Hotel Matina

GriekenlandSamosIreon

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Matina voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 9 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 9 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Matina

• 8Demi19-07-2020

Klein maar fijn

Klein maar fijn. Wij hadden hier het 3 kamer appartement. Met 2 volwassenen en 2 volwassen kinderen is het best klein. We hadden 3 balkonnetjes, waarvan je er op 1 net met z'n 4e kon zitten. Zwembad lag vaak vol en te weinig bedjes om voor iedereen te kunnen liggen.strand en een paar restaurantjes op loop afstand. Scooter of auto is wel nodig.

• 9fam R de jong15-03-2019

toppy

prima gezellig hotel,eigenaren zeer behulpzaam en aardig,vlak bij strand en boulevard gelegen,met bar en zwembad,met ontbijt,op naar volgende keer. zeer goed bevallen.

• 9Daan23-09-2017

Super hotel!

Super aardige eigenaren die alles voor je willen doen. Prima ontbijt. Hotelkamer was ruim genoeg met een koelkast en airconditioning voor 5 euro per dag. Zwembad was groot genoeg voor de grote van het hotel. Het was altijd rustig en vaak waren wij de enige bij het zwembad. Strand is zeer rustig, echt een aanrader! Hotel Matina was top!

• 9Niels16-08-2017

Heerlijk rustig hotel met fijne ligging

Hotel Matina ligt in het rustige badplaatsje Ireon. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een kleine, maar fijn en schone kamer. De badkamer leek recent gerenoveerd en was prima in orde. Voor 5 euro per dag kun je gebruik maken van de airconditioning (in augustus echt heet, dus zeker nodig!). Het ontbijt is eenvoudig, maar prima. In het hotel zitten veel Duitse gasten, maar toch ook veel Nederlanders.

Het hotel heeft een redelijk groot zwembad met ligbedjes eromheen (nb. geen handdoekje leggen :)) en het is er meestal rustig. Op loopafstand ligt het strand van Ireon of eventueel Papa Beach (+- 20 min, aanrader!).

Zeker een auto huren om het eiland te verkennen! Pythagorion ligt op ongeveer 15 min rijden van Ireon en hier zijn veel restaurantjes te vinden.

Wij zouden zeker terugkomen bij hotel Matina!

• 8Carin en Frans30-06-2015

Verzorgd appartement.

Eigenaren, op leeftijd, doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Vnl duits-talige bezoekers die hier al jaren hun vakanties vieren. Appartementen zijn verzorgd en schoonmaak is prima.

• 8Sjoerd Hartman18-05-2015

Erg fijne vakantie

Week lang te gast geweest in Hotel Matina met mijn vrouw en zoon van 1,5 jaar. Eigenaren spreken goed Engels en zijn ontzettend behulpzaam. Voorbeeld: Het hotel beschikte niet over een kinderstoel maar de dochter van de eigenaren heeft deze uit haar eigen huis gehaald zodat wij deze konden gebruiken. Fijn zwembad, kamers prima in orde, vaak nieuwe handdoeken en lakens en gezellige poolbar. Absolute aanrader, ook voor stellen zonder kinderen!

• 7heer Te Dorsthorst05-08-2012

Leuk familiehotel, aardig echtpaar als eigenaar

Het ontbijt is echt iets waaraan het hotel moet werken. Het brood was erg oud en niet eetbaar. Het ei was keihard gekookt en groen uitgeslagen. Karig en bijzonder slecht ontbijt. De badkamer was weinig luxe met slechte douche. De eigenaar en zijn vrouw waren erg vriendelijk en behulpzaam. Knus hotel als je weinig luxe verwachtingen hebt.

• 8Jose Heemskerk15-09-2008

Echt een aanrader

Hebben 12 dagen vakantie gevierd in het enige appartement in Hotel Matina. Zeer ruime kamers, mooi uitzicht. Daar het maar een klein hotel is hadden we echt een prive zwembad. Super vriendelijke mensen. Hier heb je echt een vakantie gevoel, heerlijk rustig en ca. 500 mtr. verderop ben je in Ireon waar je heerlijk kunt eten of de cocktailbars kunt bezoeken, meer dan genoeg keuzes. Echte aanraders restaurant El Steki en La Luna. Wij komen hier zeker weer terug.

• 7Jos Kleyn27-08-2008

Knus familie hotelletje

Hotel Matina betreft een klein familiehotelletje met 7 kleine kamers en een appartement. Het is een van de weinige hotels in Ireon voorzien van een zwembad plus bar. Het ontbijt stelt niet veel voor. Het bestaat uit 2 sneden brood, boter, abrikozenjam, jus d' orange, thee of koffie en 1 plakje kaas of worst en af en toee een gekookt ei. de eigenaren doen echter hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Het is een prima hotel voor een weekje rust en zon. in de omgeving zijn veel leuke restaurantjes waar je voor weinig geld lekker kunt eten.

Hotel Matina info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met