Appartement Eleana

Appartement Eleanasterster

9.8Fenomenaal

Griekenland, Samos, Ireon

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Eleana?

9.8Fenomenaal

• 9.5Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

4 reviews over Appartement Eleana

• 10Henk Meijer17-08-2017

Zo start een perfecte vakantie. De kamers zijn schoon met voldoende kastruimte, gratis WIFI! en goede bedden. Eleana en haar vader en moeder zorgen voor de perfecte gastvrijheid met hun cakes, zelfgemaakte gerechten en met klap op. Perfecte ligging, op een steenworp afstand van het plein en mét zeezicht. Ireon is een gezellig dorp, met zeer vriendelijke bewoners. Eten en drinken kun je overal in Ireon en de terrassen zijn er meer dan genoeg. Echt een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10aty23-10-2014

Thuis in Ireon

Om niet in herhalingen te vervallen, ik heb weinig toe te voegen aan mijn relaas van 2013. :-) Enkel misschien dat de gastvrijheid nog meer toegenomen is, nu ik als 'vaste klant' te boek sta. Ik heb meerdere malen boven op het dakterras met de familie mee mogen eten. En dat de kamers echt gezellig zijn, dat is prettig als het weer een keertje tegenvalt. (hoewel dat dit jaar niet is voorgekomen)

Alleen gereisd in september 2014

• 10aty lubbers28-06-2013

Perfect!

De studio's van Eleana zijn de basis voor een perfecte vakantie. De kamers zijn zéér schoon, gezellig en kleurrijk ingericht met voldoende kastruimte, gratis WIFI! en prima bedden. Eleana en haar moeder bleven mij maar verwennen met allerlei lekkers (cakes, eigenbereide gerechten, een volle koelkast etc) en ik had zelfs bloemetjes op mijn kamer bij aankomst. De ligging is perfect, op een steenworp afstand van het plein en mét zeezicht. Ireon is een gezellig dorp, met een goede verhouding tussen het aantal toeristen en de lokale bevolking. Eten doe je overal voortreffelijk, terrassen zijn er meer dan genoeg. Kortom, ik ga snel terug!

Alleen gereisd in januari 2013

• 9pessemier andré06-08-2010

Meer dan verwacht...

De vriendelijke,familiale en culinaire verwennerijen zijn niet meer van deze wereld! Het is alsof je bij een geliefde tante verblijft.Dit is echt wat je van Griekenland verwacht.Ireon zelf is zooooooooo rustgevend,niettegenstaande zijn vele restaurants of shops of zelf 'grootwarenhuis'. De prijs bij Eleana is gewoonweg belachellijk laag voor wat je krijgt,laat je niet misleiden door de prijzen op hun site,boek vroeg genoeg en vraag een prijsofferte aan,je zal versteld staan!

Alleen gereisd in juli 2010

1 tip over Appartement Eleana

• aty, 23-10-2014

Ireon is een prima uitvalsbasis voor een groot aantal wandelingen. Ook rijden zomers de lokale bussen vaak genoeg om andere delen van het eiland te bezoeken. En wil je een keer niet wandelen, ga dan naar Pappa's Beach!

0 vragen over Appartement Eleana

Appartement Eleana info