Appartement Villas Duc

400 reviews over Appartement Villas Duc in het Nederlands

altijd weer

louise ensel
17-10-2018

perfect complex,kleinschalig,zeer schoon,rustig,uiterst vriendelijke mensen,kan niet beter.

Wel naar Griekenland maar dan een kleiner eiland

nanda nicolai
16-10-2018

Wij hadden een reis geboekt via internet en waren al 15 jaar niet meer op vacantie geweest toen wij op schiphol kwamen moesten we 60 euro voor onze bagage betalen en op de terugreis nog eens 60 omdat we geen bagage hadden bijgeboekt

wij wisten dit niet. Het appartement was prima in orde en de verzorging ook .

Wij vinden Rhodos wel heel erg toeristisch en erg druk.

Dennis en Petra
12-10-2018

Super appartement, ruim en schoon. Zwembad is top met genoeg ligbedden. Enige minpunt: wij hadden een app aan nieuwe zijde met zitje direct aan zwembad. Klein tafeltje (te klein voor spelletjes) en iedereen loopt er langs ivm gang naar alle app. Op verdiepingen erboven wel privé balkons. 3 Dagen 450cc quad gehuurd en daarmee de bergen gaan verkennen met kloosters, opgravingen, kastelen, de vlindervallei enz. Bij de 7 spring kan je wandelen/klimmen, maar verwacht niet veel van de bronnen. Het plaatsje Lindos is erg leuk met witte huisjes en prachtig kasteel. De ezeltjes (voor ritjes naar kasteel) zien er goed uit. Top voor kids, maar spaar als volwassen de beestjes! Bezoek aan het kasteel a €12pp is het niet waard (veel gereconstrueerd). Bezoek Rhodos stad met de bus a €2,40 en neem een kaartje voor Master palace+3museums a €10. Loop om de kasteelmuren en door oude stad! Restaurant Cavo Italiano beste in Ialyssos! Pezouli ook top!

Dubbel gevoel

Mariette van Schaik
30-9-2018

Het is een mooi complex, heerlijk zwembad en ze serveren voortreffelijk eten. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Het complex wordt goed schoon gehouden. Het appartement zelf ook, iedere dag nieuwe handdoeken en een opgemaakt bed. Groot nadeel is de gehorigheid daardoor viel de nachtrust zwaar tegen. Je hoort echt alles om je heen, als je daar gevoelig voor bent dan zou ik hier niet naartoe gaan. Appartementen zijn sober en verdienen wel een renovatie. Als je iedere dag uiteten gaat dan is de gebrekkige keuken geen probleem. Het is een beetje dubbel, voor ons geen 2e keer vanwege de gehorigheid en wij betalen de volgende keer liever wat meer voor meer luxe maar aan de andere kant snappen we dat het complex geliefd is. Omgeving is prima, echt een badplaats. Auto huren zeker een aanrader.

We gaan nog wel een keer terug!

Jiska
23-9-2018

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad met onze 2 dochters van 4 jaar en bijna 1 jaar. Het complex vonden wij ideaal voor kleine kinderen. De omgeving is wel wat armoedig maar dat was voor ons geen probleem. In de restaurantjes eromheen zijn overal kinderstoelen beschikbaar en krijg je best vlot te eten. Koken in het appartement is lastig. Een eitje bakken was al een hele opgave! Al met al een super vakantie gehad hier.

Niet meer voor ons.

Igrid
23-9-2018

Mooi rustig complex, de kamers wel super gehorig. De omgeving ongezellig, veel leegstand van winkels,huizen. Trianda niet meer voor ons, oostkust veel mooier. We hadden kamer 213, naast de lift, achter een trap en naast werkkast waar om 7.45 de kamermeisjes hun spullen uithalen, de slechtste kamer die er was , en nog wat gebreken in het sjofele appartement. De meeste appartementen hebben een prachtige ligging.De bediening verdiend een dikke 10, zo vriendelijk ! Eigenaresse Evelien straalde geen vriendelijkheid uit.Als je van rust houd en geen gezellige omgeving zoekt en niet kamer 213 krijgt, dan zit je hier goed, ook wat eten betreft!

Vakantieparadijs

L. Bruinsma
10-9-2018

Personeel van de bar en receptie uiterst vriendelijk. Prachtig aangelegde tuin waarin zwembad. Ons appartement (213) was voorzien van de meest noodzakelijke keukengerei maar afwasspullen ontbraken. Er werd elke dag schoon gemaakt en elke dag werden er 4 schone badhanddoeken neergelegd. Ruim voldoende ligbedden aan het zwembad (en strand). De lunchkaart vonden wij voortreffelijk. Ontbijt is 9 euro per keer. 's Avonds in diverse restaurants gegeten. Alles op loopafstand.

Was heerlijk alles op loopafstand

Ab van Zijdervelt
3-9-2018

Vriendelijke eigenaren en personeel.

Ligging perfect

Super vakantie

Mascha
8-8-2018

Wat hebben wij genoten hier.

Vriendelijke mensen, gezelligheid, geen handdoekje leggen, schoon.

Wel erg gehorige appartementen maar hebben ons daar niet aan gestoord.

Alles in de buurt om lekker te eten . San alotte is echt een aanrader.

Lekker een auto huren is een must om het prachtige eiland te verkennen.

Kortom een echte aanrader!

Voor ons nooit meer

Monique
4-7-2018

Toen we onze kamer kregen viel dit tegen we zaten op de bovenste verdieping en waar de keuken was liep het al schuin zodat je niet rechtop kon staan.Er was geen stopcontact dus de waterkoker maar neergezet op het nachtkastje.

Allemaal niet zo erg.

'S avonds liepen er een kakkerlak op de kamer dit vind ik toch wat minder.

Gemeld dit zou vaker voorkomen was het antwoord (zijn 4 keer op rhodos geweest nooit gezien) Twee dagen later weer een kakkerlak .

Nu waren we het zat weer geklaagd en de dag erna een andere kamer gekregen.

Je nu begrepen we waarom de reviews zo goed waren wat een verschil !!!!

Deze was super gehorig in het apparement naast ons was een baby die twee keer !s nachts wakker werd en het huilde het leek wel alsof hij bij ons op de kamer lag.

Voor ons dus niet meer.

Dat je bij het zwembad je eigen drinken niet mee mag nemen vind ik ook raar voor een appartementencomplex.

Zwembad is 160cm diep of peuterbad

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villas Duc in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villas Duc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.