Hotel Villa Kambos

8Fantastisch

8 reviews over Hotel Villa Kambos

• 8Pris27-07-2015

Mooi

Idyllisch mooi plaatsje en vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Marie-Jeanne Michiels18-08-2010

Verblijf in Villa Kambos.

fantastische plek.Wij gaan er al zeven jaar heen.Zeer proper,gezellig en rustig gelegen.Hier enkel ontbijt te verkrijgen,maar elke dag aangevuld met eigen bereide cake of gekookte eieren of yoghurt met honing en elke dag vers fruit uit de eigen tuin. Een twee kilometer verder is er het dorpje Agios Kostandinos waar je een vijftal restaurantjes hebt.Gezellig en niet te druk.Dit alles aan een schappelijke prijs. Het pension is qua prijs-kwaliteit een uitstekende keuze.Budgetvriendelijk zeg maar.hopelijk blijft het zo,Alda) Verder op het eiland vonden wij geen gelijke.Wij keren zeker terug,we tellen al af.

Gereisd met partner in juni 2010

• 6b van prehn en x rombouts08-05-2010

teleurstellend!

hotel is mooi maar ligt aan heel drukke weg! service slecht Karig ontbijt, geen ontbijt op laatste dag.Men wilde niet op tijd opstaan om dit voor ons te verzorgen Eerste week van mei reden er de eerste drie dagen geen bussen dus verplicht een auto te huren ter plekke geconfronteerd met een prijsverhoging die niet in de bevestiging stond bij het boeken!! slechte ervaring dus.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 9Paul De Roye26-01-2010

Patron is een fantastische gids

Zeer vriendelijk, Mooie kamers, Lekker ontbijt. Een aanrader, maar zorg voor een huurauto.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Liesting28-12-2009

EEn mooie plek

Hotel Kambos is een heerlijke plek om naar een mooie dag in de bergen te zijn geweest thuis te komen. Alda en Jiorgos geven je dat gevoel, niets is hun te veel en al je vragen als het mogelijk is worden beantwoord . Je krijg leuke tips over het eiland en ook waar de moot plekjes zijn. Ook gaf Jiotgos ons te kennen dat zijn zus een leuk restaurantje heeft en zij zelf heerlijk grieks kookt is een aanrader. Kortom het was voor ons een heerlijke week.

Chris en Willie Liesting

Gereisd met partner in september 2009

• 8Joke & Wim van 't Veer19-11-2009

Heel mooi gelegen appartementencomplex

Villa Kambos is niet allen bijna het mooiste gebouw van Samos, maar de mensen die er de scepeter zwaaien, maken jouw vakantie tot een onvergetelijke ervaring. Staan desgevraagd klaar met tips en voegen waarde toe aan jouw verblijf. Een aanrader !

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 9Herman25-10-2009

Geweldige plek !

Villa Kambos,

Alda en Jiorgos een Nederlands / Grieks echtpaar die alles voor je willen doen, bezitten een mooie villa met prachtig uitzicht zowel op de bergen en op de zee. De villa is in griekse stijl gebouwd en beschikt over 10 sfeervol ingerichte kamers en een luxe suite. Wij hebben het heerlijk naar ons zin gehad op jullie mooie wandel eiland en het was dan weer fijn om elke keer bij terugkomst weer te genieten van een schone en frisse kamer. Elke ochtend was het genieten van een heerlijk en gezond ontbijt met o.a. volop fruit en verrukkelijke eigengemaakte jam. Het hotel hebben we rechtstreeks geboekt en onze vlucht via een reisorganisatie, dit is ons goed bevallen. Een auto op het eiland is wel aan te bevelen, deze hebben we via Alda en Jiorgos geregeld en stond voor ons klaar bij aankomst op het vliegveld. Erg handig dat je alles in eigen taal kunt regelen, alles gaat heel gemoedelijk. Kortom een fantastische week gehad, kijk en geniet van de bijgevoegde foto's.

Gereisd met partner in september 2009

Hotel Villa Kambos info