Aparthotel Trianta

Kleine hotelsWeer vandaag22°18°
Aparthotel Trianta
8,9

51 reviews over Aparthotel Trianta in het Nederlands

Verblijven in dit hotel is zeker de moeite waard.

M de Bruin
11-9-2018

Mooi en netjes hotel. Locatie vlakbij het centrum die op loopafstand is te bereiken. Vlakbij vers brood verkrijgbaar bij de bakker en een kleine supermarkt. Vriendelijk personeel. Doucheruimte zeer netjes, ruim en schoon.

Prima uitvalsbasis voor Rhodos

Marinda
26-6-2018

Prima hotel in de buurt van vele restaurantjes (richting het strand lopen). De badkamer is recentelijk vernieuwd en het is aan te raden om slippers met een goed profiel mee te nemen of (in een supermarktje aan de overkant) een badmatje te kopen. De vloer is nu namelijk erg glad! Erg ruime kamers (wij hadden een studio). Beddegoed en handdoeken worden om de dag vervangen. Het ontbijt was prima, genoeg om de morgen mee door te komen. Het hotel is een goed uitgangspunt om de rest van het eiland te ontdekken.

Aanrader

Mar
10-6-2018

Heerlijk hotel met ontzettend mooie kamers, we hadden de fotos gezien maar dachten dat de kamers in het echt anders zouden zijn. (Zoals meestal..) ruim, schoon, heerlijke douche en ontzettend opgewekt en vriendelijk personeel. Restaurants op loopafstand (3 minuten en naar de kust 15 minuten)en lekker zwembad(je!) Om af te koelen.

Super hotel op een pracht locatie

Laureen
31-5-2018

Super hotel met de meeste vriendelijke en vrolijke personeel/familie. Ze helpen je met alles en adviseren je voor leuke dingen. De badkamer is net gerenoveerd en is absoluut prachtig. Elke dag word je kamer gepoetst en krijg je nieuwe handdoeken. Ligging is super en strand is op loopafstand. Het is er heerlijk stil als je het vergelijkt met andere hotels in de buurt. Volgend jaar weer terug!

Super hotel op een pracht locatie

Laureen
30-5-2018

Super hotel met de meest vriendelijk en behulpzame mensen. De kamer word elke dag schoon gemaakt en er een nieuwe badkamer aanwezig wat ontzettend mooi is! Het is een rustige omgeving maar dicht bij het dorp en bij de zee. Je loopt de straat uit en je komt allemaal leuke winkels tegen. Ik raad het zeker aan!

Verrassend goed hotel

Jack
19-5-2018

Heel goed hotel door een Griekse familie gerund.

Wij hadden een 2 kamer appartement met een luxe badkamer.

Werd goed schoon gemaakt.

Bedden elke dag opgemaakt en regelmatig schone handdoeken.

Zeer gastvrij en behulpzaam, niets is te veel.

Door hotelbaas 2 keer weggebracht naar het restaurant van zijn dochter "Whispers".

Ook hier zeer gastvrij, gezellig maar bovenal heerlijk gegeten.

Vlakbij vele restaurants, kleine supermarkten, en taxistandplaats.

Bushalte van en naar Rhodos stad in de buurt.

Minder weergeven

Boven verwachting!

Elisabeth
5-10-2017

Zeer goed elke dag schone handdoeken, mooie kamers schoon en goed kwa afmeting. Lekkere lunches te krijgen en ze willen met alle liefde alles wel voor je regelen. Kortom zeer goed appartement/hotel. Raad het een ieder aan.

Erg naar ons zin gehad aardige mensen en schoon

Fam Huis
17-8-2017

Het strand is wel een stukje lopen zo'n 20 minuten.Maar voor de rest geweldig.

Schone studio.. Aardige familie. Sobere keuken.

Leon en Sonja
2-7-2017

La Trianta is een schoon en prima studio. Vriendelijke en behulpzame familie.Spaarzaam ingerichte keuken.

Heerlijk deze bestemming

Chantine en cees van oostende
29-6-2017

Trianta appartement ,is een heerlijk rustig appartement, een echt familie app de mensen zo vriendelijk, ze zullen er alles aan doen om het geweldig naar je zin te maken. Wij zijn er nu 4 keer geweest maar zeker niet de laatste keet !!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Trianta in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Trianta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.