Appartement Villas Duc

444 reviews over Appartement Villas Duc in het Nederlands

Super vakantie

Mascha
8-8-2018

Wat hebben wij genoten hier.

Vriendelijke mensen, gezelligheid, geen handdoekje leggen, schoon.

Wel erg gehorige appartementen maar hebben ons daar niet aan gestoord.

Alles in de buurt om lekker te eten . San alotte is echt een aanrader.

Lekker een auto huren is een must om het prachtige eiland te verkennen.

Kortom een echte aanrader!

Voor ons nooit meer

Monique
4-7-2018

Toen we onze kamer kregen viel dit tegen we zaten op de bovenste verdieping en waar de keuken was liep het al schuin zodat je niet rechtop kon staan.Er was geen stopcontact dus de waterkoker maar neergezet op het nachtkastje.

Allemaal niet zo erg.

'S avonds liepen er een kakkerlak op de kamer dit vind ik toch wat minder.

Gemeld dit zou vaker voorkomen was het antwoord (zijn 4 keer op rhodos geweest nooit gezien) Twee dagen later weer een kakkerlak .

Nu waren we het zat weer geklaagd en de dag erna een andere kamer gekregen.

Je nu begrepen we waarom de reviews zo goed waren wat een verschil !!!!

Deze was super gehorig in het apparement naast ons was een baby die twee keer !s nachts wakker werd en het huilde het leek wel alsof hij bij ons op de kamer lag.

Voor ons dus niet meer.

Dat je bij het zwembad je eigen drinken niet mee mag nemen vind ik ook raar voor een appartementencomplex.

Zwembad is 160cm diep of peuterbad

Prima appartement en inderdaad heel netjes zoals overal vermeld. Inrichting is sober maar dat is niet ongebruikelijk in Griekenland. Wat wij misten in de inrichting was een waslijntje of droogrekje, maar dat is een kleinigheid, Elke dag schone handdoeken, ook prima. Het plaatsje Trianda is een leuk plaatsje met een aantal leuke restaurantjes. Speciale vermelding hier voor San Allote. Het eten is hier goed, maar wat het zo bijzonder maakt zijn de mensen die er werken. Dimitra serveert het eten met een gemeende glimlach en met oprechte interesse in de klant. Dezelfde warmte proef je bij haar man, die de kok is.

Strandjes zijn niet bijzonder, wel een heerlijke zeebries. Voor een mooi strand en helder water zou ik naar Kallithea gaan. Huur ook eens een auto om het eiland te verkennen, de meeste schoonheid zit niet in de buurt van Trianda helaas, maar meer naar het zuiden.

Wij hebben er een prima vakantie gehad.

Neckermann Reizen

Fijne uitvalsbasis om Rhodos te ontdekken

Marijne
4-6-2018

Mooie, sfeervolle locatie ingericht als binnenplaats met het zwembad in het midden. De tuin en bloemen zijn prachtig en worden goed onderhouden. Wij zaten in een 1 kamer appartement, deze werd elke dag schoon gemaakt en we kregen dagelijks schone handdoeken. Het keukentje beschikt over 2 kookpitjes en minimaal keukengerei. Wij hebben elke ochtend zelf ontbijt gehaald bij de cake box (bakkerij op loopafstand) en 2 avonden zelf gekookt maar volgens mij maken de meeste gasten gebruik van het ontbijt buffet en gaat iedereen elke avond uiteten. Zelf zijn we 3 avonden bij Platon gaan eten. Sfeervol terras en lekkere traditionele Griekse gerechten voor weinig geld. We hebben 3 dagen een auto gehuurd en zijn het eiland rond gereden. Rhodos stad, Filerimos, de stranden aan de oostkust en Lindos zijn aanraders.

Fantastisch!

Carla
3-6-2018

Ik kan niets negatiefs bedenken over Villas Duc. Prachtige studio, zeer goede badkamer en dat heb ik in Griekenland wel anders meegemaakt. Goede bedden, goede ligging, uiterst vriendelijke eigenaren en medewerkers en als je in het dorp uit eten gaat, is Knights of Olde een absolute aanrader.

Fantastisch plekje

Marrie
    3-6-2018

Het is een prachtig plekje, met vriendelijk personeel, wij zijn hier al een aantal keer geweest zowel met kinderen en kleindochter als samen, het zijn heerlijke bedden, alles is aanwezig wat je moet hebben, schoonmaak is perfect, en het eten is heerlijk, het word zelfs gebracht bij je bedje bij het zwembad, kortom een aanrader voor stellen als familie's, overal dichtbij het strand, de winkeltjes, barretjes en restaurant's, en in steeds meer restaurantjes ook live muziek erg gezellig, Rhodos is een geweldig eiland waar we al vanaf 2001 komen

Fantastic

A Valster
    27-5-2018

18 time on Rhodos but the first time villa’s duc terreffick place the best sunce 18 time Rhodos

geweldig

V
    26-4-2018

Het was hier super mooi. Erg mooi zwembad en grote tuin. Heel erg dicht bij het strand en allerlei leuke winkeltjes en restaurants. Super aardig personeel en een leuke bar. Rhodos stad is vanaf hier makkelijk te bereiken met de bus. Super vakantie gehad, zou zeker terug gaan! Af en toe deed de wifi het wat minder, maar dit heeft ons niet gestoord. De kamers worden erg vaak goed schoon gemaakt en je hebt een mooi balkon. Erg leuk voor gezinnen.

Geweldig

Sven
    8-2-2018

Alles was perfect, locatie mocht dixhter bij rhodos stad

Fijn kleinschalig appartement

Jes
    13-1-2018

Ruime 1kamerappartement geboekt, niets op aan te merken. Fijn zwembad in het midden van alle kamers. Aantal keer in restaurant gedineerd. Erg lekker en voor een goede prijs. Bijna elke avond werden er activiteiten georganiseerd door het hotel, bv. Karaoke, Griekse avond. erg gezellig en goed georganiseerd. Vriendelijk personeel.

Met de bus naar Rhodos stad geweest, was erg makkelijk. Goede ligging tov restaurants, bars, strand.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villas Duc in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villas Duc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villas Duc scoort een 9.15 uit 10 op basis van 444 reviews.