Hotel Matina

7 reviews over Hotel Matina in het Nederlands

Super hotel!

Daan,
23-9-2017

Super aardige eigenaren die alles voor je willen doen. Prima ontbijt. Hotelkamer was ruim genoeg met een koelkast en airconditioning voor 5 euro per dag. Zwembad was groot genoeg voor de grote van het hotel. Het was altijd rustig en vaak waren wij de enige bij het zwembad. Strand is zeer rustig, echt een aanrader! Hotel Matina was top!

Heerlijk rustig hotel met fijne ligging

Niels,
16-8-2017

Hotel Matina ligt in het rustige badplaatsje Ireon. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een kleine, maar fijn en schone kamer. De badkamer leek recent gerenoveerd en was prima in orde. Voor 5 euro per dag kun je gebruik maken van de airconditioning (in augustus echt heet, dus zeker nodig!). Het ontbijt is eenvoudig, maar prima. In het hotel zitten veel Duitse gasten, maar toch ook veel Nederlanders.

Het hotel heeft een redelijk groot zwembad met ligbedjes eromheen (nb. geen handdoekje leggen :)) en het is er meestal rustig. Op loopafstand ligt het strand van Ireon of eventueel Papa Beach (+- 20 min, aanrader!).

Zeker een auto huren om het eiland te verkennen! Pythagorion ligt op ongeveer 15 min rijden van Ireon en hier zijn veel restaurantjes te vinden.

Wij zouden zeker terugkomen bij hotel Matina!

Verzorgd appartement.

Carin en Frans
30-6-2015

Eigenaren, op leeftijd, doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Vnl duits-talige bezoekers die hier al jaren hun vakanties vieren. Appartementen zijn verzorgd en schoonmaak is prima.

Erg fijne vakantie

Sjoerd Hartman
18-5-2015

Week lang te gast geweest in Hotel Matina met mijn vrouw en zoon van 1,5 jaar. Eigenaren spreken goed Engels en zijn ontzettend behulpzaam. Voorbeeld: Het hotel beschikte niet over een kinderstoel maar de dochter van de eigenaren heeft deze uit haar eigen huis gehaald zodat wij deze konden gebruiken. Fijn zwembad, kamers prima in orde, vaak nieuwe handdoeken en lakens en gezellige poolbar. Absolute aanrader, ook voor stellen zonder kinderen!

Leuk familiehotel, aardig echtpaar als eigenaar

heer Te Dorsthorst
5-8-2012

Het ontbijt is echt iets waaraan het hotel moet werken. Het brood was erg oud en niet eetbaar.

Het ei was keihard gekookt en groen uitgeslagen. Karig en bijzonder slecht ontbijt. De badkamer was weinig luxe met slechte douche. De eigenaar en zijn vrouw waren erg vriendelijk en behulpzaam. Knus hotel als je weinig luxe verwachtingen hebt.

2008

Echt een aanrader

Jose Heemskerk
15-9-2008

Hebben 12 dagen vakantie gevierd in het enige appartement in Hotel Matina. Zeer ruime kamers, mooi uitzicht. Daar het maar een klein hotel is hadden we echt een prive zwembad.

Super vriendelijke mensen. Hier heb je echt een vakantie gevoel, heerlijk rustig en ca. 500 mtr. verderop ben je in Ireon waar je heerlijk kunt eten of de cocktailbars kunt bezoeken, meer dan genoeg keuzes.

Echte aanraders restaurant El Steki en La Luna.

Wij komen hier zeker weer terug.

Knus familie hotelletje

Jos Kleyn
27-8-2008

Hotel Matina betreft een klein familiehotelletje met 7 kleine kamers en een appartement. Het is een van de weinige hotels in Ireon voorzien van een zwembad plus bar. Het ontbijt stelt niet veel voor. Het bestaat uit 2 sneden brood, boter, abrikozenjam, jus d' orange, thee of koffie en 1 plakje kaas of worst en af en toee een gekookt ei. de eigenaren doen echter hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Het is een prima hotel voor een weekje rust en zon. in de omgeving zijn veel leuke restaurantjes waar je voor weinig geld lekker kunt eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Matina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Matina in Ireon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Matina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.