Vakantiepark Rhodos Palace

9,8

• Onderkomen9,8
  • Activiteiten8,9

1 review over Vakantiepark Rhodos Palace in het Nederlands

Had een leukere vakantie voorgesteld!

Marjoleine Duffhues
20-1-2014
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

We hadden eigenlijk een ander hotel maar omdat dit failliet was, kregen we dit hotel aangeboden. We dachten prima, een 5 sterren hotel all inclusief. Toen we hier aankwamen moesten we eerst 4 uur wachten totdat we onze kamers in konden. Ze waren namelijk nog niet schoongemaakt. We baalde hier al gelijk van. Het hotel zag er wel mooi uit van binnen. Toen we de kamers in konden, zag het er mooi uit met een balkon. Het eten was elke avond het zelfde, elke avond was het vaak pasta terwijl we hadden gehoopt dat er meer variatie was. Daarom zijn we ook twee andere dagen ergens anders gaan eten terwijl we jammer genoeg voor all inclusief hadden betaald. Het ontbijt was daarin tegen wel prima. In het hotel was wel een mooie gamehal. Verder was er elke dag en avond animatie wat ook tegenviel. Het hotel zit aan het strand wat wel weer fijn is. We konden met taxi's makkelijk naar de stad (je kon het ook lopen) Wij komen hier niet meer terug maar hebben ondanks dit ons toch vermaakt.

Gereisd Anders in juli 2012

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Rhodos Palace in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Rhodos Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.