een beetje spijt dat we niet wat vaker wat bij ze gedronken of gegeten hebben. Of gewoon gekletst. Bij het afscheid bij de bus uitgebreid met ze gekletst, wat een lieverds!! Mooi zwembad, keurig appartement, schoon, frisse uitstraling, perfect gelegen. Gemoedelijk en mooi dorpje, lekker eten, aardig en vriendelijk overal. We hebben tegen onze gewoonte in het eiland niet verder verkend, maar een luie lounge vakantie gehouden. Het mooie kiezelstrand is zowat kruipend te bereiken en hier overal leuke tentjes met bedjes en parasols. Als je wat drinkt of eet gratis te gebruiken. Voor ieder wat wils, authentiek of hip. Ons appartement lag aan de straatzijde, heel gezellig. En toch rustig slapen met open deuren. Mooi uitzicht. Aiolos is dikke dikke aanrader. Verliefd op Kokkari

mooi maar duur door airco

karel, 23-6-2016

Sinds kort zit er airconditioning in de appartementen hier betaal je 50 cent per Kw als hij dan gemiddeld tien uur aan staat is dat al snel 35 á 40 euro per week. En dit is al niet een van de goedkoopste appartementen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aiolos in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aiolos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aiolos scoort een 9.51 uit 10 op basis van 205 reviews.