Appartement Villa Platanaki

GriekenlandSamosKerveli

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villa Platanaki voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 9 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 9 reviews
  • 9.3Inrichting
  • 9.9Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

9 Reviews over Villa Platanaki

• 10Ellen en Henk15-08-2019

Een prachtig mooie idyllische plek!

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op het eiland Samos. We hebben genoten van de idyllische plek Villa Platanaki! Erg rustig gelegen en met een prachtig uitzicht over de Kervelli Bay super mooi helder en schoon zeewater. De villa was prima: erg schoon en goed onderhouden! Super vriendelijk en erg gastvrij! We gaan zeker nog een keer terug!

• 9Marianne01-07-2018

zeker voor herhaling vatbaar.

Wij verbleven drie weken in appartement Elia van villa Platanakia en hebben bijzonder genoten van het geweldige uitzicht over de baai van Kerveli. Een groot terras, aparte slaapkamer, badkamer met douche en miniwasmachine, (wat voor 3 weken wel zo handig was) strijkijzer, ministrijkplank en haarföhn, keuken met grote eettafel, combi koelkast/diepvries. Twee kookplaten (een groot een kleine) hadden te weinig wattage, om beurten gebruiken. Prachtige vloertegels, bij natheid wel glad, douche was wat aan de kleine kant zodat het douchegordijn aan je lijf bleef plakken. Matras was wel hard. Wat wel storend was dat de router naast het bed stond, flikkerde de hele nacht. Airco aanwezig in leefruimte en slaapkamer. Strand is dichtbij. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Een heel fijne plek om tot rust te komen.

Je hebt wel een auto nodig als je verder weg wil.

• 10Corine Bos-Dona20-06-2018

Fantastisch!

Wij komen hier nu voor het 4e jaar, de eigenaren hebben 8 Appartementen, eigenlijk huisjes, sommige met een groot balkon, sommige met een heel ruim terras, allemaal een geweldig uitzicht over zee! De eigenaren Georgos en Rena en hun zoon Konstantinos zijn geweldige mensen die er echt alles aan doen om je vakantie heerlijk te maken. Is er iets, gelijk melden en zij lossen het voor je op! Er is een klein strandje met gratis ligbedden en parasol, een heerlijk zitje aan het water en een gezellige bar voor drankjes, ijsjes, lunch en Griekse hapjes. En Rena "zorgt" graag voor haar gasten, maar dat merk je vanzelf wel! ;-) Wel heb je hier een auto nodig om naar de supermarkt te gaan of andere plekjes, maar het is heerlijk om het eiland te verkennen dus doen!!

• 10Fam. Bos-Dona14-10-2017

Fantastische plek, fantastische eigenaren!

Wij komen hier al 3 jaar! Wat een schitterende huizen met ieder huis een prachtig uitzicht op zee! De eigenaren Georgos en Rena zijn geweldige mensen die er alles aan doen om je thuis te voelen. Niks is teveel voor deze mensen. Bij aankomst staat er vers fruit en wat lekkers in je koelkast. Rena verrast alle gasten regelmatig met haar heerlijke zelfgemaakte cakes en andere heerlijke dingen. Wij komen er ieder jaar heel graag terug en wij worden verwelkomd met open armen! Wel heb je een auto nodig om meer van het prachtige Samos te ontdekken, want Samos is een eiland waar je iedere keer weer nieuwe dingen ontdekt. Samos...een heerlijke plek om je vakantie te vieren!!

• 10FrankCorine31-01-2016

Wij gaan terug! Superplek en geweldige mensen!

Wij hadden zoals gewoonlijk geboekt bij touroperator die altijd kleinschalige en wat rustige plekjes aanbied maar gewoonweg geweldig liggen. Deze reizen zijn altijd inclusief auto dus als je de drukte op wil zoeken doe je dat gewoon! Bij aankomst een fijn ontvangst door de eigenaar, prachtige goed onderhouden villa (Elia) met een geweldig uitzicht! Schoonmaken prima! De kennismaking met Rena de eigenaresse was zeer hartelijk, fijne goede gastvrouw die je gelijk een "thuisgevoel" geeft. Ikzelf was op dat moment niet echt goed ter been maar er is een klein parkeerplaatsje waar je je auto neerzet zodat je niet zo ver hoeft te lopen, onderweg kan je ook gewoon even stoppen. Heerlijk terras aan het water wat echt kraakhelder is, gezellig klein barretje waar je gezellig met zoon Dimitris of Rena en haar man een drankje/hapje kan doen. Wij vonden alleen de matrassen te hard, is het enige punt van kritiek.. 5 September 2016 weer 15 dagen genieten en de fijne eigenaren weer zien! Yamas ;-)

• 9M. Oussoren27-12-2015

Geweldige locatie met lieve eigenaars

We hadden op dat moment maximale persoonlijke vrijheid, doordat het huisje boven ons niet verhuurd werd. Het uitzicht was grandioos. Strandje op 200 meter met taverne. Leuke bergdorpjes. Eiland zeer geschikt oor wandelaars.veel groen. Samos-stad is niet zo bijzonder. We waren in het voorseizoen, alles draaide nog niet op volle toeren. Wel nog een excursie naar Patmos gemaakt,de moeite waard.

• 9josschuijt04-09-2015

schitterend uitzicht op Turkije

Appartementen staan verspreid op een heuvel, allemaal vrijstaand met mooi uitzicht. Vrij nieuw 2 airco's heel ruime woning, groot terras. Alleen de heuvel af en later weer oplopen naar een mooi strandje is voor mensen die niet gewend zijn aan klimmen wel een hele klus(steil). Strandje mooi kiezelstrandje bedjes niet altijd genoeg. Verhuurder woningen heeft een bar beneden bij strand voor lekkere hapjes en drankjes. Tegen betaling kan je er ook s'ochtends een lekker vers ontbijtje krijgen(wel de dag tevoren even aangeven). Niet goedkoop maar wel lekker en vers.

• 9Thamar05-08-2015

Heerlijk, bijzondere plek om bij te komen

Het was een heerlijke plek om te verblijven. We hadden een prachtig uitzicht op de zee en we zaten graag op het mooie ruime balkon. Het appartement was prima en twee keer kregen we schone lakens en handdoeken en werd het appartement schoongemaakt, wat heel fijn was. De eigenaren zijn bijzonder aardig en geven je het gevoel heel welkom te zijn. Het strandje met beach bar was ook heel prettig.We waren blij verrast dat we in het hoogseizoen nog zo'n rustige plek en aangename plek hebben gevonden. De krekels zorgende bij wijze van spreken voor het meeste lawaai. Ern enkele keer is weliswaar soms muziek uit het hotel verderop maar dat was niet storend. Ja, een fijne en warme plek om te zijn.

• 10sjaak.de.koning09-07-2014

Een paradijselijke plek

Villa Platanaki bestaat uit 8 afzonderlijke bungalows/appartementen welke allemaal een prachtig uitzicht hebben op de zee en de kust van Turkije. De bungalow die wij hadden was net nieuw opgeleverd en zag er tiptop uit. Het is een heerlijke plek voor natuur- en rustzoekers. Restaurantjes liggen op loopafstand en met de auto kun je naar verschillende mooie strandjes in de buurt. De eigenaars zijn super vriendelijk en behulpzaam.

Appartement Villa Platanaki info

Facilities