Appartement Villas Ducstersterster

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Appartement Villas Duc (Rhodos) is een kleinschalig complex met ruime appartementen. Het zwembad is schoon en er zijn genoeg ligbedden. In het restaurant kun je goed eten en op loopafstand zitten ook verschillende andere restaurants. Met de bus kun je makkelijk naar Rhodos-stad. Om de rest van het eiland te ontdekken is een auto wel een aanrader.

466 reviews over Appartement Villas Duc

• 2019
    7Charlotte20-09-2019

Schoon en netjes

De ligging is ideaal. Dichtbij het strand en lekkere restaurants. De studio is prima qua ruimte. Het appartement wordt elke dag schoon gemaakt. De gordijnen van de studio waren erg dun, dus het licht kwam om 07:30 uur al de kamer binnen. Verder was onze kamer wat gedateerd. Handdoekenrek zat los en de stopcontacten hingen half uit de muur. Het personeel is erg vriendelijk en het eten in het restaurant is erg goed. Enige nadeel: er lopen erg veel zwerfkatten rond.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Lotta17-09-2019

Super accomodatie

Deze accomodatie is heerlijk. Het is een binnenplaats met een zwembad met daaromheen de appartementen. Verder zijn de medewerkers erg vriendelijk. Bij de bar kun je drinken halen voor een lage prijs en het restaurant is een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Jeroen30-08-2019

Leuk relax kleinschalig complex

Mooi plekje fijn complex niet te groot en super vriendelijk personeel. Mooie ruime appartementen en schoon, de kans is heel groot dat we volgend jaar weer gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Jeroen en Linda18-08-2019

Kleinschalig maar perfect

We komen al jaren op Rhodos en elke keer in een andere accommodatie maar sinds we Villas Duc hebben ontdekt komen we nergens anders meer. Dit is het 4e jaar achter elkaar dus dat zegt genoeg. Goed onderhouden complex, lekker eten, mooi zwembad en dicht bij het strand. Kleinschalig maar perfect!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Vlemmix06-08-2019

Geweldig!!

Villas Duc is een mooi complex, fijn zwembad (diep!) met voldoende ligbedden langs het zwembad en op het gras erbij. Wij hadden 2 een kamer appartementen die erg ruim waren, elke dag schoonmaak en bedden opmaak en om de dag nieuwe handdoeken. Goeie bedden! Wij hadden ontbijt erbij wat prima was maar als je geen ontbijt hebt dan is er op 5 minuten lopen de Cake Box waar je heerlijke broodjes en ijs kunt halen en niet duur. Dorpje is leuk, vele restaurantjes niet zo duur en lekker! Stenen strand, dus waterschoenen zijn echt nodig! Rhodos stad is goed te doen met de bus en als je in de omgeving iets wil kijken is de taxi bij de receptie gebeld er binnen 3 minuten en ook betaalbaar. Wij hebben 2 dagen een auto gehuurd , nederlandse mensen, 2 dagen 70 euro. Dan kun je echt heel fijn langs de oostkant gereden bij verschillende baaien gestopt om te zwemmen en door naar Lindos en vlindervallei. Rhodos heeft ons verrast!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Marjolein26-07-2019

Fantastisch!

Wij hebben een geweldige week gehad in Vila duc! Wij hadden een erg ruim appartement Heerlijk zwembad met genoeg ligbedden (Wij waren hoogseizoen) vriendelijke mensen en het eten is héérlijk

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Henny07-07-2019

Prima vakantie

Veel aankomende vliegtuigen over accommodatie. Maar niet veel last van. Elke dag schoonmaak, zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Strik06-07-2019

Heel goed verblijf gehad!

Heel goed verblijf gehad, aardig personeel! appartementen werden goed schoongemaakt elke dag, om de dag nieuwe handdoeken. Wij hadden alleen ontbijt erbij maar dit was prima. Regelmatig ook in de avond bij het restaurant gegeten ook dit was gewoon erg goed.

Wel gehorig (ben ikzelf heel gevoelig voor) maar met een paar oordoppen heb ik ook gewoon goed kunnen slapen. Ik was samen met een vriendin en die heeft overal wel gewoon doorheen kunnen slapen.

Goede bedden met een zachte topper erop!

Al met al een goede vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Diana de Vlugt30-06-2019

Meer dan fantastisch!

Het is familie hotel,zeer gemoedelijk,lieve mensen die er werken. Altijd klaar staan voor de gasten. Geweldig ontbijt en perfect eten in het restaurant. Wij zijn er inmiddels 7x geweest!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Fam burg27-06-2019

Leuk!

Fijne plek om heen te gaan met kleine kids. Veel andere jonge (Nederlandse) gezinnen. Ook vlakbij de Rhodos stad en een leuk dorpje. Genoeg te doen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

51 tips over Appartement Villas Duc

• Maureen, 10-01-2014

Huur een auto en verken het eiland. Rhodos is echt prachtig!

• [email protected], 05-10-2013

Huur een auto bij Sky Rent a Car, De Nederlandse Marion helpt je uitstekend en heeft veel toeristische tips.

• Teresia, 02-11-2013

Neem de bus naar de oude stad. Rhodos stad oude gedeelte is prachtig om te zien. Bezoek lindos en de vlindervallei dit is echt magisch

57 vragen over Appartement Villas Duc

• Barbara Hartman, 17-01-2019

2 kamer app

Hallo,

Is in het 2 kamer appartement wel voldoende ruimte voor 2 kids van 15 op de bedbank? En zijn deze op de begaande grond? Je kan dat nl wel zo boeken maar kan je dan ook wel slapen op die bedbank met 2 pers van 15 jaar? Ontbijttijden weet iemand dat?

• Ezeltje, 13-05-2018

ontbijt

Vanaf hoe laat kun je ontbijten?

• Hellen, 19-07-2016

Transfer tijd naar accomodatie

Beste, hoe lang is de transfer tijd van de luchthaven naar de accommodatie? Wij reizen met jonge kinderen en als het te lang is neem ik liever een taxi. Bedankt alvast!

Sas, 27-07-2016

Volgens mij is dat ongeveer 30 min. Je bent als een van de eerste uit de bus. Waren wij twee jaar geleden heel blij mee met onze 3 jarige want lande laat in de avond.

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats