Sorteren

accommodaties Rhodos met warme douches

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over accommodaties in Rhodos

wel goed !

Gerdi
    18-10-2018

In de omgeving is weinig te beleven - je hebt wel een auto nodig - hotel en tuin zijn best mooi - eten vaak wel eentonig maar gezien de prijs wel oké - personeel vriendelijk zelfs nog aan het eind van het seizoen

Zó goed dat ik niet anders meer wil.

Marie-José Brans
    18-10-2018

Alles was geweldig in het hotel.

Het is er schoon, het eten buitengewoon heerlijk en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goed, maar drukke weg is groot minpunt voor mij.

Marjolein Verhoef
    30-9-2018

Mooi nieuw en schoon apartement met goede bedden. Vriendelijk personeel. Minpuntje is dat het restaurant aan een erg drukke weg ligt. ontbijt is niet echt relaxed op deze manier. Ontbijt redelijk, niet bijzonder.

Maudy Bergfeld
    9-6-2016

Het personeel is heel erg vriendelijk, het voelt bijna als familie, zo behandelen ze ons :)

Het is hier heerlijk rustig, althans is het Sunland gedeelte, waar het eten en drinken exact hetzelfde is als in Blue Bay Beach. Vele vinden dit verwarrend, maar is het niet. Met de bus, voor weinig, kun je alle kanten op.