Appartement Villa Agios

Laatste review

Wandelen, rust, authentiek

Jose & Tom,
21-5-2018

Zeer gastvrije eigenaren. Prachtige ligging, zowel dicht bij zee en dorp als op loopafstand van de Vallei der Nachtegalen. Ideaal voor rustzoekers en wandelaars.

62 reviews over Appartement Villa Agios in het Nederlands

Wandelen, rust, authentiek

Jose & Tom,
21-5-2018

We komen er al jaren.

Annie,
18-1-2018

De gastvrijheid/ schoon/wandelen/nog niet door massatoeristme ondekt.

Op loop afstand van strand, restaurants en winkeltjes kamers zijn ietwat gedateerd maar functioneren nog prima

startpunt voor wandelingen in de heuvels

Teo Haverkort
20-8-2016

Klein zwembad met schoon water, vriendelijke eigenaars (Manolis en Maria). Ze spreken Engels. Appartement wordt goed onderhouden. Een maal in 2 dagen schone lakens en handdoeken. Ontbijt is mogelijk, wel van te voren aangeven. In het appartement is het noodzakelijke aanwezig om zelf eten te koken, maar eten in Akrogialis (Grieks restaurantje aan de boulevard) is wel zo goedkoop, Grieks en erg lekker. Eenmaal vanuit het reataurant dolfijnen gezien.

Samos is erg groen. Villa Agios is een perfekt startpunt voor de wandelingen in de heuvels achter Agios Konstantinos door en langs olijfboomgaarden, wijngaarden, bossen, beken en de nachtegalenvallei. Mooie dorpjes in de heuvels (Manolates, Vourliotes). Restaurantje AAA in Manolates is een aanrader. Onderweg zie je veel vlinders, veel bloemen, veel Griekse kruiden. Wandelpaden worden goed onderhouden door een groep vrijwilligers. Er komen regelmatig routes bij. Soms onverwachte zijpaden naar kleine, goed onderhouden kapelletjes.

En de Griekse bevolking is erg aardig.

Het dorp is echt Grieks, de eigenaren spreken zeer goed Engels en zijn super vriendelijk en gastvrij. De kamers zijn erg ruim en worden goed schoongemaakt.

Vanuit dit dorp kun je prachtige wandelingen maken door de mooiste bergen en bossen van Samos, met steeds weer een uitkijkje naar de zee. Op drie kilometer afstand vind je het strand Tsabou: rust en schoonheid! In het dorp kun je dagelijkse boodschappen doen. wij doen die het liefst aan de boulevard in het kleine supermarktje. Daar word je uiterst vriendelijk geholpen en kun je wensen aangeven.

Het is ook heerlijk om vanuit dit dorp met de auto het eiland te verkennen.

EN: Er is totaal geen overlast van vluchtelingen!!!! Dat is voorbij en de mensen van Samos hebben het nodig dat hun eiland van het negatieve imago verlost wordt.

Top verblijf!

Monique
20-6-2016

Het verblijf was erg goed, het was er rustig (er waren ook niet veel gasten), netjes en de eigenaren ontvangen je ontzettend gastvrij. Ze staan steeds voor je klaar en de kamer wordt om de dag schoon gemaakt. Wij hadden een appartement, erg ruim en netjes en alles is aanwezig. De keuken was wel erg basic en mag wat uitgebreider. Prima zwembad en uitzicht op zee.

Het dorp is rustig, wij vonden het ook wat sfeerloos, maar met bijvoorbeeld het huren van een auto kun je overal naar toe. De ligging is prima als je van rust houd en wilt wandelen, je loopt zo de Nachtegaalvallei in waar de routes prima te vinden zijn.

Het eiland zelf is momenteel erg rustig, veel toeristen blijven weg. Die rust was heerlijk, maar de sfeer is ietwat verslagen onder de Grieken. De mensen zijn erg vriendelijk en blij met iedere toerist (buiten de toeristische plekken). We vonden het eiland opvallend vies, overal ligt afval (zelfs in de Nachtegaalvallei) en dat schijnt iets Grieks te zijn, maar het is ons op geen enkel ander eiland opgevallen. De bezienswaardigheden vonden wij vaak de moeite niet en wat tegenvallen, maar de natuur en een aantal dorpjes zijn prachtig.

Geweldige plek

Katerina
6-5-2016

Agios Konstantinos is ideaal voor natuurliefhebbers en rustzoekers. Er zijn een aantal heerlijke restaurantjes. Akrogialli is mijn favoriet vanwege het lieve gezin dat de tent runt en de pure gerechten. Hotel Agios met Manolis als gastheer vormt een uitstekende vertrekplaats voor wandelingen en reisjes per bus (halte een paar minuten lopen ervandaan). Manolis zorgt goed voor zijn gasten. De woningen die hij verhuurt zijn ruim en schoon. Ik was hier voor de derde x en kom zeker weer terug.

Eenvoudig maar Super

Fam. Heijt
4-9-2015

Ruim appartement (#7), met beneden een keuken, douche/toilet en balkon en boven twee slaapkamers met elk twee eenpersoons bedden en een balkon. Bijzonder vriendelijke gastheer en -vrouw en om de dag grote schoonmaak! Niet toeristisch (huur een auto) maar verder ontbreekt het je aan niets!

Gemoedelijke en schone plek, mooie ligging.

Marion Schreuder
18-6-2015

Villa Agios is een zeer klantvriendelijk en kleinschalig appartementencomplex, met een vriendelijke gastheer en gastvrouw. Je wandelt van daaruit zo de groene en bergachtige Nachtegalenvallei in naar de lieflijke dorpjes Manolates en Vourliotes en andere. Tegelijk hoor je het ruisen van de zee, die op 100m afstand ligt. Agios Konstantinus is een zeer rustig dorpje, met 5 Taveernes, een supermarkt, bakker en minimarket. Een goede uitgangspositie voor wandelingen en andere dagtochten. Ook de bus naar Samosstad en Karlovassi komt regelmatig langs. Het appartement wordt zeer schoongehouden, om de 2 dagen schone lakens en handdoeken. Op het zonnige terras bj het zwembad is het goed toeven. De gastheer maakt op verzoek een heerlijk ontbijt klaar en is altijd in voor een praatje...

Zeer gastvrij, hier voel je je thuis!

Petra van Mil
15-6-2015

Het app. ligt net achter de boulevard met merendeel uitkijk op zee. Manoles, Maria en Lida zijn zo hartverwarmend gastvrij, en het app. wordt heel vaak schoongemaakt, fantastische service. Goede uitgangsplek om te wandelen (Nachtegaalvallei; prachtig!)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Agios in Agios Konstantinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Agios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.