Appartement TIME TO SMILE Osiris

Appartement
Appartement TIME TO SMILE Osiris
9,3

Omschrijving
TIME TO SMILE Osiris op Rhodos heeft ruime appartementen met goede bedden. Het ontbijt is voldoende en in het restaurant dat de hele dag geopend is kun je lekker lunchen of dineren. Het zwembad is aan de kleine kant, maar meestal is er wel een bedje te vinden. Op loopafstand ligt een mooi kiezelstrand. De stad Rhodos ligt op een kwartiertje rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor TIME TO SMILE Osiris voor je op een rij gezet:

95 reviews over Appartement TIME TO SMILE Osiris in het Nederlands

Prima appartement !

Veerle,
29-9-2018

Een leuk schoon appartementen complex. Kleinschalig wat ons erg aansprak. Geen handdoeken hoeven leggen bij het zwembad, er was altijd wel een plekje vrij. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, vlak in de buurt zit een bakker waar we elke ochtend heerlijk hebben ontbeten. Kamer werd elke dag netjes schoongemaakt, ondanks er staat dat de handdoeken 1 x in de 2 dagen omgewisseld werden hebben we elke dag schone handdoeken gekregen. Het appartement ligt aan een drukke , maar wel gezellige weg met veel winkeltjes en lekkere restaurant. Het plaatje zelf, en vooral het strand viel ons tegen. Het strand is een kiezel strand wat op zich geen probleem is, maar vooral erg verouderd. Huur je een auto / quad kun je heerlijk zelf op pad in Rhodos wat erg goed te doen is. Zeker ook een aanrader. Het personeel bij Time to smile is echt super vriendelijk !! Ze laten je je "thuis" voelen.

Gereisd met partner in september 2018

Prima locatie, maar niet weer terug.

Toet,
15-9-2018

Mooie accommodatie, vriendelijk personeel. Het was schoon en lekker rustig. Prijs-kwaliteit, dan vinden we de prijs aan de hoge kant. Gezien het 3 jaar geleden helemaal opgeknapt is moeten ze dat echt weer bij gaan houden wil het niet echt verpaupert eruit gaan zien. stuk tussen app en strand is een beetje saai en leeg. s'Avonds werkelijk niets te beleven in het app. Handdoek-service betekent om de 3 dagen een schone handdoek, niet iedere dag.

Lekker wandelen naar de stad is prima te doen. Fietsen is erg hectisch en druk. Zeker ook een auto huren voor 1 dag, dan heb je het hele eiland gezien. Ga wel je eigen gang want anders zit je op de mega toeristische stukken, waar je niet wil zitten, en zijn zoveel mooie andere dingen te zien. 2 supermarkten in de buurt, neem de supermarkt rechtsom, die is toch was frisser als die linksom. Restaurantjes buiten de stad zijn zeker zo goed als in de stad maar wel wat goedkoper. Ontbijt erg eenvoudig

Geweldig

JvB,
12-9-2018

Allereerst wil ik reageren op een review hieronder waar ik het niet mee eens ben. Appartementen zijn zeer ruim en super netjes. Dat je soms je buren of mensen hoort die op weg zijn naar hun appartement zijn is normaal dat heb je in elk hotel/appartement! Als je niet houdt van kinderen die bommetjes maken dan moet je kiezen voor een adult only verblijf!!

Wij zijn gisteren terug gekomen uit Osiris. Geweldige twee weken gehad. Prachtig appartement, goede schoonmaak en eens in de twee dagen schone handdoeken. Personeel is zeer vriendelijk en staan elke dag opnieuw voor je klaar. Je kunt ze niet stiekem passeren zonder dat ze je gedag zeggen. Dankzij hen prachtige plekken bezocht waar we anders nooit zouden zijn gekomen. Het ontbijt is voldoende om je dag goed te beginnen, voor lunch en diner kun je hier ook gerust plaatsnemen.

Na het diner lekker aan de bar gezeten en super gezellige avonden gehad.

Al het personeel bedankt voor alles!!!

Fam. N. Anvi,
3-9-2018

Middelgroot appartementencomplex in een vrij drukke, zeer toeristische omgeving. Hoofdzakelijk Nederlanders, oppassen dus met wat je zegt. De staat van het appartement was goed, de klemmende deur en de veel te kleine afvalemmer daargelaten. Enig onderhoud zou het appartement niet misstaan: er was sprake van nogal wat kalkaanslag in de badkamer, een rottende badkamerdeur en loszittende kitlagen. Het appartement is vrij gehorig: je hoort voortdurend wc's van andere appartementen die doorgetrokken worden. De veel geprezen Debbie hebben we alleen bij aankomst even mogen spreken; erna was haar interesse nihil. Het aantal handdoeken in het appartement varieerde in de tijd; lastig als je met meerdere personen bent. Het relatief kleine zwembad is al snel vol. Kinderen die bommetjes maken zijn dan extra vervelend. Af en toe handdoekjesterreur. De WiFi is waardeloos. Geenszins vier sterren waardig. Jammer dat daar wel voor betaald wordt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig hotel met service met een grote S. Wat een geweldig team die je nog een echt klant gevoel geven. Niets is te veel. En wat een vriendelijke mensen. Veel restaurantjes in de buurt vooral het restaurant gelijk naast het hotel. Ontbijt buffet is niet al te groot maar wel voldoende. Kamers bij het zwembad zijn ideaal maar kunnen s avonds wat meer lawaai geven omdat deze ook gelijk bij de hotelbar liggen. Kamers zijn mooi. Wij hadden kamer 502 met een heel groot balkon. Vliegtuigen gaan wel vlak over het hotel heen maar met de balkondeuren dicht hoor je hier niet veel van. Kiezelstranden. Met op het eiland weinig zandstranden. Dus waterschoenen geen overbodige luxe.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super relaxed

Fam Kroon,
24-8-2018

Dit is een toplocatie voor een relax vakantie. Prima appartementen, met o.a. Nespresso app, magnetron, waterkoker, tosti maker, airco. Badkamer okee. Bed top! Zo lekker geslapen. Vraag uitzicht zwembad. Loopafstand kiezelstrand met bedjes voor 3,-. Veel NL. Werken superaardige mensen. Leuke bar, goed redelijk klein zwembad. Geen handdoekmaffia hier, elk uur van de dag bedje beschikbaar. Niet echt geschikt voor kleine kinderen. Ontbijt vonden wij wat karig. Supermarkt om de hoek. Trianda/Trianta stelt niet zoveel voor, wel aantal leuke gezellige restaurantjes, geen uitgaansmogelijkheden. Ga zeker eten bij San Allote, superleuk kleine familierestaurant met heerlijke keuken en betaalbaar. De Italiaan paar deuren verderop wel erg lekker eten maar crap bediening. Rhodos stad zeker niet op loopafstand, taxi 13,-. Oude gedeelte vonden wij het leukst.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

TOP!!

Fam. Serree,
24-8-2018

Wij zijn voor de derde keer naar Osiris geweest en het welkom was net zo warm als de vorige keren. Hoe laat je ook aankomt, ze staan voor je klaar en maken zelfs een extra bed op. Het is ongedwongen en heel relaxt. Op de laatste dag was het mogelijk om de kamer extra bij te huren, zodat we nog tot het eind van de middag konden genieten.

Alhoewel er een goed zwembad bij het complex is, kozen wij voor het strand een klein stukje verder. Prima strandbedden en parasols.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super vakantie bij Time to Smile Osiris

Fam Wieggers,
3-8-2018

Wij hebben een top vakantie gehad bij Osiris. Vanaf het moment van aankomst doet het team er alles aan om je vakantie zo plezierig mogelijk te maken en ze stoppen pas als je weer in de bus naar het vliegveld stapt. De appartementen zijn ruim en voorzien van voldoende kastruimte en zeker ook handig een goede airco (zelfs 2 in ons 2 kamerappartement). De bar is ook erg gezellig. De ligging is dicht bij het strand (200 meter) en in de buurt zijn een aantal restaurants waar je heerlijk kunt eten (overigens serveren ze bij Osiris ook prima maaltijden).

Als je dan als echte Nederlander toch iets te klagen wilt hebben, dan is het zwembad vrij klein (maar wij liggen toch liever aan het strand) en was de schoonmaak soms wat laat op de dag (maar ze maken we zeer goed schoen). Dus eigenlijk niets te klagen :-).

Kortom, Osiris is een appartementencomplex dat we zeer zeker aanbevelen.

FENOMENAAL

Judith van der Avoort,
30-7-2018

Na jarenlang in diverse mooie hotels in Ialysos te verblijven, hebben we dit jaar bewust voor een apoartemeht gekozen en daar hebben we geen seconde spijt van gehad. We hebben een fantastische tijd gehad in Time to Smile Osiris. Werkelijk waar niets is teveel voor Debby, Vasilos, Kostas, George en Claudia. Er zitten meer dan genoeg restaurants, winkeltjes en supernarktjes in de omgeving, en Osiris heeft een gezellige bar waar het in de avond erg gezellig vertoeven is.

Bij ons afscheid zeiden wij niet voor niets ‘Time to cry, because we had to go hone’

Geweldig, super vakantie!!

Fam. Gramsbergen,
21-7-2018

Super vriendelijk en behulpzame mensen. Wij voelden ons heel erg welkom, Debby en haar medewerkers stonden altijd voor ons klaar, waren in voor een gezellig praatje en zorgden voor een gezellige sfeer. Wij zaten er tijdens het WK en elke wedstrijd was er te zien in de bar bij het zwembad.De kamers zijn heel schoon en modern ingericht, met heerlijke bedden en ook de slaapbank voor onze dochter was een superbed. Strand dichtbij, straat oversteken klein paadje tussendoor en je bent er!! Al met al een SUPER vakantie!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement TIME TO SMILE Osiris in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement TIME TO SMILE Osiris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.