Appartement Zeus

Meer appartement info

52 reviews over Appartement Zeus

• 9Jeannette Vermeer13-07-2008

heerlijke vakantie!!!!

Wij zijn in juli 2008 2 weken in appartement Zeus geweest.Net als de meeste accomodaties in Griekenland simpel ingericht. Als je iets nodig hebt hoef je het alleen maar te vragen. Met vriendelijkheid en een beetje grieks krijg je alles voor elkaar.Een tip voor de mensen die eerder een beoordeling schreven. je kunt geen 5 sterren verwachten als je er maar 2,5 boekt.Ireon is een leuk dorpje met goede restaurantjes.Het ligt op 7 min lopen.Voor beiden geldt prijs kwaliteit verhouding is prima

• 6de Bakkertjes12-07-2008

dit nog een keer

Zeer rustig gelegen appartement. het is typisch grieks ingericht, erg sober. als je wat wil weten,of iets hebben wilt gewoon even vragen en dan helpen ze je. Je kan goed bij het zwembad vertoeven. Het dorpje, strand en de winkels is ongeveer op 10 min. loopafstand. Er zijn daar vele goede eet gelegenheden.Ireon is een gezellig dorpje. Mooi groen eiland met vriendelijke mensen. Het is zeer goed om aan te raden vooral ook als je van rust en eenvoud houdt.

• 7Joke Punt12-07-2008

In juli 2008 hebben wij hier een prima vakantie gehad. Appartement oogt niet echt gezellig, maar het balkon met prachtig uitzicht maakt veel goed. Heerlijk rustig complex zonder luide muziek en op loopafstand van een gezelig grieks dorp. Een auto huren is een aanrader! Genoten van het zwembad wat nu redelijk schoon was! Wij hebben goede herinneringen aan Ireon en Zeus.

• 7Wim en Anna 04-07-2008

Typisch grieks appartement, basic... maar wat heb je eigenlijk nodig? Het was schoon en de bedden waren in orde. Lekker zwembad, aardige mensen, ja.. je hoeft geen entertainment te verwachten, gelukkig kunnen wij ons prima zelf vermaken. Wij vonden de rust erg prettig. Vorig jaar hebben de man en zoon van de eigenaresse een ernstig auto ongeluk gehad, dus kan me voorstellen dat haar hoofd toen niet naar vakantiegangers stond.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Philip en Marian13-09-2007

Zeus is een prima appartement, maar echt op z'n grieks: geen luxe en verwacht niet al te veel. Slaapbank was slecht, maar voor de rest wel netjes. Schoonmaak 2 keer per week is wat weinig, maar je kunt ook zelf even een zakje weggooien is het niet ? Zwembad was prima in orde. Eigenaresse lijkt eerst wat stug, maar kom er regelmatig, communiceer met je boekje "hoe en wat in het Grieks" en de relatie is prima in orde. Door een beetje te babbelen werd zelfs spontaan een BBQ geregeld ! Minpuntjes zijn de doorgaande weg, en de overbuurjongen met z'n brommer. Ireon is een geweldig dorpje waar je kunt genieten en op loopafstand. Niet een topappartement, maar wat ons betreft prima vakantie gehad !

Gereisd met familie in september 2007

• 3Fam. van Willegen02-09-2007

Toch eerst deze beoordelingen moeten lezen, inderdaad zéééééér onvriendelijk personeel, behalve de schoonmaakster. Zeer slechte accomodatie, alles ingericht voor 3 personen ipv 4 en een waardeloze slaapbank. Eenmaal weer thuis gekomen pas kunnen herstellen van opgelopen rugklachten en uitrusten van de vakantie. Vies zwembad, zelfs met overmatig chloorgebruik wat kleding ernstig heeft aangetast, eigenaar wist niet hoe de stofzuiger te gebruiken dus zelf maar wat gedaan. Ireon echt een leuke plaats met wel vriendelijke mensen. Zeus geen aanrader voor de volgende keer, voldoende betere alternatieven.

Gereisd met familie in september 2007

• 3Fam van Swinderen25-08-2007

De reisgids vermeldt dat de twee kamer app. 4 bedden en een bedbank hebben, niet waar, slechts 3 bedden en een slechte harde krakende bedbank, op klacht werd eerst niet gereageerd later kregen we ter compensatie een matrasje van 2 cm dik. ook de reisorganisatie was niet ontvankelijk voor onze klacht en zei dat het goed in hun gids stond. Bus en een supermarkt op ruim 1 km. 3 stoelen in het appartement en ook 3 op terras, 3 borden. Wij komen al 16 jaar in griekenland maar hebben nog nooit zo’n kaal appartement. Zelf je huisvuil wegbrengen. Zelf maar eens het zwembad schoongemaakt hier werd namelijk ook niets aan gedaan. Wij waren hier met 4 personen maar daar zijn deze app. dus niet voor bedoeld. Doe jezelf een lol en boek dus niet als je met 4 pers. Het kinderbad kunnen ze wel inspringen maar een trapje ontbreekt om er uit te komen. Ireon zelf is daarentegen wel een leuk plaatsje.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Hans14-08-2007

We hebben een fijne vakantie gehad op Samos/Ireon al moet ik wel zeggen dat er wel iets meer georganiseerd mag worden. Het is er wat stil. Over de appartementen van Zeus waren we zeer te spreken. De bediening was er erg vriendelijk en er werd meteen gereageerd op kleine probleempjes. Waar ik zeker niet over te spreken ben is de verhoging van de airco met 86,5 %. In plaats van € 30.00 in de week moesten we € 56.00 betalen. Terwijl de mensen, die de week ervoor waren aangekomen, het oude tarief betaalden. Lekker eten bij "Restaurant Steki" en borrelen bij Jannis van "Plori Bar" en zonnen bij "Varga". Erg vriendelijke mensen en zeker een aanrader met altijd mooi weer.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9T. Everding.26-07-2007

We zijn in juli 2 wkn in dit appartementencomplex geweest en het is ons zeer goed bevallen. Het ademt een rustige sfeer uit. 2x Per week schoon linnen en schoonmaak. We zaten in het oude appartementengedeelte, wat goed voldeed. De airco was wel een noodzaak tijdens de hittegolfperiode. We kunnen Zeus iedereen aanraden. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd in juli 2007

• 7Piet en Riet02-07-2007

Zijn hier 15 juni 2 weken geweest , de eigenaresse ( ? ) spreekt alleen maar grieks.Tijdens aankomst moet je je behelpen met de werkster die gebrekig engels spreekt.De bar is S,avonds dicht dus gezelligheid hebben ze hier nog nooit van gehoord.Hebben wij zelf moeten afspreken om S,avonds de bar open te laten.Schoonmaak v/e appartement is in 3 minuten klaar , afval moet je zelf afvoeren en de algemene indruk is dat wij hier niet meer terugkomen. Tijdens de weekeinden worden er een paar appartementen verhuurd aan de naast gelegen militairen ( geen overlast ),En er wordt totaal niets georganiseerd.De appartementen vertonen allerlei gebreken , deuren die niet afsluiten , slechte waterdruk ,Maar voor de rest hebben wij ons wel vermaakt (!).Mooi weer en in ZEUS zien zij ons niet meer terug

Gereisd in juli 2007

Appartement Zeus info