Appartement Villa Sofia

Meer appartement info
Tonen op kaart

51 reviews over Appartement Villa Sofia

• 7karin linders26-07-2013

Prima ligging, prijs kwaliteit in verhouding

Prima appartementen,rustig gelegen,mooi uitzicht,wel zeer summiere keuken inrichting.andere appartementen al opgeknapt, is betere keuken.wel auto nodig. Wifi komt niet tot de achterste appartementen,wel bij zwembad.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 7Familie met 2 kids04-08-2011

Mooi en rustig appartement

Wij zijn hier pas geweest en we hebben het ontzettend goed naar ons zin gehad. Er zat bij ons een splinternieuwe airco met afstandbediening in en een nieuwe grote koelkast met een vrieskastje. We hadden wel een auto voor 14 dagen gehuurd en dat is echt nodig want je ligt best ver van het centrum vandaan. Het zwembad was super! Een echt heel diep gedeelte waar je kon duiken en springen en een gedeelte waar je kon staan. Wij en onze kinderen van 3 en 7 hebben genoten! De fietsen hebben we niet uitgetest want het was veel te heet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Lieke Loman09-06-2011

Leuk

We zijn hier geweest 2 jaar terug. Mooi appartenement, alleen wel een beetje saai en donker. In het zwembad kwam alleen wel opeens een kikker uit een gat, waar we ons rot van schrokken. verder erg leuk, mooi balkon en uitzicht.

Gereisd met partner in mei 2009

• 7Leenders29-07-2010

rustig gelegen appartementencomplex

Prima app in een hoger en rustig gelegen stuk van Trianda. 2 fietsen zijn ideaal. Naar het strand en het stadje toe is het prima te doen. Terug naar het app is wat zwaarder omdat je omhoog moet fietsen. Er is weinig leven overdag bij het app complex, 's avonds erg gezellig gehad met 6 andere gasten en Georgos. Het app zelf is prima te doen. koken is haast niet mogelijk want er zijn 2 kleine pitten, maar uit eten gaan is niet duur (€25 met z'n tweeën incl drankje).

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Michael en Yvonne 26-07-2010

Gezelligheid in een rustige omgeving!

Wij hebben het hier heerlijk naar onze zin gehad. Georgos is echt een held. Hij werkt de hele dag en wil alles voor je doen. De coktails zijn echt een aanrader!

Voor luxe moet je ergens anders heen, maar het is een goed degelijk en schoon apartement.

Groetjes, Michael en Yvonne

Gereisd met partner in juli 2010

• 7van Mol01-09-2009

Nette ruime appartementen

Villa Sofia is een net appartementen complex met een service gerichte gastheer.De appartementen zijn wat gedateerd maar worden goed onderhouden en zijn lekker ruim.Vooral de balkons(+-30m2).Wij zaten in nummer 11 tegen het zwembad ,wat ideaal was met een dochtertje van 7 jaar.De minpuntjes die wij hebben ervaren zijn: Grote afstand naar centrum en strand(ongeveer 20 tot 30 minuten lopen),afwezigheid van airco(ook niet op te lossen met de te huren ventlators,'s nachts was het zeer warm) en de zeer harde bedden.Verder zeer goede vakantie hier gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Annemieke12-10-2008

Dit is volgend jaar weer!

Dit is volgend jaar weer! TOP Cocktails, heel gezellig, wat wil je nog meer? ALS mensen echt luxe zoeken moeten ze naar een duur hotel gaan maar als je in een ontspannen steer vakantie wil hebben... dan is dit leuk!

Gereisd met familie in oktober 2008

• 10Tamara en Axel23-09-2008

Top

Topvakantie gehad bij Villa Sofia. Verwacht geen luxe, het appartement is zeer eenvoudig (bv geen douchegordijn), maar netjes en goed onderhouden. Giorgios is een toffe kerel, altijd in voor een praatje, maakt verrukkelijke coctails en staat altijd voor je klaar. Toen wij een lekke band hadden met de huurauto heeft hij deze zelfs voor ons vervangen! De ligging is rustig en aan de rand van de stad ialyssos. De fietsen heb je hier echt wel nodig (5 minuten naar het strand of de stad) of je moet het niet erg vinden om steeds 20-25 minuten te lopen. Maar wij hebben het hier zeer zeker naar onze zin gehad en komen zeker nog een kee terug!

Gereisd met partner in september 2008

• 8J. Snelders12-09-2008

Uitstekend

Prima service van Georgos. Deze is inmiddels een vriend geworden. Bij ons werd uitstekend schoongemaakt. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Komen er minimaal eens per jaar terug. Uitstekende uitvalsbasis.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Mireille en Friso10-08-2008

Superleuke vakantie!

Net terug van 12 dagen Villa Sofia, en het was een superleuke vakantie. Appartement is eenvoudig maar schoon. Verder ben je er toch bijna niet. Giorgios is een toffe kerel hij doet er echt alles aan om het tot een supervakantie te maken. Zijn cocktails zijn verrukkelijk, probeer vooral de Frappe special. Zalig! De wekelijkse BBQ is ook erg gezellig en dat voor een goede prijs. Je leert gelijk iedereeen een beetje kennen. Rhodos-stad is erg leuk alleen probeer in het hoogseizoen aan het eind van de middag te gaan dan is het een stuk aangenamer. Lindos is ook echt een aanrader! Op de terugweg gestopt bij Tchambika beach heel mooi. Mooiste strand van Rhodos. 2 fietsen per app. dat zijn mountainbikes met 1 versnelling. Voor een boodschapje of naar het strand zijn ze perfect. Je moet niet verwachten dat je er een hele tour op kan fietsen. App werd goed schoongemaakt om de 2 dagen schone handdoeken. Al met al een super vakantie. Als je gaat doe hem de groeten van Mireille en Mister Fries.

Gereisd met partner in juli 2008

0 tips over Appartement Villa Sofia

1 vraag over Appartement Villa Sofia

• Sandra, 08-07-2011

Hoe is het nu? juli 2011

Wij gaan over 2 weken naar Villa Sofia en ik wil graag weten hoe het nu is? Alle recensies zijn van vorig jaar! Is het schoon, zijn de bedden vervangen? Is het met 2 kinderen daar wel leuk? Wij hebben wel voor 2 weken een auto gehuurd, dus we kunnen alle kanten op? Heeft iemand nog leuke tips voor een dagtripje? Ik hoor het graag

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig