Appartement Tasi Mari

1 review over Appartement Tasi Mari in het Nederlands

Prima appartement

Femke
25-9-2010

Geen idee of het complex nog onder deze naam bestaat of dat het überhaupt nog bestaat, het is al lang geleden dat we er geweest zijn.

Prima eenvoudig appartement. Klein zwembad, we hadden een ruim appartement.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Het was zeker goed schoon. Op loopafstand van Trianda.

Gereisd met partner in september 2002

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Tasi Mari

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tasi Mari in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tasi Mari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.