Appartement Tasi Mari

Bekijk alle reviews

Review geschreven door hanny

op zich een leuk appartement

hanny
8-6-2004

op zich een leuk appartement.Door vertraging

laat aangekomen en hier was de beheerder niet blij mee en heeft dit de hele vakantie vol gehouden, het was geen zonnetje in huis.

een aantal dagen na aankomst is men begonnen met de afbouw van een ander gebouw vlak naast ons en dit begon 's morgens om 7 uur tot een uur of twee. Verder ligt het appartement midden tussen de lokale bevolking en om die reden ging om 6 uur de deur naar het zwembad dicht wat jammer is als het rond de 40 graden is en de beheerder was niet over te halen om de deur open te laten . aan de overkant op 20 meter is een appartement met engelsen en die zijn tot diep in de nacht aan het drinken en zeer luidruchtig.