Appartement Villa Sofia

Appartement
Appartement Villa Sofia
7,9

51 reviews over Appartement Villa Sofia in het Nederlands

Prima ligging, prijs kwaliteit in verhouding

karin linders
26-7-2013

Prima appartementen,rustig gelegen,mooi uitzicht,wel zeer summiere keuken inrichting.andere appartementen al opgeknapt, is betere keuken.wel auto nodig. Wifi komt niet tot de achterste appartementen,wel bij zwembad.

Mooi en rustig appartement

Familie met 2 kids
4-8-2011

Wij zijn hier pas geweest en we hebben het ontzettend goed naar ons zin gehad.

Er zat bij ons een splinternieuwe airco met afstandbediening in en een nieuwe grote koelkast met een vrieskastje. We hadden wel een auto voor 14 dagen gehuurd en dat is echt nodig want je ligt best ver van het centrum vandaan. Het zwembad was super! Een echt heel diep gedeelte waar je kon duiken en springen en een gedeelte waar je kon staan. Wij en onze kinderen van 3 en 7 hebben genoten! De fietsen hebben we niet uitgetest want het was veel te heet.

Leuk

Lieke Loman
9-6-2011

We zijn hier geweest 2 jaar terug. Mooi appartenement, alleen wel een beetje saai en donker. In het zwembad kwam alleen wel opeens een kikker uit een gat, waar we ons rot van schrokken. verder erg leuk, mooi balkon en uitzicht.

rustig gelegen appartementencomplex

Leenders
29-7-2010

Prima app in een hoger en rustig gelegen stuk van Trianda. 2 fietsen zijn ideaal. Naar het strand en het stadje toe is het prima te doen. Terug naar het app is wat zwaarder omdat je omhoog moet fietsen. Er is weinig leven overdag bij het app complex, 's avonds erg gezellig gehad met 6 andere gasten en Georgos. Het app zelf is prima te doen. koken is haast niet mogelijk want er zijn 2 kleine pitten, maar uit eten gaan is niet duur (€25 met z'n tweeën incl drankje).

Gezelligheid in een rustige omgeving!

Michael en Yvonne
26-7-2010

Wij hebben het hier heerlijk naar onze zin gehad. Georgos is echt een held. Hij werkt de hele dag en wil alles voor je doen. De coktails zijn echt een aanrader!

Voor luxe moet je ergens anders heen, maar het is een goed degelijk en schoon apartement.

Groetjes, Michael en Yvonne

Nette ruime appartementen

van Mol
1-9-2009

Villa Sofia is een net appartementen complex met een service gerichte gastheer.De appartementen zijn wat gedateerd maar worden goed onderhouden en zijn lekker ruim.Vooral de balkons(+-30m2).Wij zaten in nummer 11 tegen het zwembad ,wat ideaal was met een dochtertje van 7 jaar.De minpuntjes die wij hebben ervaren zijn: Grote afstand naar centrum en strand(ongeveer 20 tot 30 minuten lopen),afwezigheid van airco(ook niet op te lossen met de te huren ventlators,'s nachts was het zeer warm) en de zeer harde bedden.Verder zeer goede vakantie hier gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

2008

Dit is volgend jaar weer!

Annemieke
12-10-2008

Dit is volgend jaar weer! TOP Cocktails, heel gezellig, wat wil je nog meer? ALS mensen echt luxe zoeken moeten ze naar een duur hotel gaan maar als je in een ontspannen steer vakantie wil hebben... dan is dit leuk!

Top

Tamara en Axel
23-9-2008

Topvakantie gehad bij Villa Sofia. Verwacht geen luxe, het appartement is zeer eenvoudig (bv geen douchegordijn), maar netjes en goed onderhouden. Giorgios is een toffe kerel, altijd in voor een praatje, maakt verrukkelijke coctails en staat altijd voor je klaar. Toen wij een lekke band hadden met de huurauto heeft hij deze zelfs voor ons vervangen! De ligging is rustig en aan de rand van de stad ialyssos. De fietsen heb je hier echt wel nodig (5 minuten naar het strand of de stad) of je moet het niet erg vinden om steeds 20-25 minuten te lopen. Maar wij hebben het hier zeer zeker naar onze zin gehad en komen zeker nog een kee terug!

Uitstekend

J. Snelders
12-9-2008

Prima service van Georgos. Deze is inmiddels een vriend geworden.

Bij ons werd uitstekend schoongemaakt.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Komen er minimaal eens per jaar terug.

Uitstekende uitvalsbasis.

Superleuke vakantie!

Mireille en Friso
10-8-2008

Net terug van 12 dagen Villa Sofia, en het was een superleuke vakantie. Appartement is eenvoudig maar schoon. Verder ben je er toch bijna niet. Giorgios is een toffe kerel hij doet er echt alles aan om het tot een supervakantie te maken. Zijn cocktails zijn verrukkelijk, probeer vooral de Frappe special. Zalig! De wekelijkse BBQ is ook erg gezellig en dat voor een goede prijs. Je leert gelijk iedereeen een beetje kennen. Rhodos-stad is erg leuk alleen probeer in het hoogseizoen aan het eind van de middag te gaan dan is het een stuk aangenamer. Lindos is ook echt een aanrader! Op de terugweg gestopt bij Tchambika beach heel mooi. Mooiste strand van Rhodos. 2 fietsen per app. dat zijn mountainbikes met 1 versnelling. Voor een boodschapje of naar het strand zijn ze perfect. Je moet niet verwachten dat je er een hele tour op kan fietsen. App werd goed schoongemaakt om de 2 dagen schone handdoeken. Al met al een super vakantie. Als je gaat doe hem de groeten van Mireille en Mister Fries.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Sofia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Sofia in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Sofia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.