Appartement Aiolos

Meer appartementinfo

214 reviews over Appartement Aiolos

• 10Peter en Martine05-08-2019

Subliem

Op basis van de reviews of ZOOVER geboekt en dat bleek een hele goede beslissing. Ons reisgezelschap bestond uit 2 volwassenen en 2 18-jarige. In dat kader ook een tweetal appartementen geboekt. De kwaliteit van de beide appartementen, (compleet, dagelijks schoongemaakt en van alle details voorzien) én de sublieme, vriendelijke service van de eigenaren (Man en vrouw) leveren wat ons betreft de waardering 'Subliem' op. Persoonlijk denk ik dat het niet beter kan. Niets op aan te merken. Daarbij is ook de locatie fantastisch. Omringd door heel veel uitstekende restaurantjes (kijk maar na op Tripadvisor), 25 meter van het strand en op slechts 10 minuten loopafstand van de leuke haven en het centrum. Kortom, absolute aanrader waar je geen spijt van krijgt.

Met oudere kinderen

• 10Eric en Gonny01-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Super compleet appartement. Nog nooit eerder zo meegemaakt in alle keren dat we Griekenland bezocht hebben. Hartelijk welkom geheten Manolis stond ons op te wachten bij aankomst uit de bus. Alles goed onderhouden en iedere dag schoonmaak schone handdoeken en lakens. Alles is bij de hand strand als je de straat oversteekt. Vele restaurantjes in de nabijheid. In het hoogseizoen wel erg druk. Er wordt je echter niets opgedrongen wat ook wel erg fijn is. De hoge waardering van Aiolos is zeker dubbel en dwars verdiend. Balkonnetjes zijn inderdaad klein maar als je tafeltje binnen kan je daar prima zitten. Het is een heerlijke plek om een relaxte onbezorgde vakantie te vieren!

• 7M03-07-2019

Prima

Schoon, ruim, goede bedden, kleine badkamer maar prima. We hadden een app aan de straatkant dit is lawaaierig maar er is ook wel veel te kijken. Het balkon is echt klein je kunt er eigenlijk niet met zn tweeen zitten, is jammer. Je hebt lekker windje van zee maar daardoor ook de afvoerrook van naastgelegen restaurants in je app. Dat is niet zo fijn. Eigenaren zijn erg aardig, leuk ontvangen met koffie en cake, de plek is prima dichtbij zee en dorp.het zwembad is prima maar heeft geen schaduw. Samos is een mooi eiland , we hebben vaak en lekker gegeten bij La Bussola .

• 8Nicole19-05-2019

Mooie locatie!

Het appartement is erg schoon en compleet! Heel erg centraal gelegen. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. We zouden niet meer kiezen voor dit appartement omdat voor ons ,het balkon veel te klein was...

• 2018
    10R.Toutenburg08-10-2018

De gastvrijheid van de Manolis,Sofia en Sotiris is fantastisch. De ligging van het appartement is top. Heerlijk zwembad , uitstekend ontbijt En de hygiene is geweldig 3 keer per week bedden verschoond,elke dag schone handdoeken en het appartement schoongemaakt. Top week gehad

Met vrienden

• 10Yoni09-09-2018

In 1 woord fantstisch

Heerlijk rustig, kleinschalig complex. Fantastische verzorging en alles om de hoek. Deze mensen hebben ook hart voor hun zaak.

Alleenreizend

• 10Jangeline07-09-2018

In een woord, perfect!

Voor de 4e keer logeren we bij Aiolos. Als je wordt ontvangen met koffie en cake door Manolis en Sophia voelt het als thuis komen. Een verse bos bloemen in het appartement is standaard. Hieraan kun je aflezen hoe lief en betrokken deze mensen met hun gasten bezig zijn. Alles wordt elke dag tot in de puntjes schoongemaakt. We hopen hier dan ook nog vaker terug te komen.

• 9Anneke van Ekris04-09-2018

Super appartement!!

De eigenaren maken zijn zo gastvrij dat je ontvangen word met koffie en cake... en een verse bos bloemen op tafel in je app. De ligging is helemaal top, tegenover het (kiezel)strand. En dicht bij het dorps centrum. Supermarkt en bakkerij op 20 mtr afstand.Elke dag schoonmaak, door een vriendelijke hulp die je elke ochtend vrolijk een goede dag wenst. wij hadden een studio met uitzicht op het zwembad, genoeg ruimte, het balkon was aan de kleine kant. Maar daar zaten we alleen sochtends en savonds. Het zwembad werd ook om de dag zuiver gemaakt. goede bedden, tv met bvn ,en alles superzuiver!! fijne keuken. airco en een ventilator aanwezig dus de airco hebben we niet eens aangehad! Toen we naar huis gingen ook nog eens een kado wat klaarstond!! waar maak je nou zoiets mee? Top accomodatie!! een aanrader!

• 10Annemieke, Tom en Mia02-07-2018

Super fijne tijd in Aiolos

Fantastisch appartementencomplex in een erg leuke straat. Super fijne sfeer en in het appartement ontbreekt het je aan niets. Het zwembad bij het complex hebben wij als erg groot pluspunt ervaren tijdens ons verblijf. De eigenaren geven je het gevoel dat je meer dan welkom bent. Wij hadden appartement nummer 3, speciaal geboekt omdat dat ons op het lijf geschreven was, met ieder onze eigen badkamer en slaapgelegenheid zodat wij bij elkaar zaten in 1 appartement maar toch ons eigen prive gedeelte hadden. Wij kijken met heel veel plezier terug op ons 10 daagse verblijf in Aiolos.

Tom & Annemieke en Mia

Met vrienden

• 2017
    10Debbie28-08-2017

Geweldige accomodatie

Wauw wat hebben wij het heerlijk gehad. Een keurig appartement en ook nog eens erg schoon. Iedere dag werden de handdoeken verwisseld en werd het appartement schoongemaakt. Daarnaast doen de gastheer en gastvrouw erg hun best om je thuis te laten voelen in hun mooie accommodatie. Het strand bevind zich aan de overkant van de straat en ook de vele restaurants, de winkeltjes en de gezellige boulevard liggen op een steenworp afstand.

19 tips over Appartement Aiolos

• j.o.b.o, 26-10-2013

Het restaurant aan de overkant van de weg Meltimmi is erg goed en erg lekker :) Een auto huren is ideaal om het eiland te verkennen

• janssen, 16-07-2012

Restaurant Mythos, links van Aiolos als je met je gezicht naar de zee kijkt, dit restaurant heeft donderdags en zondags live muziek, erg gezellig en goed eten!

• Harm en Conny, 15-10-2013

Eten bij Meltemi, aan de overkant. Een echte aanrader

24 vragen over Appartement Aiolos

• Anneke van Ekris, 08-06-2018

auto huren

Heeft iemand een idee waar we het best een auto kunnen huren in de buurt van Aiolos?

• Merel, 02-01-2018

Kluisjes, telefoon, wifi

Hoeveel kost het gebruik van de kluisjes? En hoe groot zijn deze? Past er een grote laptop in? Hoeveel kost het gebruik van de telefoon? Is er wifi op de kamers?

• Nanny, 01-11-2014

balkon

Welke appartementen beschikken over een ruim balkon? Wij zijn met 2 personen maar vinden het leuk om af en toe op het balkon te ztten en liefst niet te krap.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4