Villa Kerveli

Meer villainfo

1 review over Villa Kerveli

• 9Anne16-09-2013

Prachtig plekje o pSamos

Kerveli Villa bestaat uit 3 appartementen die ruim zijn van opzet, prima ingericht zijn en een privezwembad hebben. Het complex ligt 300 meter van het strand, met een mooie baai en een heerlijke taverna aan het water. Het complex hoort bij een hotel, maar eigenlijk heb je daar helemaal niets mee te maken (tenzij je dat heel graag wil natuurlijk). Volledige rust, prachtig utizicht, elke 3 dagen schoonmaak, wasmachine, verschillende terrassen/balkons, inclusief linnen (badjas, handdoeken, beddengoed), kortom: een paradijsje op een paradijselijk eiland. Let er alleen op dat er geen afwasmachine is (op sommige websites staat dat namelijk wel) en dat de keuken wat karig is (servies, bestek, pannen, glazen kunnen onvoldoende zijn). Als je het hotel je wensenlijstje geeft, kopen ze wat je nodig hebt.

Met oudere kinderen

1 tip over Villa Kerveli

• Anne, 16-09-2013

Samos is een prachtig eiland waar veel te doen en te zien is, een greep uit de mogelijkheden: wandelingen naar bergdorpjes en/of watervallen, vissersdorpjes met haventjes en taverna's, Griekse/Romeinse opgravingen, 50 strandjes/baaitjes om uit te kiezen, paardrijden, varen, snorkelen.

0 vragen over Villa Kerveli

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen