Appartement Chris Marie

Appartement Chris Mariestersterster

8.5Fantastisch

Griekenland, Samos, Ireon

Op vakantie geweest naar Chris Marie?

8.5Fantastisch

• 8.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

4 reviews over Appartement Chris Marie

• 8de Berenfamilie02-10-2006

Chris-Marie is zeker een aanrader als je van rust houdt. Dit appartement is gelegen aan de rand van Ireon. De eigenaar is zeer vriendelijk en spreekt Duits. De studio's enappartementen zijn zeer schoon en liggen ongeveer 200 meter vanaf het centrum van Ireon. Dus 's-avonds is het daar zeer rustig

Gereisd met partner in september 2006

• 8f. smit21-07-2006

Uitstekende kamers in aan de rand van het dorp gelegen huis, op enkele minuten loopafstand van centrum en zee. Gastvrije eigenaar die het complex dagelijks tot in de puntjes onderhoudt. Ireon is bovendien een goede vertrekpunt voor excursies op het eiland.

Gereisd met familie in juli 2005

• 8Gerrie Jager06-09-2005

Ik heb heel fijne herinneringen aan Chris Marie. Mooie, ruime studio en de ligging is perfect! Eigenaresse bijzonder aardig en hulpvaardig. Het dorpje is heel bijzonder,in mijn herinnering is alles vierkant! Leuke winkeltjes, gezellige terrasjes.Het kiezelstrand was een beetje hard om op te liggen, dus stoelen huren is aan te raden. Wandelen in de omgeving zeer goed mogelijk, we hebben één dag een fiets gehuurd, maar dat was veel klimwerk, De dorpjes rondom Ireon zijn schitterend en wat een lieve bevolking! Ik zou er zó weer heen willen gaan. Aanrader!!

Gereisd in september 2005

0 tips over Appartement Chris Marie