Appartement Aiolos

9,5

209 reviews over Appartement Aiolos in het Nederlands

R.Toutenburg
8-10-2018

De gastvrijheid van de Manolis,Sofia en Sotiris is fantastisch.

De ligging van het appartement is top.

Heerlijk zwembad , uitstekend ontbijt

En de hygiene is geweldig

3 keer per week bedden verschoond,elke dag schone handdoeken en het appartement schoongemaakt.

Top week gehad

In 1 woord fantstisch

Yoni
9-9-2018

Heerlijk rustig, kleinschalig complex. Fantastische verzorging en alles om de hoek. Deze mensen hebben ook hart voor hun zaak.

In een woord, perfect!

Jangeline
7-9-2018

Voor de 4e keer logeren we bij Aiolos. Als je wordt ontvangen met koffie en cake door Manolis en Sophia voelt het als thuis komen. Een verse bos bloemen in het appartement is standaard. Hieraan kun je aflezen hoe lief en betrokken deze mensen met hun gasten bezig zijn. Alles wordt elke dag tot in de puntjes schoongemaakt. We hopen hier dan ook nog vaker terug te komen.

Super appartement!!

Anneke van Ekris
4-9-2018

De eigenaren maken zijn zo gastvrij dat je ontvangen word met koffie en cake... en een verse bos bloemen op tafel in je app. De ligging is helemaal top, tegenover het (kiezel)strand. En dicht bij het dorps centrum. Supermarkt en bakkerij op 20 mtr afstand.Elke dag schoonmaak, door een vriendelijke hulp die je elke ochtend vrolijk een goede dag wenst. wij hadden een studio met uitzicht op het zwembad, genoeg ruimte, het balkon was aan de kleine kant. Maar daar zaten we alleen sochtends en savonds. Het zwembad werd ook om de dag zuiver gemaakt. goede bedden, tv met bvn ,en alles superzuiver!! fijne keuken. airco en een ventilator aanwezig dus de airco hebben we niet eens aangehad! Toen we naar huis gingen ook nog eens een kado wat klaarstond!! waar maak je nou zoiets mee?

Top accomodatie!! een aanrader!

Super fijne tijd in Aiolos

Annemieke, Tom en Mia
2-7-2018

Fantastisch appartementencomplex in een erg leuke straat.

Super fijne sfeer en in het appartement ontbreekt het je aan niets.

Het zwembad bij het complex hebben wij als erg groot pluspunt ervaren tijdens ons verblijf.

De eigenaren geven je het gevoel dat je meer dan welkom bent.

Wij hadden appartement nummer 3, speciaal geboekt omdat dat ons op het lijf geschreven was, met ieder onze eigen badkamer en slaapgelegenheid zodat wij bij elkaar zaten in 1 appartement maar toch ons eigen prive gedeelte hadden.

Wij kijken met heel veel plezier terug op ons 10 daagse verblijf in Aiolos.

Tom & Annemieke en Mia

Geweldige accomodatie

Debbie
28-8-2017

Wauw wat hebben wij het heerlijk gehad. Een keurig appartement en ook nog eens erg schoon. Iedere dag werden de handdoeken verwisseld en werd het appartement schoongemaakt. Daarnaast doen de gastheer en gastvrouw erg hun best om je thuis te laten voelen in hun mooie accommodatie. Het strand bevind zich aan de overkant van de straat en ook de vele restaurants, de winkeltjes en de gezellige boulevard liggen op een steenworp afstand.

Bestaat perfectie...?

Tjerk
22-8-2017

Een 10 geven is eigenlijk raar. Want een 10 staat voor perfectie. En wat is perfect? Daar denkt iedereen anders over. Maar ieder minpunt voor dit complex zou oneerlijk zijn. De eigenaren doen er werkelijk alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen. De appartementen zijn ruim en schoon en liggen op 20 meter van een gezellig strand. Ondanks de ligging in een straat met supermarktjes, winkels, leuke strandbars en enkele toprestaurants pal aan de overkant, is het er rustig en relaxed. Voor een supervakantie hoef je in feite de straat niet eens uit! Maar Kokkari heeft ook nog een heel leuke boulevard en schattige winkelstraatje. Wil je ondanks dat alles alsnog even Kokkari uit, dan is een auto huren en Samos verkennen een aanrader. Vooral de oude stadjes Vahti en Manolates alsmede de zandstranden bij Votsalaki zijn absoluut de moeite waard. Niet snel overweeg ik ergens terug te keren, maar Kokkari maakt het me moeilijk.

Nou vooruit, toch één minpuntje: je moet een keer naar huis.

In een woord GEWELDIG

Anita
21-6-2017

Alles was goed, van de ontvangst door super lief echtpaar, die echt keihard werken, de studio,de schoonmaak, handoekenwissels, het zwembad, de ligging maar vooral.....de gastvrijheid.We zijn op heel veel plekken in Griekenland geweest maar dit slaat alles.

Fantastische plek!

Özlem
23-5-2017

Alles klopt bij dit complex, super aardige mensen, mooie locatie , mooi appartement, goede service en heel erg schoon.

Fantastisch appartement

LNFB
16-9-2016

Wij hebben twee weken vakantie gevierd in appartementen Aiolos. We zijn al eerder op vakantie geweest in Kokkari maar Aiolos springt er toch echt wel uit als een van de beste accommodatie!

Het appartement was zeer schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. De handdoeken werden dagelijks verschoond, het beddengoed om de dag. Je kunt gebruik maken van de plafondventilatoren of van de airco (airco is tegen betaling). Wij maken normaliter altijd gebruik van de airco op vakantie maar de plafondventilator was voor ons meer dan voldoende. De badkamer was ruim met een fijne douche. En misschien nog wel belangrijker: je mag het toiletpapier hier gewoon doorspoelen! Het hoeft dus niet in het prullenbakje.

Er zijn 2 appartementen die zich aan de straatkant bevinden waardoor je wat meer 'lawaai' van het verkeer hebt.

Het zwembad is ook heerlijk. Je kunt hier ook een lekker drankje bestellen. Je wordt bij Aiolos écht in de watten gelegd. Wij hopen dat we hier nog eens naar toe kunnen gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aiolos in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aiolos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.