Appartement Apollonia Bay

6.9Voldoende

Griekenland, Samos, Agios Konstantinos

Op vakantie geweest naar Apollonia Bay?

6.9Voldoende

18 reviews over Appartement Apollonia Bay

• 2018
    9Sophie13-01-2018

Geweldig!

Naast het strand, lekker eten, half uurtje van het centrum af met de taxi. Hele fijne vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

10Philip Kreyenbroek30-06-2012

Absolute topper

Ideaal voor mensen die rust willen en geen toeristengedoe.

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Philip Kreyenbroek22-01-2012

Wij komen hier al tien jaar steeds weer terug!

Erg aardige en behulpzame eigenaars. Ligt in schitterend groen berglandschap. Prachtige wandelingen, ook direkt vanuit het hotel. Toch nog vrij weinig touristen! Goede busverbindingen.

Alleen gereisd in september 2011

• 7Maartje20-08-2010

Prima appartement

Wij zijn hier begin augustus een week geweest. Ondanks midden in het hoogseizoen heerlijk rustig. Wij hadden de hele week een auto gehuurd, dat is wel een aanrader. Dorpje zelf heeft namelijk geen strand en weinig restaurantjes. Appartement zelf prima, schoon en ruim. Airco voor € 5 per dag.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7WATERVAL17-08-2010

Rustig appartement, ideaal voor stelletjes

Zeer rustig en schoon appartement, en lekker zwembad om te duiken. Raadzaam om een auto of scooter te huren want in de buurt is er niet veel. Wel een supermarkt om de hoek. Ideaal voor mensen die niet geven om luxe en gewoon van het eiland en het weer willen genieten. Wel harde bedden en de missende douche haak is een tegenvaller. Zou wel een appart. met zwembadzicht nemen anders kijk je tegen de berg op.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 1Carmen30-07-2010

Nooit meer

Hele vieze appartement. Jammer want we hadden een hele grote studio, maar alles plakte daar, de w.c. deur ging niet dicht, geen hakje om de douche kop op te hangen. De papier emmertje werd maar 1x in de week verschoond. De bedden waren keihard en er lippen daar straat katten vol met vlooien, dus ook in onze studio. De eigenaren vonden we ook niet aardig, erg zakelijk. De zwembad was klein en diep en vol met dode ongedierte.Ik raad niemand aan om daar te gaan. Ik ben terug naar Nederland gekomen onder de vlooien van daar.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Jan05-10-2008

rustig en schoon

rustig en schoon appartementen (sept. 2008) complex. wel raadzaam om een auto te huren want agios konstandinos bied zelf weinig vertier ook qua strand is hier niet veel (alleen maar rots met op het eind v/d boulevard een strandje) complex was netjes en verzorgd en ook geen problemen gehad met de eigenaar. Balkons bieden weinig privicie. niet raadzaam om er met kinderen heen te gaan. zwembadje is 110cm op het ondiepste punt en 310cm op diepst en verder klein (10mtr)Samos is wel een mooi groen eiland

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7petra en wessel16-08-2008

rustig gelegen

prima apparttementencomplex.kleinschalig met leuk zwembad(niet geschikt voor kleine kinderen) het is allemaal wat gedateerd,maar heel gewoon voor griekenland.wij hebben er prima vakantie gehad.eigenaar is erg vriendelijk ,en staat gelijk voor je klaar,als er iets ontbreekt of kapot is. supermarkt gelijk naast de deur.goed assortiment . als je van authentiek griekenland houdt ,zit je hier perfect.echt tussen de grieken.geen souveniers e.d.Het eten in de tavernes is goedkoop en heeeerlijk .als je op zoek bent naar rust en echt griekenland zit je hier perfect.erg mooie natuur voor wandelliefhebbers ook in de zomer.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 4marcel tol15-09-2007

Wij zijn de eerste week van september in dit appartementencomplex geweest het viel ons in verhouding tot de prijs die toch wel fors was ,voor 8 dagen behoorlijk tegen wij hadden no 23 direct rechts naast de trap. De voordeur klemde ontzettend,en was bijna niet open te kriigen en met heel veel lawaai,zodat de helft van het complex gelijk wakker was,als wij thuis kwamen. Het bed viel net niet uit elkaar,van de 8 dagen 5 geen warm water.douchekop was een afgekloven ding en kon ook niet worden opgehangen. Waterkoker defect,één theelepel 3vorken en 4 messen,verder geen bestek of kookgerei airco bediening maar geen airco meer aanwezig Algemeen indruk/onderhoud slecht en achterstallig Vorig jaar zijn wij met een touroper. naar kreta geweest appartementen Arreti (Megala Chorafia) wat een verschil goedkoper en een echte aanrader verder is Samos een echte aanrader voor rust en ruimte (voor mij de 7e keer na 15 jr ik heb hier vroeger zomers gewerkt en er is nog niet zo heel veel veranderd

Gereisd met partner in september 2007

• 4Jan en Han27-08-2007

Sober complex. We zijn net terug (eind aug 07) Hadden donker app 39, was nu prettig daar het tegen de 40 gr was. Leuke restaurantjes dichtbij. Zeer slechte bedden. Schoonmaak 1x per week en handdoeken ook 1x. Toiletpapier mag niet in wc, gaat in emmer, erg onhygienisch. Wij brachten dat zelf weg. Auto bracht ons naar prachtig strand, 10 min rijden. Strand bij app is waardeloos. Strandschoenen meenemen. Sammy eigenaresse is erg vriendelijk. Je komt voor je rust en dat is goed te realiseren hier. Als er geen mensen boven je zitten, heb je het luxe. Zeer gehorig! We hebben vanwege weer, strand, restaurants en goede boeken een perfecte vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2007

Appartement Apollonia Bay info