Appartement Villa Potami

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Villa Potami

• 7petra en rinus27-03-2008

het waren leuke 2 weken in potami. wij waren met 2 personen, dus we hadden ruimte genoeg. de ligging was uitstekend. rust en ruimte. de inrichting iets spartanisch, maar voor 2 personen genoeg. met kinderen zou ik er niet naartoegaan, dat is iets te klein.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Fred en Mariët20-08-2007

Wij waren hier in juli/aug 2007. Uitzicht en ligging van het appartement werkelijk prachtig. Voorzieningen in huis zijn minimaal. Appartement ligt aan weg met nachtelijk auto en brommervervoer. In de omgeving is veel te zien. Een auto was inbegrepen bij de huur van het appartement. Foto's staan ook op fredfoto.info

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7A. L24-06-2007

Het uitzicht is voortreffelijk maar naar prijs verhouding viel het app. erg tegen. Wij zijn er van 29mei tot 15 juni 2007 geweest en het werd door de 2 barren de 2 laatste dagen steeds meer lawaaiiger. Dat is erg jammer want het is een prachtig stukje natuur.

Gereisd met partner in juni 2007

• 5T van Dooren14-06-2007

Het groene appartement 'Potami' op de begane grond is ons erg tegen gevallen. De sanitaire voorzieningen waren slecht (schimmel). Er was weinig ventilatie aanwezig, de kussens voelden klammig aan, het rook er muf en vochtig. Dit beaamde de eigenaresse en heeft ons na 3 dagen een appartement op een etage hoger aangboden. Dit appartement was veel schoner, groter en minder muf. De matrassen in beide appartementen waren echter zeer dun, je kon de spiralen voelen. Wij zijn voor de 7e keer in Griekenland geweest waarvan dit de meest slechte accomodatie was voor dit geld ! De ligging was mooi...er zijn prachtige wandeltochten te maken Neem wel een boekje met wandeltochten mee. Een auto is zeer aan te bevelen in deze omgeving, openbaar vervoer is matig.

Gereisd in juni 2007

• 6T van Dooren14-06-2007

Gereisd met partner in juni 2007

• 7Ulrike Joosse10-09-2006

Vooral een erg mooie ligging en een mooie natuur. Eigen strand, blauw water, weinig toeristen, zeer aardige en hartelijke mensen, lekker eten en zeer goedkoop eten en drinken. Prima wandelgebied. Ook perfect voor snorkelen.

Gereisd met partner in augustus 2006

• 9Rob en Petra25-05-2006

We zijn net teruggekeerd van een weekje Villa Potami, niets anders dan lof. Samos heeft op zich al een adembenemend natuurschoon, zelfs na de bosbranden in 2000. De noordzijde van het eiland is helemaal groen van een diversiteit aan bomen en planten. Potami is een afgelegen area waar je van niemand last hebt. Villa Potami zijn 5 huisjes waarvan er drie direkt zeezicht hebben vanaf je terras, onlangs gebouwd, kompleet en schoon. Het uitzicht is super, de dolfijnen zwemmen twee maal daags onder je terras door. Je moet wel geluk hebben in welk huisje je terecht komt, de groene is het beste en grootste. De weg naar de villa's toe is deels onverhard en met veel enge bochten, een beetje coureur heeft hier geen problemen mee. De omgeving is met name voor wandelaars fantastisch, het strand ligt voor de deur op je te wachten. Een toplokatie voor een romantische vakantie dus!! Ontdek het zelf.

Gereisd in mei 2006

Appartement Villa Potami info