Appartement Santa Helenastersterster

7.4Goed

Griekenland, Rhodos, Trianda / Ialyssos

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Santa Helena?

7.4Goed

• 5.4Inrichting

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

5 reviews over Appartement Santa Helena

• 7Evers30-09-2019

Nooit meer

Ontvangst was door eigenaar maar kon beter. Er werd op het late uur van binnenkomst gewezen op een restaurant waar nog gegeten kon worden. Verder hebben wij de eigenaar zie hst tijdens het ontbijt gezien. Het ontbijt was eenvoudig, geen overdadige variatie. Kamer was niks mis mee. Koelkast bleef gedurende 24/7 draaien, ook tijdens de nacht. Als je pretendeerd een hotel te zijn met internationale gasten zorg er dan voor dat er tenminste engels talige nieuwszenders zijn. Nu alleen een handvol griekstalige zenders op een schermpje wat blijkt een pc monitor te zijn. Qua formaat niet groter dan een tablet!!!!!! S ochtends volle zon op balkon , geen zonnescherm. Slecht licht boven toilettafel/bureau. En als klap op de vuurpijl vreselijk slechte videoverbinding. Goed voor een paar nachten maar niet voor een vakantie van 14 dagen. Touroperator laat niks van zich horen totdat je vertrekt krijg je een Whatsapp je met de ophaaltijd.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    8Fam. Drenth29-09-2018

Goed hotel dichtbij natuurgebied

Fijn verblijf in een goed en schoon hotel met ruime kamer en balkon. Goed verzorgd uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie schaduwrijke tuin met zwembad en uitzicht op de nabijgelegen heuvel in het natuurgebied wat op korte loopafstand ligt. Prima restaurant op korte loopafstand.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

8Rosalie H22-06-2015

Super toffe vakantie gehad.

De mensen zijn heel klantvriendelijk, wij (mijn moeder en ik) kregen zelfs een 4 pers kamer ipv een 2 persoons wat wij besteld hadden. De kamers zijn erg ruim (ook de 2pers) en heel schoon. Elke dag komt de schoonmaakster onder het ontbijt en je krijgt dagelijks of om de dag nieuwe handdoeken. Het ontbijt is van 8 tot 10 en prima! croisantjes, bolletjes, bacon, kwark, eitje.. vanalles en niet elke dag hetzelfde. Santa Helena ligt ong 25 min lopen van de zee. Wij hebben een auto gehuurd bij acces voor zo'n 20 eu per dag! (zo zie je nog wat meer van het eiland) Het hotel heeft een zoetwaterzwembad en dus geen zoutwater! Wel jammer dat de kinderen uit de buurt er mogen zwemmen in juni als ze vakantie hebben. Het is niet een heel groot hotel en dus niet ontzettend druk. Wij hebben een super tijd gehad!

Gereisd in juni 2015

• 5Sandra05-07-2014

Nooit meer

Ligging niet best, het is twintig minuten lopen naar het centrum. Kamer is ruim en modern maar voor airco moet je bijbetalen. Ontbijt zeer karig en elke dag hetzelfde. Douche was stuk en werd pas op de tweede dag gemaakt zonder excuses. Ergste is hier dat de lokale kids, vandaag 22 stuks in het zwembad mogen zwemmen. Rust kun je dus wel vergeten terwijl het zo'n kleinschalig hotel is. Erg jammer!

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Marian en Dick11-10-2013

Niet verkeerd , simpel maar netjes

Ligt erg afgelegen aan de weg van Ialyssos naar Felerimos, in de omgeving is er niets, geen winkels, restaurantje's e.d. je moet beschikken over eigen vervoer, Luxe kamers goed, standaard kamers zijn nog uit de jaren 70 , slechte bedden en badkamer ,kortom een drama. Ontbijt voldoende, eenvoudig, geen buffet, maar een bordje met wat broodjes erop en summier beleg. Maar voor het bedrag kan je geen buffet verwachten, Hotel wordt gerund door echtpaar, waarvan de vrouw zeer vriendelijk en gastvrij is.

Gereisd met partner in september 2013

1 tip over Appartement Santa Helena

• Marian en Dick, 11-10-2013

In het hotel geen liften, alleen trappen. Ga je een scooter huren: Bij Motorent, Fenerikis te Ialyssos goed materiaal en een perfecte service.

0 vragen over Appartement Santa Helena

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan
    • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand1 km
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel