Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

206 Reviews over Aiolos

• 9Martin05-07-2021

Wat een geweldig appartement schoon hele lieve ei

Geweldig hebben heel erg genoten en wat een goede verzorging alles ingrediënten een aanrader

• 9Sharon02-10-2020

fantastisch

helemaal super! De eigenaar is heel erg gast vrij, ideaal want alle goeie voorzieningen om de hoek zoals een goeie bakker en restaurant wat ons vooral opviel is dat de appartementen heel erg schoon waren en toen we weg gingen stond er een kaartje met olijfolie en heerlijke zelf gemaakte marmelade als bedankje voor ons echt super lief! we gaan zeker weten nog een keer terug!

• 10Peter en Martine05-08-2019

Subliem

Op basis van de reviews of ZOOVER geboekt en dat bleek een hele goede beslissing. Ons reisgezelschap bestond uit 2 volwassenen en 2 18-jarige. In dat kader ook een tweetal appartementen geboekt. De kwaliteit van de beide appartementen, (compleet, dagelijks schoongemaakt en van alle details voorzien) én de sublieme, vriendelijke service van de eigenaren (Man en vrouw) leveren wat ons betreft de waardering 'Subliem' op. Persoonlijk denk ik dat het niet beter kan. Niets op aan te merken. Daarbij is ook de locatie fantastisch. Omringd door heel veel uitstekende restaurantjes (kijk maar na op Tripadvisor), 25 meter van het strand en op slechts 10 minuten loopafstand van de leuke haven en het centrum. Kortom, absolute aanrader waar je geen spijt van krijgt.

• 10Eric en Gonny01-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Super compleet appartement. Nog nooit eerder zo meegemaakt in alle keren dat we Griekenland bezocht hebben. Hartelijk welkom geheten Manolis stond ons op te wachten bij aankomst uit de bus. Alles goed onderhouden en iedere dag schoonmaak schone handdoeken en lakens. Alles is bij de hand strand als je de straat oversteekt. Vele restaurantjes in de nabijheid. In het hoogseizoen wel erg druk. Er wordt je echter niets opgedrongen wat ook wel erg fijn is. De hoge waardering van Aiolos is zeker dubbel en dwars verdiend. Balkonnetjes zijn inderdaad klein maar als je tafeltje binnen kan je daar prima zitten. Het is een heerlijke plek om een relaxte onbezorgde vakantie te vieren!

• 7M03-07-2019

Prima

Schoon, ruim, goede bedden, kleine badkamer maar prima. We hadden een app aan de straatkant dit is lawaaierig maar er is ook wel veel te kijken. Het balkon is echt klein je kunt er eigenlijk niet met zn tweeen zitten, is jammer. Je hebt lekker windje van zee maar daardoor ook de afvoerrook van naastgelegen restaurants in je app. Dat is niet zo fijn. Eigenaren zijn erg aardig, leuk ontvangen met koffie en cake, de plek is prima dichtbij zee en dorp.het zwembad is prima maar heeft geen schaduw. Samos is een mooi eiland , we hebben vaak en lekker gegeten bij La Bussola .

• 8Nicole19-05-2019

Mooie locatie!

Het appartement is erg schoon en compleet! Heel erg centraal gelegen. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. We zouden niet meer kiezen voor dit appartement omdat voor ons ,het balkon veel te klein was...

• 10R.Toutenburg08-10-2018

De gastvrijheid van de Manolis,Sofia en Sotiris is fantastisch. De ligging van het appartement is top. Heerlijk zwembad , uitstekend ontbijt En de hygiene is geweldig 3 keer per week bedden verschoond,elke dag schone handdoeken en het appartement schoongemaakt. Top week gehad

• 10Yoni09-09-2018

In 1 woord fantstisch

Heerlijk rustig, kleinschalig complex. Fantastische verzorging en alles om de hoek. Deze mensen hebben ook hart voor hun zaak.

• 10Jangeline07-09-2018

In een woord, perfect!

Voor de 4e keer logeren we bij Aiolos. Als je wordt ontvangen met koffie en cake door Manolis en Sophia voelt het als thuis komen. Een verse bos bloemen in het appartement is standaard. Hieraan kun je aflezen hoe lief en betrokken deze mensen met hun gasten bezig zijn. Alles wordt elke dag tot in de puntjes schoongemaakt. We hopen hier dan ook nog vaker terug te komen.

• 9Anneke van Ekris04-09-2018

Super appartement!!

De eigenaren maken zijn zo gastvrij dat je ontvangen word met koffie en cake... en een verse bos bloemen op tafel in je app. De ligging is helemaal top, tegenover het (kiezel)strand. En dicht bij het dorps centrum. Supermarkt en bakkerij op 20 mtr afstand.Elke dag schoonmaak, door een vriendelijke hulp die je elke ochtend vrolijk een goede dag wenst. wij hadden een studio met uitzicht op het zwembad, genoeg ruimte, het balkon was aan de kleine kant. Maar daar zaten we alleen sochtends en savonds. Het zwembad werd ook om de dag zuiver gemaakt. goede bedden, tv met bvn ,en alles superzuiver!! fijne keuken. airco en een ventilator aanwezig dus de airco hebben we niet eens aangehad! Toen we naar huis gingen ook nog eens een kado wat klaarstond!! waar maak je nou zoiets mee? Top accomodatie!! een aanrader!

Appartement Aiolos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens