Appartement Villas Duc ***

9,2

385 reviews over Appartement Villas Duc in het Nederlands

Geweldig

Sven, 8-2-2018

Alles was perfect, locatie mocht dixhter bij rhodos stad

Fijn kleinschalig appartement

Jes, 13-1-2018

Ruime 1kamerappartement geboekt, niets op aan te merken. Fijn zwembad in het midden van alle kamers. Aantal keer in restaurant gedineerd. Erg lekker en voor een goede prijs. Bijna elke avond werden er activiteiten georganiseerd door het hotel, bv. Karaoke, Griekse avond. erg gezellig en goed georganiseerd. Vriendelijk personeel.

Met de bus naar Rhodos stad geweest, was erg makkelijk. Goede ligging tov restaurants, bars, strand.

Weer een fantastische vakantie in Villas Duc

René van Dijk, 19-10-2017

Ook in het jaar 2017 weer een bezoek gebracht aan het mooie eiland Rhodos.

We komen nu al meer dan twintig jaar op dit fantastische eiland, en als het even kan, zelfs twee keer per jaar. Sinds jaren komen wij nu bij Villas Duc, een heerlijk en goed verzorgt appartementencomplex op loopafstand van het (kiezel)strand. Zodra je het complex binnenstapt weet je niet wat je ziet, een oase van rust en schoonheid, een compliment voor de onderhoudsmensen die het er zo mooi op orde weten te houden. De staf is vriendelijk en de service is goed, de prijzen zijn normaal en het eten is er goed. De eigenaresse Evelyne en haar dochter Elli doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers zijn netjes, en worden iedere dag schoongemaakt door een team dat weet waar ze mee bezig zijn. Dit alles maakt dat wij hier ieder jaar met veel plezier terugkomen en raden het andere ook aan te doen. Bedankt en tot in 2018!

Fijne Vakantie gehad

Ruud en Margo, 18-10-2017

Appartementen zijn prima. Er werd dagelijks super goed schoongemaakt. En om de dag schone handdoeken. Receptie ook dik in orde.

Bedjes bij het zwembad was ook voldoende, wij waren natuurlijk wel voor de drukte. Het restaurant is een aanrader. Het stadje zelf is ook prima. Niet heel groot maar prima. Een supermarkt is niet ver lopen. Er zijn genoeg leuke restaurants in de buurt. Aanrader vonden wij Kostas Het strand is ook leuk. Alleen het is geen zandstrand. wij gaan zeker in 2018 terug..!!

super accomodatie voor jong en oud

louise ensel, 15-10-2017

alles is schoon, mensen zijn super vriendelijk, keuken is perfect.

nog geen 5 minuten van het strand.

kamers zijn zeer gerieflijk met balkon, zee of zwembad zicht.

authentiek grieks ingericht.

bedden perfect, zeer witte handdoeken uitermate mooi beddengoed en wederom heel erg schoon.

handdoeken voor zwembad of strand verkrijgbaar bij receptie.

mogelijkheid tot zeer goede massage

karaoke avond,druk bezocht.

griekse avond met griekse muziek en dans en heerlijk buffet.

Voor de zevende keer fantastisch

marylise en gerard coppens, 10-10-2017

Voor de zevende keer hier geweest dus dat zegt al genoeg. En weer een super vakantie. Prachtig groot appartement, heerlijke tuin met zwembad met altijd voldoende vrije zonnebedden. Uitstekend ontbijtbuffet, maar ook lunch en diner prima. Eigenaresse en personeel doen alles om het de gasten naar de zin te maken, niets is teveel.

Dicht bij het strand (kiezels) en ook in de omgeving meer dan voldoende restaurantjes, maar voor ons blijft San Allote de beste. Heerlijke vers bereide maaltijden.

Volgend jaar weer .........

Heerlijke vakantie!!

Jordi & Marel, 21-9-2017

Appartementen zijn prima. Wij hadden een studio. Maar dat is ruim voldoende. Bedden waren wel hard maar prima voor ons. De schoonmaak verdiend een groot compliment. Er werd dagelijks super goed schoongemaakt. En om de dag schone handdoeken. Receptie ook dik in orde.

Bedjes bij het zwembad was ook voldoende, wij waren natuurlijk wel na de drukte. Het restaurant is wel een aanrader. Het stadje zelf is ook prima. Niet heel groot maar voor ons prima. Een grote supermarkt is wel wat verder lopen. Qua uit eten zijn er genoeg leuke restaurants in de buurt. Aanrader vonden wij Vapori (spareribs) Het strand is ook leuk. Alleen het is geen zandstrand. Dus waterschoenen is wel een must. Ook een auto huren is de moeite waard. Het mooiste vonden wij de route naar Prasonissi dit ligt helemaal in het zuiden van het eiland. Mocht je deze route nemen neem dan de route langs de westkust. Deze is minder toeristisch. Daar door zie je leuke en onverwachte plekken. Ook Lindos is een aanrader. En Tsampika beach is een aanrader. Rhodos hebben wij met de bus gedaan, kosten 5 euro pp voor een retour.

Het beste complex ooit!

Jolanda en Ruud, 17-9-2017

Alles is perfect. De eigenaren en team. Niks is te gek. Alles wordt in de puntjes verzorgd. Wij noemen het dan ook ons paradijs. We hebben terplaatse weer geboekt voor volgend jaar. Nog maar 50 weken.

Paradijs op Rhodos

Fam. Schoorel, 14-9-2017

Wij zijn hier voor de 7e keer en kan niet anders zeggen dan Wauw!!!

We blijven terug komen met onwijs veel plezier en liefde.

Personeel werelds

Appartementen super goed

Eten/drinken super

Eigenaresse en andere, alleen maar liefde

Zoek naar iets nagatiefs, maar kan ik

Niet vinden.

See you next year.

αγαπάμε όλους

Fam. Schoorel

Kleinschalig appartement complex. Studio voor 2 personen is ruim genoeg. Keukentje met wat pannen en servies voor 3 personen. Koelkast koelt prima voor drankjes. Nette badkamer. Meer dan voldoende kastruimte. Flatscreen TV met BVN. Bedden zijn lekker ruim90 x 200 en liggen zeer prettig. Voor ons als "grote" toeristen (1.85m) zeer comfortabel. Balkon ruim genoeg.

Appartement wat wij hadden was totaal niet gehorig.

Zwembad ziet er prachtig uit, echter om 7 uur zie je de eerste handdoeken al liggen, met name op de mooie plekken in de tuin. Op het terras wel vaak bedjes vrij. Deze bedjes staan wel dicht op elkaar. Strand is 5 minuten lopen. Wel kiezels als je de zee inloopt. Wat bomen zorgen voor schaduw op het strand. Verhuur van bedjes is 10 euro voor 2 bedjes plus parasol.

Wij hebben 3 keer gegeten in restaurant van Villa's Duc. Eten is voortreffelijk. Vers, smakelijk, royale porties en naar onze mening zeer betaalbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Villas Duc voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villas Duc in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villas Duc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villas Duc scoort een 9.18 uit 10 op basis van 435 reviews.