Hotel Kerveli Village

29 reviews over Hotel Kerveli Village

• 2019
    9Fam. Van Endert26-07-2019

ONBESCHRIJFELIJKE EVARING,PRACHTIG!

Het is een prachtig hotel. Mooie architectuur en prachtige ligging. Het voekt erg "Grieks" aan. Van Massatoerismetoestanden is totaal geen sprake.Rust,gemoedelijkheid en natuur zijn de sleutelwoorden. We waanden ons in het paradijs. Prachtig uitzicht,'s Avonds kan je zelfs het verlichte Turkije bewonderen. Het personeel is enorm gedreven.Iedereen weet perfect zijn taak,is enorm vriendelijk en behulpzaam en je merkt de goede vibe in het team. Het is een familiehotel en de eigenaars zijn goedhartige mensen. Wanneer je naar het strand wil gaan moet je in goede conditie zijn door de vele trappen. Het strandje van het hotel heeft een heel leuk platform op het water waarop je kan zonnen of in de schaduw kan liggen door de aanwezige parasols.De ligzetels zijn gratis en heel goed. Het eten is erg gevarieerd en van eigen groentenkweek. De serre van het hotel ligt iets verderop. Allemaal eerlijke produkten . Ontbijt veel keuze. ECHTE AANRADER!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

9michelemb523-07-2017

Gezellig, kleinschalig charme hotel

vriendelijk onthaal aan de receptie en bagagedrager om onze kamer te tonen. kamers in de vorm van aparte huisjes, we hadden kamer met terras en zeezicht(meerprijs) en ijskast ( spijtig dat je daarvoor moet bijbetalen), de badkamer was klein en aan renovatie toe (douchesproeier was stuk). prachtige ligging aan mooie baai, maar wel eerst 100 trappen naar beneden, ligstoelen op de helling en ponton . Naast het hotel, gratis ligstoelen met parasols mits het nemen van een drankje of eten met toegang tot het kiezelstrand mooi zwembad en vlakbij een taverne met vriendelijke barman, waar je broodjes en salades kon nuttigen aan redelijke prijs. Op het buitenterras met een geweldig uitzicht, lekker ontbijtbuffet en als diner eenvoudig Grieks buffet, super vriendelijke en bekwame garçons. Geen animatie overdag en s' avonds maar dit was geen gemis voor ons. het hotel is afgelegen, wel gratis shuttle 3x per dag naar Samos stad, taxi kost 15euro, het huren van een auto in het hotel is goedkoper dan met de touroperator. eilandtour gedaan met touroperator en fantastische Nederlandse talige gidse en plezante boottocht met BBQ en veel snorkels stops. Zeer weinig toeristen in juni en Samos is gewoon prachtig, we hebben opnieuw geboekt in september. Met dank aan al het personeel dat zo vriendelijk en gedienstig was, af en toe een fooi was welverdiend.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Domus APis17-09-2016

Fijne ontspannende sfeer

Toffe ontvangst in eigen taal. Hulpvaardige handen die onze bagage naar de kamer droegen. Geweldig gezellige indruk bij aankomst. Nette goed onderhouden kamers. Te midden van de Griekse natuur met prachtig panorama op de Turkse kust. Verzorgde maaltijden. Zowel ontbijt,als lunch bij de swimmingpool met gratis wijds uitzicht, als bij het avondmaal met keuze samenstelling van hetgeen men graag lust. Dwz van Europese keuken tot en met de gewaardeerde lekkere Griekse buffetten. Enig decor om je maaltijd weg te werken. Volgens het weder binnen of buiten zitten. Bij ons verblijf , einde mei 2016, zaten wij meestal buiten op het terras met opnieuw dat geweldig uitzicht op de omgeving. Een poolbar met een humorvolle barkeeper. En redelijke prijzen. Het zwemdok was ons toen wat te kil maar de zee iets lager gelegen aan de voeten van het hotel was uitstekend en had de juiste temperatuur. Het gratis busje naar Samosstad, heen en terug, hebben we vele malen geboekt. Trouwens het stadje is eveneens een bezoek waard. Kortweg: Kervel om nog te doen. Met dank aan alle mensen van het hotel , onthaal, keuken, bar, kuisploeg, chauffeur. Indien ik er vergeten ben: sorry vrienden. Om te sluiten; NIETS DAN LOF.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Griekse rust02-07-2016

Aanrader voor een rustige zeevakantie.

Meertalig en vriendelijk personeel aan de receptie, bij de bediening en aan de bar. Stevig ontbijt en typisch Grieks avondmaal. Om het kiezelstrand te bereiken moeten een 100-tal trappen 'overwonnen' worden.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Van der Eecken L25-06-2016

Ideaal wie rust zoekt.

Rustige ligging en zeer behulpzaam personeel. Spijtig er is geen market in de buurt. Dichts bijzijnde winkel(Lidl) ongeveer 7 km.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9jean vandueren15-05-2013

fantastische ligging

Typisch grieks eten. Fantastische locatie. Behulpzaam personeel die niet wisten wat ze nog konden doen om het u nog aangenamer te maken. De locatie is ver weg van lawaai van de hedendaagse maatschappij. Alleen het lawaai van de natuur met vele vogels en zelfs van een uil. Fantastische zonsopgang boven Turkije. Het eten kan ook zowel bij ontbijt als avondeten buiten op terras worden genomen.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9TenM06-07-2012

Fijn hotel om lekker te relaxen!

We hebben enorm genoten van ons verblijf in hotel. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. We hadden een prachtig uitzicht op de baai. De zee is op loopafstand, er is niet heel veel strand maar er zijn mooie plekken gemaakt voor de (gratis) ligbedden waar je de hele dag lekker kunt luieren. Ook wel een van de mooiste plekken op Samos om te snorkelen, veel verschillende soorten vissen. Het ontbijt en avond eten is goed verzorg, lekker en genoeg keuze en ook hierbij een prachtig uitzicht. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook het barretje naast het zwembad is een aanrader, broodjes e.d. worden hier vers bereidt.

Minpuntje vonden wij is dat er bij betaald moet worden voor de koelkast op je kamer, dan liever wat extra op de totaalprijs. De airco zou ook iets beter kunnen werken.

Verder kunnen wij het iedereen aanraden die van een relaxte vakantie houdt hier nog geen massa's toeristen.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9pieter17-09-2010

rust en natuur

prachtig en rustig gelegen vlakbij de zee; nette eenvoudige kamers; heel vriendelijk personeel; lekker buffet met wisselende suggesties; jammer van de Griekse avond, dit soort ammusement met slechte muziek en veel volk van buiten het hotel past niet echt bij een hotel waar mensen komen voor de rust en de stilte; een absoluute aanrader voor wie midden in de natuur en vlakbij de zee eenvoudigweg wil genieten

Gereisd met partner in september 2010

• 10Rudy & Sonia15-09-2010

weg alle stress!

Reeds verschillende malen Samos bezocht maar voor de eerste maal in Kerveli. Kerveli Village is een topper voor wie van rust, kalmte en een mooie omgeving houdt.Het is ietwat afgelegen dus een auto is zeker aan te bevelen, wil men de rest van het eiland op eigen houtje bezoeken. Ik zou zeggen ZEKER DOEN want het is een pracht van een eiland waar het massatoerisme nog geen kans gekregen heeft. Bediening en personeel ook steeds zeer vriendelijk en discreet. Het eten is eenvoudig maar men tracht er toch zo veel mogelijk de Griekse gerechten te serveren wat positief is.De eigenaar van het hotel en zijn familie kwamen regelmatig tussen de hotelgasten dineren. Ook steeds zeer vriendelijk en discreet. Wij gaan er zeer zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6Ter en Marjo08-10-2009

Ideaal voor rustzoeker!

Rustig gelegen aan een mooie baai. Mooie zonsopgang. Niet geschikt voor mindervaliden en kinderen. Auto is een must. shuttledienst rare tijden.Ontbijt prima, diner in buffetvorm, vaak koud eten en rare combinaties. Geen griekse keuken. Kamer zeezicht prima, maar gedateerde badkamer die toe is aan een renovatie. Veel trappen en hellingen. Zwembad is super klein. Aan de baai ligt 1 taverne, kiezelstrand mooi water, ligbedden, maar geen parasols en douche. Ijskast gebruik op kamer moest voor betaald worden.

Gereisd met partner in september 2009

Hotel Kerveli Village info