Appartement Villas Duc

Appartement
Appartement Villas Duc
9,2

389 reviews over Appartement Villas Duc in het Nederlands

Fijne uitvalsbasis om Rhodos te ontdekken

Marijne
4-6-2018

Mooie, sfeervolle locatie ingericht als binnenplaats met het zwembad in het midden. De tuin en bloemen zijn prachtig en worden goed onderhouden. Wij zaten in een 1 kamer appartement, deze werd elke dag schoon gemaakt en we kregen dagelijks schone handdoeken. Het keukentje beschikt over 2 kookpitjes en minimaal keukengerei. Wij hebben elke ochtend zelf ontbijt gehaald bij de cake box (bakkerij op loopafstand) en 2 avonden zelf gekookt maar volgens mij maken de meeste gasten gebruik van het ontbijt buffet en gaat iedereen elke avond uiteten. Zelf zijn we 3 avonden bij Platon gaan eten. Sfeervol terras en lekkere traditionele Griekse gerechten voor weinig geld. We hebben 3 dagen een auto gehuurd en zijn het eiland rond gereden. Rhodos stad, Filerimos, de stranden aan de oostkust en Lindos zijn aanraders.

Fantastisch!

Carla
3-6-2018

Ik kan niets negatiefs bedenken over Villas Duc. Prachtige studio, zeer goede badkamer en dat heb ik in Griekenland wel anders meegemaakt. Goede bedden, goede ligging, uiterst vriendelijke eigenaren en medewerkers en als je in het dorp uit eten gaat, is Knights of Olde een absolute aanrader.

Fantastisch plekje

Marrie
    3-6-2018

Het is een prachtig plekje, met vriendelijk personeel, wij zijn hier al een aantal keer geweest zowel met kinderen en kleindochter als samen, het zijn heerlijke bedden, alles is aanwezig wat je moet hebben, schoonmaak is perfect, en het eten is heerlijk, het word zelfs gebracht bij je bedje bij het zwembad, kortom een aanrader voor stellen als familie's, overal dichtbij het strand, de winkeltjes, barretjes en restaurant's, en in steeds meer restaurantjes ook live muziek erg gezellig, Rhodos is een geweldig eiland waar we al vanaf 2001 komen

geweldig

V
    26-4-2018

Het was hier super mooi. Erg mooi zwembad en grote tuin. Heel erg dicht bij het strand en allerlei leuke winkeltjes en restaurants. Super aardig personeel en een leuke bar. Rhodos stad is vanaf hier makkelijk te bereiken met de bus. Super vakantie gehad, zou zeker terug gaan! Af en toe deed de wifi het wat minder, maar dit heeft ons niet gestoord. De kamers worden erg vaak goed schoon gemaakt en je hebt een mooi balkon. Erg leuk voor gezinnen.

Geweldig

Sven
    8-2-2018

Alles was perfect, locatie mocht dixhter bij rhodos stad

Fijn kleinschalig appartement

Jes
    13-1-2018

Ruime 1kamerappartement geboekt, niets op aan te merken. Fijn zwembad in het midden van alle kamers. Aantal keer in restaurant gedineerd. Erg lekker en voor een goede prijs. Bijna elke avond werden er activiteiten georganiseerd door het hotel, bv. Karaoke, Griekse avond. erg gezellig en goed georganiseerd. Vriendelijk personeel.

Met de bus naar Rhodos stad geweest, was erg makkelijk. Goede ligging tov restaurants, bars, strand.

Weer een fantastische vakantie in Villas Duc

René van Dijk
    19-10-2017

Ook in het jaar 2017 weer een bezoek gebracht aan het mooie eiland Rhodos.

We komen nu al meer dan twintig jaar op dit fantastische eiland, en als het even kan, zelfs twee keer per jaar. Sinds jaren komen wij nu bij Villas Duc, een heerlijk en goed verzorgt appartementencomplex op loopafstand van het (kiezel)strand. Zodra je het complex binnenstapt weet je niet wat je ziet, een oase van rust en schoonheid, een compliment voor de onderhoudsmensen die het er zo mooi op orde weten te houden. De staf is vriendelijk en de service is goed, de prijzen zijn normaal en het eten is er goed. De eigenaresse Evelyne en haar dochter Elli doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers zijn netjes, en worden iedere dag schoongemaakt door een team dat weet waar ze mee bezig zijn. Dit alles maakt dat wij hier ieder jaar met veel plezier terugkomen en raden het andere ook aan te doen. Bedankt en tot in 2018!

Fijne Vakantie gehad

Ruud en Margo
    18-10-2017

Appartementen zijn prima. Er werd dagelijks super goed schoongemaakt. En om de dag schone handdoeken. Receptie ook dik in orde.

Bedjes bij het zwembad was ook voldoende, wij waren natuurlijk wel voor de drukte. Het restaurant is een aanrader. Het stadje zelf is ook prima. Niet heel groot maar prima. Een supermarkt is niet ver lopen. Er zijn genoeg leuke restaurants in de buurt. Aanrader vonden wij Kostas Het strand is ook leuk. Alleen het is geen zandstrand. wij gaan zeker in 2018 terug..!!

super accomodatie voor jong en oud

louise ensel
    15-10-2017

alles is schoon, mensen zijn super vriendelijk, keuken is perfect.

nog geen 5 minuten van het strand.

kamers zijn zeer gerieflijk met balkon, zee of zwembad zicht.

authentiek grieks ingericht.

bedden perfect, zeer witte handdoeken uitermate mooi beddengoed en wederom heel erg schoon.

handdoeken voor zwembad of strand verkrijgbaar bij receptie.

mogelijkheid tot zeer goede massage

karaoke avond,druk bezocht.

griekse avond met griekse muziek en dans en heerlijk buffet.

Voor de zevende keer fantastisch

marylise en gerard coppens
    10-10-2017

Voor de zevende keer hier geweest dus dat zegt al genoeg. En weer een super vakantie. Prachtig groot appartement, heerlijke tuin met zwembad met altijd voldoende vrije zonnebedden. Uitstekend ontbijtbuffet, maar ook lunch en diner prima. Eigenaresse en personeel doen alles om het de gasten naar de zin te maken, niets is teveel.

Dicht bij het strand (kiezels) en ook in de omgeving meer dan voldoende restaurantjes, maar voor ons blijft San Allote de beste. Heerlijke vers bereide maaltijden.

Volgend jaar weer .........

We hebben een aantal aanbieders voor Villas Duc voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villas Duc in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villas Duc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villas Duc scoort een 9.18 uit 10 op basis van 440 reviews.