Appartement Tasi Mari

• Goed: 7 - 8

Prima appartement

Femke
25-9-2010

Geen idee of het complex nog onder deze naam bestaat of dat het überhaupt nog bestaat, het is al lang geleden dat we er geweest zijn.

Prima eenvoudig appartement. Klein zwembad, we hadden een ruim appartement.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Het was zeker goed schoon. Op loopafstand van Trianda.

2004

op zich een leuk appartement

hanny
8-6-2004

op zich een leuk appartement.Door vertraging

laat aangekomen en hier was de beheerder niet blij mee en heeft dit de hele vakantie vol gehouden, het was geen zonnetje in huis.

een aantal dagen na aankomst is men begonnen met de afbouw van een ander gebouw vlak naast ons en dit begon 's morgens om 7 uur tot een uur of twee. Verder ligt het appartement midden tussen de lokale bevolking en om die reden ging om 6 uur de deur naar het zwembad dicht wat jammer is als het rond de 40 graden is en de beheerder was niet over te halen om de deur open te laten . aan de overkant op 20 meter is een appartement met engelsen en die zijn tot diep in de nacht aan het drinken en zeer luidruchtig.

2003

ik ben hier in 1999 geweest,en het was perfect

patrick vanr run
    16-10-2003

ik ben hier in 1999 geweest,en het was perfect.klein appartementen complex met een geweldig personeel en geweldige eigenaar genaamd "andrew" !!!!topkerel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tasi Mari in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tasi Mari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tasi Mari scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.