Vakantiehuis Petra Mare Village

Griekenland, Samos, Kerveli

9Fenomenaal

• 8.2Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Petra Mare Village voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Petra Mare Village

• 2018
    9Stefanie25-10-2018

Rust en ontspanning met een fantastisch uitzicht!

Geweldig sfeervol huisje met fantastisch uitzicht, meerdere terrasjes, openslaande deuren én een heerlijk privé zwembadje! (Er zijn 2 huisjes met eigen zwembad). Je mag ook gebruik maken van het piepkleine privé kiezel strandje, op 2 minuten rijden bij Nafsika Villas. Het is daar heerlijk zwemmen in de baai, met wederom een geweldig uitzicht! Ook zijn daar terrassen met ligbedjes . Het weer was nog zeer aangenaam met ook zwoele avonden, maar houd er wel rekening mee dat deze kant van het eiland in oktober zeer rustig is en niet alle taverna's meer geopend zijn. Aangezien het huisje een keuken met 4 pits fornuis, een oven en een grote koelkast met vriezer heeft kan je ook prima thuis koken. Maar ook Paleokastro en Vathi zijn goed aan te rijden om een hapje te gaan eten. Zeer vriendelijke eigenaren die in de buurt zijn, maar je niet in de weg lopen. Als je op zoek bent naar rust en totale ontspanning is dit the place to be!

Alleen gereisd in oktober 2018

• Oude reviews

9Louise en partner12-08-2015

Totale ontspannen en zeer rustig

Twee weken genoten op een prachtige plek: Privacy, rust, stilte, vriendelijkheid, rondom uitzicht op de baai (neem een verrekijker mee!), schoon, comfortabel, airco in slaapkamer dus lekker koel slapen, verschillende terrassen, lekker douche, goede koelkast met grote vriezer. En als je even de berg afrijdt, heb je een leuk strandje met gezellige restaurantjes. Wij gaan volgende jaar weer.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Ilse venema19-06-2015

Alleen al voor het uitzicht! Top!

Super rustige omgeving, voor totale rust een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Rianne&Frans14-07-2014

Mooiste plekje van Samos!

Mooie, stijlvol ingerichte huisjes heerlijk rustig gelegen met fantastisch adembenemend uitzicht! Georgina en haar Familie zijn hartverwarmend en zorgen voor een heerlijk verblijf! We komen zeker nog eens terug :)

Gereisd met partner in juni 2014

• 10xtel17-09-2013

Zeer mooi apt met schitterend uitzicht

Petra mare is een zeer huisje wat uitkijkt op baai van Kervelli. De eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Ze geven ook tips. Samos is een zeer mooi en groen eiland. In het huisje ontbreekt het aan niks. Overal horren voor het raam en zeer veel privacy.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Roos15-06-2013

Fantastisch!!!

Prachtig uitzicht, rust, vriendelijke mensen en schoon. Dat is Petra Mare Village in een notendop. Wij hebben genoten van ons verblijf op Samos. Petra Mare Village is precies waar wij naar op zoek waren. Naast het prachtige uitzicht dat de accommodatie biedt, kan je er heerlijk genieten van de rust. Je kijkt over de baai van Kervelli. Deze baai heeft een gezellige taverna en heeft een kiezelstrand wat in het water overgaat in zand. Voor kinderen is Psili Amos een echt aanrader. Een zandstrand op ca. 10 min rijden van Kervelli. De eigenaren zijn hele vriendelijke mensen en bij hen kan je altijd terecht voor tips of hulp. Er is wifi aanwezig! Petra Mare Village is 3 jaar geleden gebouwd en dat is goed te merken. De villa's zijn sfeervol ingericht en de schoonmaakster komt elke dag langs om handdoeken en bedlinnen te vervangen. Kortom; wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8A. Philippo07-07-2012

Fantastisch uitzicht, complete bungalow.

Bungalow is compleet uitgerust en heeft een sfeervolle inrichting. Wij waren erg tevreden en hebben een super verblijf gehad.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Richard31-08-2011

Rustige, mooie lokatie

Petra Mare Village vonden we via een touroperator. Het is een kleinschalig, in de bergen gelegen geheel van vijf huizen en met uitzicht op de baai van Kerveli. Links is de kust van Turkije te zien. Twee huizen zijn een niveau lager gelegen en drie huizen bovenop de berg. We zaten boven in het middelste huis. Het huis is ruim met 1 slaapkamer, badkamer, woonkamer, open keuken en een fijne veranda met zicht op de baai. We hadden een goed contact met de familie die eigenaar is. Deze familie heeft in Kerveli ook appartementen. De ontvangst en omgang met de familie was erg hartelijk. Waar krijg je nog spontaan taartjes en een fles wijn bij het afscheid? Deze accommodatie is erg geschikt voor wie een rustige vakantie wil, ver weg van massatoerisme of drukke hotels/appartementen. De inbegrepen huurauto is onmisbaar, want het dichtstbij gelegen strand, supermarkt of restaurant liggen niet op loopafstand. Je moet over bergwegen. Samos is mooi, er zijn vele mooie stranden en men is vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2011

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen