Appartement Zeus

Meer appartement info

52 reviews over Appartement Zeus

• 7ebgouw10-09-2010

Eenvoudig, rustig gelegen appartementencomplex

Voor Griekse begrippen een goed appartement(encomplex) met een juiste prijs/kwaliteitverhouding. Wij hebben er een plezierige vakantie doorgebracht en zouden er beslist nog eens terug komen. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Tijdens ons verblijf werd er meerdere keren schoongemaakt en bijna om de dag linnengoed en handdoeken verwisseld. Al zal een teken van dankbaarheid, een vriendelijk woord én het toestoppen van enige euro’s hier mogelijk wel aan bijgedragen hebben.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8if15-08-2010

We love Zeus!

Net terug van 10 dagen Zeus (6e x dus het bevalt goed!). Poesje hebben we Milo genoemd en werd goed verzorgd door verschillende families. Genoten van zwembad, leuke strandjes, biertjes bij Lisa en Manoli en lekker eten bij Cohyli (met heel jonge schattige poesjes) en pappa beach bij Maria en Kostas! Kids voetbalden totna middernacht op 't gezellige pleintje; heerlijk! Fijn dat er zoveel Grieken en relatief weinig toeristen zijn! Ideaal voor 'Griekofielen' die niet van massatoerisme houden!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 7Fam. Albers07-08-2010

Zeker goed te doen!!

Ook net terug, 15 dagen in Zeus, Ireon. Hebben het heel goed gehad. Prijs/kwaliteit is goed. Onderstaande beoordeling geheel mee eens. Jammer dat de bar niet een succes is, vooral 's avonds. verder lekker eiland!! Wij kwamen in app.2 een paar dagen voordat jullie weggingen. Wij hebben voor poes gezorgd. Wat een schat, heeft onze vakantie gewoon opgefleurd. Het gaat heel goed, hebben zorg overgedragen. app 5. Lekkere cocktails bij Rainbow bij de haven in Ireon, groeten aan Lisa en Manolis!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 7lucia franxl28-07-2010

goed te doen!

Net terug van 18 dgn Zeus. Zaten in oude deel, 2 kmr app. beg. grond, nr. 3. Simpele, echt griekse appartementen. Redelijke bedden in slpkmr, goed klein keukentje, nwe koelkast, weinig keukengerei zoals overal. Kl. badkmr, douchekop kon je niet ophangen, alles nat, is wel vaker zo in Gr. Fijn terras! Redelijk zwembad, enige in Ireon, wel erg veel chloor of andere troep, zwemgoed na paar dgn helemaal gaar. Eigenaren niet onvriendelijk, wat onverschillig leek meer.

Roodwitte poesje verstoten door moeder en andere kittens: graag eten geven en knuffelen, erg lief beestje! Donkere plek is betadine, ze werd op onze laatste avond aangevallen door moederpoes, zo zielig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 6p.gremmen27-09-2009

redelijk app, service slecht,

aardig app maar slecht schoongehouden. miste de vriendelijke gastvrijheid van de griekse eigenaar. als je zelf geen kontakt maakte,wisten ze waarschijnlijk niet eens dat je er thuis hoorde. een groot camping gevoel.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Freddy16-09-2009

mooi eenvoudig appartement

Appartement is eenvoudig maar ruim.Wij hadden een fantastisch uitzicht over de olijfboomgaarden en zee tot aan Phytagorion. Er is een redelijk groot zwweembad aanwezig. Alleen gaan de vliegtuigen wel laag over maar de eerste komt pas tegen een uur of half negen over en dit merk je na een paar niet meer.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Maaike15-07-2009

Mooie en praktische locatie!

Wij hadden met z'n tweeën een 2-kamerappartement en dit was ruim genoeg. Wel een sobere inrichting en weinig spullen in het keukentje, waardoor je wat vaker af moest wassen. Een mooi balkon en lekkere bedden, niet te zacht. De kwaliteit is prima voor deze prijs. Er is ook een poolbar bij het zwembad, waar je vanalles kunt kopen. Het plaatsje Ireon is een leuk dorpje met een kleine boulevard waar je lekker kunt eten. Je loopt er zo heen en het grotere Pythagorion ligt op een steenworp afstand met de auto. Een auto is een aanrader, maar dat geldt voor het hele eiland.

Gereisd met partner in juli 2008

• 6de Lange12-06-2009

Dit complex nooit meer

Dit complex gaan wij nooit meer bezoeken. De service (schoonmaken) was nihil, klantvriendelijkheid viel tegen, maar het eiland Samos maakte echt alles goed, eten en drinken, zee en natuur fantastisch.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8andré05-01-2009

absoluut een topper

Op vakantie geweest in Zeus in het voorjaar van 2008. Heel mooie accomodatie, rustig gelegen met een geweldig uitzicht op zee. Het zwembad was vrij groot voor een toch vrij kleine accomodatie en heel goed onderhouden. in 10 minuten lopen was je in het dorp Agios Nikolaos wat een zeer mooi Grieks vissersplaatsje is. Ga vooral eens in de voormiddag zo tussen 9 en 10 uur na de vissersafslag kijken. We hebben daar 2 weken enorm genoten. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in januari 2009

• 7Carla21-08-2008

onrustig maar leuk

Wij waren 2 1/2 week met z'n 4en in appartementen Zeus. Het is niet echt een rustige omgeving te noemen want het appartement ligt pal aan een drukke doorgaande weg waar tot 's nachts verkeer langs raast en brommers/motoren langs 'knetteren'. Wij haddden luidruchtige Griekse buren die laat in de avond tot leven kwamen. Het is een eenvoudig appartement maar dat vinden wij goed genoeg. Wat weinig opbergruimte. Het zwembad vonden wij prima, we maakten het ook vaak zelf even schoon, niet zo'n probleem. Het dorp Ireon vonden wij geweldig! Typisch Grieks, gezellig, niet te toeristisch, een lekker strandje en prima eten. Samos is een heerlijk eiland!

Gereisd met familie in augustus 2008

Appartement Zeus info