Appartement Zeus

Meer appartement info

52 reviews over Appartement Zeus

• 8familie Zijlstra-Oostra08-09-2011

Prima plek!

Wij waren er van begin tot half augustus en hebben een heerlijke vakantie gehad op Samos. In Pythagorion en Kokkari is het wel behoorlijk toeristisch maar waar wij zaten in Ireon is het (nog) wat rustiger. De appartementen werden om de dag schoongemaakt en dan kreeg je ook schone handdoeken, niets te klagen. Het zwembad werd ook goed bijgehouden en er waren voldoende ligbedden. Er was elke dag vers brood (behalve zondag, dus vrijdag alvast voor 2 dagen bestellen). Het is niet een gelikte tent maar dat kun je ook moeilijk verlangen van deze redelijk goedkope appartementen. Ik vond de mensen die er werken behulpzaam en vriendelijk en het appartement was ook prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 6Frank14-08-2011

prijs kwaliteit verhouding goed

We zijn er in augustus 2008 geweest en hebben bij aankomst de eigenaresse ontmoet en daarna niet meer. Bar bij zwembad was wel open maar de koelkast zat op slot en ze kon nergens de sleutel vinden, wel veel moeite gedaan om hem te zoeken. Daarna geen gebruik meer gemaakt van de bar, mede omdat het zwembad er niet echt uitnodigend uitzag, veel zand en andere vreemde objecten die er na enkele dagen nog in dreven, jammer. Voor ons geen probleem maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die wel graag activiteiten bij het zwembad willen. Ireon is bereikbaar via een brede vlakke weg na ongeveer 10 minuutjes wandelen, het is een gezellig dorpje met leuke tavernas en restaurantjes aan de boulevard en een leuk plein. Kortom, leuke plaats en als je niet teveel eisen hebt is het een prima apartement voor niet teveel geld. Je moet alleen wel een kattenmens zijn want die heb je overal....wat overigens niet storend is.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Fam van de wetering13-08-2011

prijs kwaliteit in goede verhouding

Wat een negatieve beoordelingen. Als je voor zo weinig geld naar een appartementencomplex wilt moet je er ook niet veel van verwachten. Oke de inrichting kon beter, maar wanneer zit je binnen. Eigenaresse en haar dochter waren super aardig en deden alles voor ons. Elke dag vers brood, schoon zwembad en om de dag schone handdoeken. Wil je meer luxe dan zul je ook meer geld moeten besteden. Onze vakantie was top en onze dochter wou niet mee naar huis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 6Joost van Gangelen30-07-2011

Prima!

Na al de negatieve beoordelingen gelezen te hebben, waren we erg somber gestemd wat betreft het complex. Maar eigenlijk viel het reuze mee. De badkamer is absoluut een minpunt, net als de eigenaresse. Wat een ontzettend onvriendelijk mens. Maar gewoon negeren en dan gaat alles goed. De airco sputterde af en toe en het appartement was armoedig aangekleed. Maar het is zo'n lekker weer, dus je bent er amper. Vanaf buiten is het een erg mooi complex bovendien. Ireon ook een erg leuk dorp, net als Pythagorion. Kortom: helemaal goed joh

Gereisd met partner in juli 2011

• 6wies25-06-2011

nooit meer

Lekker eten, vriendelijke grieken, prachtig eiland, maar Zeus was niet goed schoon, kapot linnengoed, mieren en een eigenaresse die zich niet liet zien.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 6wies25-06-2011

nooit meer

eten en reisbegeleiding op excursies geweldig, vriendelijke grieken, maar zeus nooit meer. Niet goed schoongemaakt en voor het grootste deel afwezige eigenaresse.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 6Kees en Ina14-06-2011

verwacht niet te veel luxe of confort

We hebben een studio gehuurd bij Zeus in Ireon. De studio is zeer eenvoudig met heel weinig keukeninventaris. Geen tv of dergelijke. Ligt aan een druke weg die veel door militairen wordt gebruikt. Toch is het rustig in de omgeving. Het zwenbad is zeer eenvoudig en wordt eenmaal per dag schoongemaakt Er zijn weinig zonnebedden en van slechte kwaliteit. De eigenaresse Charina, lijkt niet vriendelijk maar als je iets vraagt, of problemen hebt, dan probeert ze dit op te lossen Zeus ligt op 1,5 km afstand van Ireon waar je vele goede restaurants, supermarkten en bakkers kan vinden. Ireon heeft bij slecht weer weinig te bieden. ALs je van rust houdt en neit te veel luxe of confort wil is Zeus best een goede keus voor een korte vakantie.

Gereisd met partner in mei 2011

• 6J. van Cleef07-06-2011

niet voor herhaling vatbaar

wij en vele met ons kregen de oude appartementen. Een heel verschil met de appartementen op de fotos. Schoonmaak 3x per week ( althans lakens en handdoeken) de rest even een zwaber. keukengerei het minimum wat mogelijk is. Met vragen krijg je erbij. Hadden een mierenplaag. Gastvrijheid was bepaalt niet optimaal. De "walespeople" met 20 man mochten alles. Zij zorgde voor omzet met eten en veel drinken. Toen onze groep opgehaald werd door de bus was er niemand die even afscheid nam. Zwembad was nu goed en schoon. De ligbedden waren privebezit geworden ondanks klachten van de reisleiding. paar positieve dingen: mooi uitzicht, goede bedden en een klein maar leuk dorpje.

Gereisd met partner in mei 2011

• 7Ed15-11-2010

Acceptabele pris-kwaliteit

Het appartement was goed, het zwembad mag wat beter onderhouden worden. De eigenaar was ernstig ziek en familie moest het overnemen, dat ging niet altijd even goed. Het plaatsje Ireon is super, een geweldig dorpspleintje met vele leuke restaurantjes in de omgeving. Wat mij betreft veel leuker dan Pythagorion of Samos Stad. Het appartement lag naast een legerbasis maar daar had je weinig last van. Kortom, Zeus was goed, wel nu een keer geweest en we zullen er niet terugkeren. Goed eiland, fantastisch dorpje.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2007

• 4Harry07-10-2010

Ruim maar niet schoon

De ligging is prima, 400 meter van het dorpje aan een redelijk drukke weg. De app./studios zijn ruim, goed gemeubileerd en voorzien van airco. Hoewel de weg druk is, is dit niet hinderlijk. De schoonmaak en vervangen van lakens/handdoeken vindt 2x per week plaats. Maar dat was niet echt nodig, want schoonmaken was in 2 minuten klaar, even de bezem erdoor, het toilet even doortrekken en dat was het dan! Niet dweilen, wasbak bleef vies, douchebak werd niet schoongemaakt, toilet werd niet schoongemaakt en ook de kwaliteit van het beddengoed liet nog wel eens te wensen over (vies en kapot). Ook het contact met de eigenaresse was beperkt tot het aanwijzen van de studio/app. bij aankomst. Bij vertrek heb ik haar niet meer gezien. Tevens moet het complex gedeeld worden met Engelsen. Dit zijn in het najaar de wat oudere, maar ik kan mij voorstellen dat dit in het hoogseizoen de wat luidruchtigere jeugd is. Kortom: ruim maar niet schoon.

Alleen gereisd in september 2010

Appartement Zeus info