Appartement Villa Agios

65 reviews over Appartement Villa Agios

• 2018
    9Jose & Tom21-05-2018

Wandelen, rust, authentiek

Zeer gastvrije eigenaren. Prachtige ligging, zowel dicht bij zee en dorp als op loopafstand van de Vallei der Nachtegalen. Ideaal voor rustzoekers en wandelaars.

• 8Annie18-01-2018

We komen er al jaren.

De gastvrijheid/ schoon/wandelen/nog niet door massatoeristme ondekt.

• 2017
    8Ivanka14-10-2017

De warme sfeerverlichting het prachtige uitxicht

Op loop afstand van strand, restaurants en winkeltjes kamers zijn ietwat gedateerd maar functioneren nog prima

• Oude reviews

9Teo Haverkort20-08-2016

startpunt voor wandelingen in de heuvels

Klein zwembad met schoon water, vriendelijke eigenaars (Manolis en Maria). Ze spreken Engels. Appartement wordt goed onderhouden. Een maal in 2 dagen schone lakens en handdoeken. Ontbijt is mogelijk, wel van te voren aangeven. In het appartement is het noodzakelijke aanwezig om zelf eten te koken, maar eten in Akrogialis (Grieks restaurantje aan de boulevard) is wel zo goedkoop, Grieks en erg lekker. Eenmaal vanuit het reataurant dolfijnen gezien. Samos is erg groen. Villa Agios is een perfekt startpunt voor de wandelingen in de heuvels achter Agios Konstantinos door en langs olijfboomgaarden, wijngaarden, bossen, beken en de nachtegalenvallei. Mooie dorpjes in de heuvels (Manolates, Vourliotes). Restaurantje AAA in Manolates is een aanrader. Onderweg zie je veel vlinders, veel bloemen, veel Griekse kruiden. Wandelpaden worden goed onderhouden door een groep vrijwilligers. Er komen regelmatig routes bij. Soms onverwachte zijpaden naar kleine, goed onderhouden kapelletjes. En de Griekse bevolking is erg aardig.

• 9Roos06-07-2016

Villa Agios: rust, Vreindelijkheid, Grieks!

Het dorp is echt Grieks, de eigenaren spreken zeer goed Engels en zijn super vriendelijk en gastvrij. De kamers zijn erg ruim en worden goed schoongemaakt. Vanuit dit dorp kun je prachtige wandelingen maken door de mooiste bergen en bossen van Samos, met steeds weer een uitkijkje naar de zee. Op drie kilometer afstand vind je het strand Tsabou: rust en schoonheid! In het dorp kun je dagelijkse boodschappen doen. wij doen die het liefst aan de boulevard in het kleine supermarktje. Daar word je uiterst vriendelijk geholpen en kun je wensen aangeven. Het is ook heerlijk om vanuit dit dorp met de auto het eiland te verkennen. EN: Er is totaal geen overlast van vluchtelingen!!!! Dat is voorbij en de mensen van Samos hebben het nodig dat hun eiland van het negatieve imago verlost wordt.

• 10Monique20-06-2016

Top verblijf!

Het verblijf was erg goed, het was er rustig (er waren ook niet veel gasten), netjes en de eigenaren ontvangen je ontzettend gastvrij. Ze staan steeds voor je klaar en de kamer wordt om de dag schoon gemaakt. Wij hadden een appartement, erg ruim en netjes en alles is aanwezig. De keuken was wel erg basic en mag wat uitgebreider. Prima zwembad en uitzicht op zee. Het dorp is rustig, wij vonden het ook wat sfeerloos, maar met bijvoorbeeld het huren van een auto kun je overal naar toe. De ligging is prima als je van rust houd en wilt wandelen, je loopt zo de Nachtegaalvallei in waar de routes prima te vinden zijn. Het eiland zelf is momenteel erg rustig, veel toeristen blijven weg. Die rust was heerlijk, maar de sfeer is ietwat verslagen onder de Grieken. De mensen zijn erg vriendelijk en blij met iedere toerist (buiten de toeristische plekken). We vonden het eiland opvallend vies, overal ligt afval (zelfs in de Nachtegaalvallei) en dat schijnt iets Grieks te zijn, maar het is ons op geen enkel ander eiland opgevallen. De bezienswaardigheden vonden wij vaak de moeite niet en wat tegenvallen, maar de natuur en een aantal dorpjes zijn prachtig.

• 8Katerina06-05-2016

Geweldige plek

Agios Konstantinos is ideaal voor natuurliefhebbers en rustzoekers. Er zijn een aantal heerlijke restaurantjes. Akrogialli is mijn favoriet vanwege het lieve gezin dat de tent runt en de pure gerechten. Hotel Agios met Manolis als gastheer vormt een uitstekende vertrekplaats voor wandelingen en reisjes per bus (halte een paar minuten lopen ervandaan). Manolis zorgt goed voor zijn gasten. De woningen die hij verhuurt zijn ruim en schoon. Ik was hier voor de derde x en kom zeker weer terug.

• 9Fam. Heijt04-09-2015

Eenvoudig maar Super

Ruim appartement (#7), met beneden een keuken, douche/toilet en balkon en boven twee slaapkamers met elk twee eenpersoons bedden en een balkon. Bijzonder vriendelijke gastheer en -vrouw en om de dag grote schoonmaak! Niet toeristisch (huur een auto) maar verder ontbreekt het je aan niets!

Met oudere kinderen

• 9Marion Schreuder18-06-2015

Gemoedelijke en schone plek, mooie ligging.

Villa Agios is een zeer klantvriendelijk en kleinschalig appartementencomplex, met een vriendelijke gastheer en gastvrouw. Je wandelt van daaruit zo de groene en bergachtige Nachtegalenvallei in naar de lieflijke dorpjes Manolates en Vourliotes en andere. Tegelijk hoor je het ruisen van de zee, die op 100m afstand ligt. Agios Konstantinus is een zeer rustig dorpje, met 5 Taveernes, een supermarkt, bakker en minimarket. Een goede uitgangspositie voor wandelingen en andere dagtochten. Ook de bus naar Samosstad en Karlovassi komt regelmatig langs. Het appartement wordt zeer schoongehouden, om de 2 dagen schone lakens en handdoeken. Op het zonnige terras bj het zwembad is het goed toeven. De gastheer maakt op verzoek een heerlijk ontbijt klaar en is altijd in voor een praatje...

• 9Petra van Mil15-06-2015

Zeer gastvrij, hier voel je je thuis!

Het app. ligt net achter de boulevard met merendeel uitkijk op zee. Manoles, Maria en Lida zijn zo hartverwarmend gastvrij, en het app. wordt heel vaak schoongemaakt, fantastische service. Goede uitgangsplek om te wandelen (Nachtegaalvallei; prachtig!)

16 tips over Appartement Villa Agios

• m , 18-08-2013

met de auto naar potami watervallen, (erop klimmen als dat lukt) eten in chora taverna sinadisi heerlijke pizza,zelfgemaakte broodjes etc dit kun je ook bestellen als je naar de openluchtbioscoop gaat HEERLIJK ook de griekse kaart is er heel goed

• Rieki en Bart, 28-07-2013

eten doen wij in Vouilliotis bij Stamatis, dit is ons favoriete restaurant, waar eten met liefde word klaar gemaakt, bestel hier de starterplate en je begrijpt wat ik bedoel. Huur een quad en ga dwars door de bergen, je komt bijna niemand tegen, zorg wel voor een kaart of GPS anders kun je makkelijk verdwalen.

• Johan Bentinck, 29-08-2012

Een auto of scooter huren is aan te raden om wat van het fantastische eiland te kunnen zien.

2 vragen over Appartement Villa Agios

• m van daalen, 16-06-2013

stranden

Wie weet of een strand , iets meer dan het kleine keienstandje, maar een strandje waar je ook in de schaduw kan liggen . Het liefst met een taverne in de buurt maar niet noodzakelijk op loopafstand is? En hoe ver is het dan lopen?

m, 27-06-2013

bedankt vor de info

renee, 17-06-2013

Richting Kokkari, ongeveer halverwege, is een strand met taverne, waar je ligbedden met parasol kunt huren. Als je met de bus gaat kun je daar uitstappen. Bij Avlakia.

• Corrie Monster, 09-07-2012

Internetvoorzieningen?

Is er iemand die mij kan vertellen hoe het zit met de internetvoorzieningen? Is er WiFi of is er een computer met de mogelijkheid op het internet tegaan en als deze mogelijkheid er is, is deze dan gratis? Ik hoor het graag.Bedankt alvast!

Johan Bentinck, 29-08-2012

Van de eigenaar kan je een toegangscode krijgen voor Wifi, daarnaast staat er een computer tot de beschikking om op te kijken. Wifi code kan je gratis krijgen, computer moet je voor betalen meende ik

Corrie, 30-08-2012

Bedankt voor je reactie, ik ben inmiddels terug en het was inderdaad goed geregeld met het internet. Mogelijk hebben we er op hetzelfde moment verbleven. Ik was er van 10 aug. tot 24 aug. Was een prima appartement en nmooie rustige omgeving en perfect dat er internetverbinding was. Groeten

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4