Appartement Zeus

Meer appartementinfo

52 reviews over Appartement Zeus

• 2018
    8Anneke10-09-2018

Mooie lokatie net buiten T leuke dorpje Ireon.

Lekker vlak bij het vliegveld gelegen 10 min comlex. Vriendelijke ontvangst ,( engels) in de bar en de eerste indruk is uitstekend. Mooie tuin en heerlijk zwembad met ligbedden. Onnze studio lag aaan het einde van net complex, prima ruimte, maar het balkon is nauwelijks te gebruiken tenzij je gezellig met je buren wilt kletsen Geen privee, en geen parasol in de brandende ochtend zon. Inrichting is zeer basic met een zeer mininale keuken uitrusting.Schoonmaakster Nana krijgt een extra pluim, keurige schoonmaak en steeds leuk opgevouwen baddoeken. Het is 700 mt lopen tot het strandje met ruim voldoende restaurantjes , supermarkt en 1 bakker. Het complex bied een prachtig uitzicht over de vallei , vliegveld in de verte en de zee. Mooie uitvals basis om het eiland te verkennen met een auto. Persoonlijk lijkt mij het kinderbadje voor kleine hummeltjes niet prettig/ gevaarlijk , er geen op/afstapje om in het badje te komen. Top plek .

• Oude reviews

8Marcel van Leeuwen05-10-2014

Erg tevreden!

Twee weken in Appartement Zeus verbleven, en erg tevreden.Erg aardige en behulpzame eigenaars.Wij verbleven in studio 13 op de eerste verdieping, leuk uitzicht op de bergen en richting vliegveld.De studio is groot en van alle gemakken voorzien.(koffiezetter,waterkoker en fohn) ook de badkamer is groot en heeft een douchegordijn.De schoonmaak is perfect, om de dag nieuwe handdoeken en beddengoed.Er zit een lekker zwembad bij en een leuk barretje.Wij hadden onze fietsen meegenomen en de fietsdozen werden in een aparte kamer gezet,zodat wij ze niet in onze studio hadden staan.De fietsen konden niet mee met de bus, en hebben heen een taxi genomen en terug heeft de eigenaresse ons gebracht.(super!) Tevens zijn er kamers beschikbaar voor mensen met rolstoel. De omgeving is heerlijk rustig, naar Ireon is het zo'n 10 min lopen. Er is een redelijk grote supermarkt op 400 meter. Ireon zelf is een echt gemoedelijk en rustig, met voldoende restaurantjes.Wij vonden Venetia erg goed.

• 8anke bolink14-10-2012

Volgend jaar weer

Weer een heerlijke vakantie gehad op Samos. Opnieuw verbleven wij in Zeus, lekker rustig gelegen net buiten de bebouwde kom van het vissersdorpje Ireon. Wij verbleven in een ruime studio die drie keer per week werd schoongemaakt. Ook werden dan de lakens en handdoeken vervangen door schone exemplaren. Het schoonmaakpersoneel was erg behulpzaam, maar je moet wel vragen. Dat geldt ook voor de eigenaresse. Ze lijkt wellicht wat onvriendelijk, maar als je met haar in gesprek gaat en vraagt, is er van alles mogelijk. De keukeninrichting is voldoende, tenzij je zelf een uitgebreide maaltijd wilt klaar maken. Voor de prijs moet je natuurlijk geen 5-sterren faciliteiten verwachten. De prijs/kwaliteitverhouding is prima in orde. En Ireon is een leuk, rustig en gemoedelijk dorp met voor haar omvang veel lekkere restaurantjes. Bezoek ook eens de restaurantjes die niet meteen aan het water liggen, maar meer naar achteren. Kortom: wij gaan dus zo snel mogelijk weer boeken voor volgend jaar.

• 10anke02-09-2012

fantastische plek

nice holidays, great hotel, very friendly people always give you whatever you need and always gives you the right information free of charge.....big rooms, clean enough. the bus stops outside the hotel but you have to ask the owners for that information..... normally you find them in the bar.... Vicky the smalest owner is really cool and nice, very helpfull.... I will visit again zeus, all my family enjoyed the acomodation there....

• 10annie02-09-2012

fantastische plek

mooie plek, heerlijke vakantie, schone kamers, vriendelijke eigenaren .... goedkope prijzen .... suggereren zeus

Met jonge kinderen

• 7van meulen01-09-2012

Eengoed hotel voor die prijs.

Goed gelegen vlakbij ireon een heel gezellig plaatsje. Vooral voor wandelaars is dit een goed begin van vele wandelingen.

• 5Frits31-07-2012

Onvriendelijke eigenaresse

Ireon is een erg leuk plaatsje, maar wel een stukje lopen vanaf Zeus. Niet te toeristisch, maar erg leuke restaurantjes en barretjes, allemaal aan zee. Het appartement was klein, minimaal ingericht, balkon is erg smal en wij hadden de pech een enorme palmboom voor ons te hebben, dus geen uitzicht. Dit gaf een opgesloten gevoel. Zwembad was vies en werd niet goed schoongemaakt. Lampen lagen 's morgens ook nog rond te drijven. Als je vroeg of je wel kon zwemmen, keken ze je aan of je gek was en zeiden doodleuk: Uiteraard en anders zit er toch maar 12 volt op. Personeel was ronduit onvriendelijk, keken je niet aan of alleen erg boos. Ze hadden duidelijk geen lol in hun werk. Wij hadden airco besteld in de kamer, deze heeft het niet gedaan. Meerdere malen aangegeven, maar er werd niets meegedaan. Er werd zelfs niet naar je geluisterd. Wij zullen zeker nogmaals naar het prachtige Samos terugkeren en ook naar Ireon, maar Zeus NOOIT meer.

Met jonge kinderen

• 6jan24-07-2012

niet voor herhaling vatbaar

Inderdaad niet schoon en heel weinig keukengerei...Wij zaten in app nmr 3, wat 2 terrasjes naast elkaar heeft met een laag muurtje ertussen.Weinig privacy dus,.Bar aan het zwembad wel open,maar vaak geen bediening,kwam en ging weer. ,,Schoonmaak,,heel afwisselend,soms iedere dag ,dan weer 3 dagen niet..Het dorpje ireon wel gezellig en gelukkig niet zo groot en toeristish...

• 6Ria07-10-2011

Valt veel meer van te maken

Appartement Zeus is minimaal ingericht. Heb uit andere appartementen "geroofd" tot we het een beetje compleet hadden. B.v. geen waterkoker, defect koffiezetapparaat, maar één bord en ga zo maar door. Als je in het hoogseizoen zit, heb je dus pech De eigenaresse niet gezien, ja, een keer, toen ze het schoon kwamen maken. De prullebakken (dus ook met w.c.-papier) werd weinig geleegd. We kwamen op vrijdag aan, het werd pas op maandag geleegd. En toen pas donderdag weer! Wel mooi uitzicht, 10 minuutjes lopen naar het dorp, en een fijn zwembad er bij, met ligbedden. Er was ook een bar, aan het zwembad, er is dus genoeg van te maken. Na even gewend te zijn, hebben we het prima naar ons zin gehad!!!

• 4Martin en Ellen08-09-2011

Klantonvriendelijk

Eerste indruk was zeer slecht.Zodra je de bus uitstapte, zag je een krot, dat een nog niet voltooide hoofdingang voorstelde. Beheerster kwam nors over en had meer aandacht voor het Griekse gezelschap, waarin ze verkeerde.We moesten een half uur wachten omdat de kamer nog niet schoon was.Omdat men ons niets aanbood in die tussentijd, haalde we zelf maar een koud drankje.Schoonmaakster was wel erg vriendelijk en verschoonde om de dag de lakens.We hebben haar daarom een flinke fooi gegeven.Wat ons betreft zeker opnieuw Samos, maar absoluut geen Zeus.

2 tips over Appartement Zeus

• van meulen, 01-09-2012

De kamers in het oude gedeelde mogen wat worden opgeknapt. Verder zijn de balkons groot en vooral op de bovenste verdieping een geweldig uitzicht. Je kunt zowel aan de voorkant als aan de achterkant buiten zitten. De app.menten zijn groot

• Marcel van Leeuwen, 05-10-2014

Er wordt hard gewerkt aan de nieuwe receptie,ontbijtruimte,kofferkamer, zitkamer met tv, souvenirwinkeltje dit is in januari 2015 klaar. Ook komt er bovenop een dakterras.

0 vragen over Appartement Zeus

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats