Appartement TIME TO SMILE Osiris

9.5Fenomenaal

Griekenland, Rhodos, Trianda / Ialyssos

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 351p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.5Fenomenaal

• 9.5Inrichting
  • 9.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

TIME TO SMILE Osiris op Rhodos heeft ruime appartementen met goede bedden. Het ontbijt is voldoende en in het restaurant dat de hele dag geopend is kun je lekker lunchen of dineren. Het zwembad is aan de kleine kant, maar meestal is er wel een bedje te vinden. Op loopafstand ligt een mooi kiezelstrand. De stad Rhodos ligt op een kwartiertje rijden.

108 reviews over Appartement TIME TO SMILE Osiris

• 2019
    9A. Braat27-10-2019

Schitterend

Zeer vriendelijk personeel. Als je iets vraagt is niets teveel. Konden bij het hotel ook een auto huren,perfect,

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Marjolein09-09-2019

Geweldige accomodatie

Kleinschalig appartementencomplex, met geweldig vriendelijk en behulpzaam personeel. Enorm sfeervolle accommodatie die veel gezelligheid uitademt. Appartement is van alle gemakken voorzien, en netjes schoon. Een gezellige bar en restaurant, waar in een soort van binnenplaats, naast het zwembad. Met een lekkere kaart, en groot assortiment aan drankjes en cocktails. Al het personeel is vriendelijk van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat; de mensen achter van de bar, van het restaurant, de schoonmaaksters, de manager. Ook voor tips in de omgeving helpen ze je graag. Het zwembad is klein, maar gezellig en schoon, met lekkere loungebedden en stoelen. Winkeltjes, restaurantjes, en (kiezel)strand zijn op loopafstand. Deze accomodatie valt met recht onder het Time to Smile concept, en is echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Vicky23-07-2019

Top vakantie gehad met mijn man en dochter

Service is geweldig van begin tot eind. Enthousiast team geeft je tips waar leuke plekken zijn op eiland. Kunt ook auto huren via barkeepers. Enige minpunt is slechte wifi. Voor de rest alles top dagelijks schone handdoeken. Behalve op zondag.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Jennifer14-07-2019

Fantastische week

Hier deze zomer een week verbleven. Wij hadden een twee kamer appartement voor 2-4 personen geboekt. De foto’s die we online tegengekomen waren, was precies wat we aantroffen op locatie.

De bar was ideaal en het personeel was uiterst vriendelijk en zeker niet opdringerig, werd elk moment van de dag vriendelijk begroet, ook als ze het wat drukker was.

Hotel zat aan een straat met veel winkeltjes, restaurants en andere hotels, maar ondanks dat had je nergens last van qua drukte of geluidsoverlast.

Kamer werd elke dag (behalve op zondag schoongemaakt. Ook kregen we elke dag nieuwe handdoeken, ondanks dat er was aangegeven dat dit 3 keer per week zou zijn.

Bij het hotel hebben we regelmatig geluncht dit was heel lekker, er was veel keus en het waren hele ruime porties.

Al met al was het hele complex super schoon, was het personeel echt heel vriendelijk en was het eten ook goed. Wij hebben een top vakantie gehad hier.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Larissa05-07-2019

Fantastisch,erg schoon en super aardig personeel!

Wat een top vakantie hebben wij hier gehad de afgelopen twee weken. Wij werden met open arme ontvangen door het vriendelijke personeel en niks was teveel. Elke dag werd je kamer netjes schoongemaakt en kreeg je schone handdoeken. Ook werd er beneden goed schoongemaakt en het restaurant zag er altijd verzorgd uit. Wij hadden een mooie kamer op de 5 verdieping met een groot balkon wel warm maar met een prachtig uitzicht. Het eten was er heerlijk je kon er ontbijten, lunchen en avond eten er was genoeg keuze qua gerechten. Aan het einde van onze vakantie stond het personeel klaar om je uit te zwaaien en een goede reis te wensen. Mocht je een heerlijke onbezorgde vakantie willen dan raden wij deze vakantie 100% aan!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Maartje22-06-2019

Echt heerlijke week gehad!!

Mega leuk appartementencomplex! Super vriendelijke personeel. Ze zeggen je elke keer weer gedag en helpen je goed waarbij nodig. Zo was ik ziek geworden. Elk personeel lid hielp mij met goed drinken en medicijnen. Heerlijke kamers! Mega ruim en modern. Lekker rustig maar wel gezellige sfeer. Voor een herhaling vatbaar !!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10M Plass16-06-2019

Very nice place to be

Precies zoals we ons verblijf hadden voorgesteld. Appartementen naast elkaar. Schoon met alles erop en eraan. Erg vriendelijk personeel. Warm onthaal en dito afscheid. Kortom we hebben een leuke vakantie gehad. Time to smile is een fijn concept. Ik ben er gek op.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Fonske14-05-2019

Fantastisch team, super en welgemeend vriendelijk. Je voelt je heel erg welkom. Kortom TOP

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Anita, Floor en Janneke01-05-2019

Aanrader, fantastisch!

Al bij aankomst word je warm welkom geheten door het personeel van Osiris. Zij zorgen ervoor dat je gedurende het verblijf niets tekort komt. Vraag hen naar mooie plekjes op het eiland en zij vertellen je alles wat je moet weten en waar je moet zijn. Veel beter dan de commerciële reis-organisatie uitjes. De kamers zijn schoon en de matrassen zacht. Bij de bar haal je s'ochtends een heerlijke koffie en s' avonds een lekkere cocktail. Een groot compliment aan de toppers van Osiris. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Time to smile cyprus14-03-2019

Geweldige vakantie gehad

Geweldig verblijf vriendelijk behulpzaam personeel leuke schone appartementen mooi resort

Gereisd met partner in september 2018

Appartement TIME TO SMILE Osiris info