Hotel Sunshine Rhodes

Hotel Sunshine Rhodes
7,8

150 tips over Hotel Sunshine Rhodes

Klaas , 9-10-2017

huur een auto bij Sky Rent ( Nederlandse) en verken het eiland, Antony Quinn Baai en Lindos! Goedkoop, Goed en geen gezeur achteraf!

vraag een late check out op tijd aan. 30 eur tot 1600 en 50 eur tot 1800.

water schoentjes voor het kiezel stand. Koop flesjes water in de supermarkt voor op je kamer. Ga ook eens uit eten bij bv Pezoulli , Goed en niet duur!.

Souvenierswinkels zijn overal het zelfde, koop daarom in de kleine dorpjes of bv honing langs de weg .Goedkoper en leukere ervaring.

JohannaMarina, 7-8-2015
Wij hebben voor een aantal dagen een auto gehuurd. Rhodos is een eiland dat je prima op deze manier kan verkennen. Wij zijn o.a. naar Tsambika (mooi zandstrand), Rhodosstad, Filerimos, Kalithea, Kamiros, De Vlindervallei en Lindos geweest.
theo, 20-7-2015
huur een auto voor minimaal 2 dagen om het eiland te gaan bekijken.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunshine Rhodes voor je op een rij gezet:

Honey en jan, 28-6-2015
Is gelegen is een gezellige wijk volop winkels en eet gelegenheden en vergeet niet de cakebox heerlijke koffie en gebak de kamer met zeezicht zijn de mooiste kamers in de ochtend kun je de kite surfers volgen
Fam, 7-6-2015

- neem de familiekamer (goed opletten bij boeken, anders krijg je kamer met 2 bedden erbij; is krap).

- treintje door dorp is leuk om alles een keer te zien.

- strand is fijn maar neem waterschoentjes mee i.v.m. stenen

- wind vanuit zee is heerlijk in de avond, verkoelend

boomgaard, 5-6-2015
Let op bij het boeken een gerenoveerde kamer te krijgen of in een van de nieuwe gebouwen te komen.

Danielle, 15-1-2015
Huur een auto net buiten het resort. Veel goedkoper en prima betrouwbaar. Je kan in 2 dagen het hele eiland verkennen. Ook andere excursies kan je prima buiten het resort boeken, veeeeel goedkoper.
Arjan, 12-10-2014
Aan de linker zijde naast het hotel is nog een speeltuin, deze hoort niet bij het hotel.
Sarah, 11-10-2014
De gerenoveerde kamers zijn zeer aangenaam en modern. Zeer ruim balkon met een prachtig zicht op zee! De extra voor zeezicht en gerenoveerde kamers is het naar mijn mening zeker waard.
denlet, 5-10-2014
Restaurant Kostas en Sportbar Alkionis; beide heerlijk gegeten voor weinig!

We hebben een aantal aanbieders voor Sunshine Rhodes voor je op een rij gezet: