Hotel Daphne

Hotel Info

Meer hotelinfo

9 reviews over Hotel Daphne

• 9Arno Peters22-08-2016

Gastvrijheid en vriendelijkheid op en top!

Een net en schoon hotel net buiten het dorpje Agios Konstantinos, gelegen tegen de heuvels van de Nightingale Valley en dus uitstekende uitvalbasis voor prachtige bergwandelingen in deze vallei. Met 10 minuutjes sta je aan de boulevard met enkele goede restaurantjes. Verwacht geen massa's toeristen, Agios Konstantinos is nauwelijks ontdekt en daardoor uitstekend geschikt voor de rustzoeker. Om de omgeving te verkennen is een auto wel een aanrader. Het hotel ligt in de heuvels 200 m boven zeeniveau. (Stijle klim te voet). De kamers zijn netjes en schoon, allemaal zeezicht, voorzien van een klein koelkastje en airco. Balkons hebben nauwelijks zon, dus dat is heerlijk om na een dag in de zon bij te komen. 's Ochtends is het ontbijt op het terras bij het zwembad en kijk je uit over de prachtige omgeving. Het ontbijt is goed, uitgebreid elke dag verse gerechtjes uit de streek, zowel hartig als zoet. Wat opvalt is de gastvrijheid en gastvriendelijkheid waarmee je ontvangen en behandeld wordt. Ik ben een week geweest, maar heb echt even bij kunnen tanken van een druk bestaan. Ga zeker nog een keer terug hier!

Alleenreizend

• 9Nick10-08-2014

Mooi hotel in prachtige omgeving

Hotel Daphne is nog geen 5 minuten lopen vanaf de hoofdweg. Kamers zijn ruim en schoon en bijna overal heb je een heel mooi uitzicht naar zee(balkon, ontbijtruimte, zwembad en lobby). Kamer had een klein slecht werkend koelkastje zinder vriesvak. Douchen in badkuip met douchegordijn. Hadden altijd warm water. Gratis WiFi. Ontbijt is goed met voldoende keuze. Zwembad is denk ik 15 meter lang en loopt van 1 meter diepte naar meer dan 2.10. Wij hadden altijd een vrij ligbed.

Als je het plaatsje inloopt heb je 2 supermarkten(goedkoper of zelfde prijs als NL), een goede bakker waar ze ook vers schepijs verkopen(vers stokbrood, koekjes, croissants, chocolade broodjes, etc). Restaurant is 10 minuten lopen en voor een maaltijd met stokbrood en drinken ben je ongeveer € 22 kwijt. Uiteindelijk 240 incl volledige verzekering voor klasse b auto(a was niet meer beschikbaar).

Stranden in de omgeving zijn erg mooi. Een bedje huren kost tussen de € 2,50 en € 3,-.

• 7Sandra16-09-2012

Redelijk hotel op mooie locatie

Hotel ligt op een heuvel. Klimmetje van 5 minuten steil omhoog vanaf de weg naar Manolates. Een zwembad met diepte tot 2.10 en ligbedden. Let op in het naseizoen is de zon al om 16.30u weg! Hotel niet geschikt voor strandgangers of je moet de hele vakantie een auto hebben. Kamers zelf beschikken over een kleine koelkast (slecht werkend, niet echt koud en geen vriezer gedeelte), badkamer met bad en slaapkamer met een 2 persoons bed. Schoonmaak elke dag. Ruim terras met tafel , 2 zitjes. Douchen in het bad met douchegordijn. Kamers zijn gehorig! Airco gratis maar werkt matig. Er is verder geen ijsblokken service in het hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was matig, geen verse broodjes maar toast elke ochtend. Verder yoghurt, sap, eitje, gebakken eitje, kaas, ham, cake etc. Koffie vond ik zelf prima gezet. Let op in de zomermaanden juli en augustus wordt de toko verhuurd aan een andere 'hotel eigenaar'. Het is dan mogelijk dat het ontbijt er beter uit ziet!

• 9Annie Gorter10-06-2012

Geweldige plek fantastich uitzicht

Bij aankomst wijn en een versnapering op de kamer aangeboden gekregen. Mijn man was jarig. En toen we vroegen hoe of ze dit konden weten.Bij het inchecken was hun het op gevallen is dat geen service. Vriendelijk personeel, perfect ontbijt, goede schoonmaak, zwembad aflopenpend van 1 m t/m 210 niet afgezet voor kleine kinderen. Voor wandelaars vele mogelijkheden naar de prachtige kleine dorpjes Manolates, Ambelos, Vourliotes. Goede busverbinding naar Samos-stad en Kokkari. Nog heerijk kleinschalig en in het voorjaar weinig toeristen hopelijk blijft dit nog even zo.

• 9Roos Rijnen02-06-2012

Samos op zijn best!!!!

Hotel Daphne ligt op een van de mooiste plekjes van Samos, uitzicht op zee en groene bergen, waarboven elke ochtend de adelaars vliegen. De omgeving leent zich uitermate voor prachtige wandelingen en autotochten. Het dorpje Agios, wat nog een echt Griekse sfeer uitademt, ligt op 10 minuten loopafstand. Daar het hotel wat hoger tegen de berg ligt is het wel altijd even klimmen, maar dit kan ook met de auto. De medewerkers van het hotel zijn erg service gericht en vriendelijk. In de ochtend is het onbijtbuffet dat genuttigd wordt op het terras al dan niet in de zon. Wij hebben hier met een groep gelogeerd en waren allemaal uiterst tevreden. We hebben een reis gemaakt die voor herhaling vaatbaar is, mede dankzij Hotel Daphne, het dorp Agios met haar vriendelijke bewoners en de wonderlijke schoonheid van het eiland Samos.

• 8Petra van Mil31-05-2012

Prachtig uitzicht en heerlijk tot rust komen!

Klein hotel met hele vriendelijke mensen en vanaf iedere kamer een prachtig uitzicht! Het dorpje is aan te lopen (wel even klimmetje maken) en het is een perfect vertrekpunt voor hele mooie wandelingen. Hele goede service; kamer wordt iedere dag schoongemaakt en prima ontbijt-buffet.

• 8blanche14-07-2011

Voor fitte mensen een aanrader!

een goed hotel met basic kamers, maar wat je nog hebt is er. Heerlijk balkon dat en daar ben je '-savonds blij mee, in de schaduw ligt. Het personeel is zeer vriendelijk. Amin jongeman uit Soedan die de tent 's-avonds bewaakt en allerlei klussen verricht, zeer behulpzaam. Ontbijt dat grotendeels zelf wordt gemaakt, voortreffelijk met veel keuze. Omdat het hotel hoog ligt moet je eerst met de auto een heuvel op daarna te voet een 2e om bij de receptie te komen. Daarna weer met trappen, naar de kamers. Voor de meeste wandelaars (en die komen hier vooral) zal dit geen belemmering zijn. Aanrader: ga ook een hapje eten bij het restaurant van de beheerder. Kaartjes liggen in het hotel.

• 8ingrid01-09-2010

Fantastisch, rust, natuur

Dit hotel is op een steile heuvel gelegen aan het begin van de nachtegaalvallei.( het mooiste wandelgebied van Samos) Er is een shuttelservice naar het centrum. Hou je van natuur, rust en ben je goed ter been dan is dit een ideale plek om te zijn. Mooie kamers met allemaal een ruim balkon en een prachtig uitzicht. Het hotel beschikt over een zwembad, 's morgens tot 11 uur wordt er een heerlijk ontbijt geserveerd. Wil je 100% tot rust komen dan krijg je hier alle gelegenheid. Griekse gastvrijheid ten top!

3 tips over Hotel Daphne

• Annie Gorter, 10-06-2012

Goede wandelschoenen meenemen

• Petra van Mil, 31-05-2012

In Agios Konstantinos heb je meerdere heerlijke restaurants!

• Sandra, 16-09-2012

Hotel heeft overal goede wifi = gratis. Loopafstand naar eerste taverne in het dorp Agios Konstatinos vanaf hotel is 7 minuten, naar de andere tavernes ca. 15 minuten (1 km). Dorp heeft 3 griekse cafés en 5 tavernes = kwaliteit goed. Op de terugweg moet je de klim maken naar het hotel. Aanraders dorpen Manaolates en Pithagorio. Kloosters stellen niet veel voor. Aanraders: tunnel van Eupalinos, stranden Tsamadou, Potami, psili ammos en Glicorisa beach, Potami-watervallen, samos-stad.

0 vragen over Hotel Daphne

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad