Vakantiepark Rhodos Palace

Rini van den Corput
10-7-2016

Vriendelijkheid en familiegevoel, Druk in de eetzaal ,,

Gereisd Met partner in juni 2016

Kolossaal hotel. Keurig met een fijn terras

Jos Hoogenraad
8-5-2016
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Het enige wat tegenviel waren de werking van de liften.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Elk jaar weer fantastisch!

Martine Waaksma
26-2-2016
  • Activiteiten10

Wij/ik zijn super tevreden over dit hotel, we komen hier al 15 jaar en elk jaar hebben we weer een super vakantie. De ligging van het hotel is perfect, dichtbij het strand, uitgaansgelegenheid en bij de stad. Met de taxi ben je snel in de stad maar je kunt er zelfs heen lopen. Ik zou dit hotel iedereen aanraden!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Had een leukere vakantie voorgesteld!

Marjoleine Duffhues
20-1-2014
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

We hadden eigenlijk een ander hotel maar omdat dit failliet was, kregen we dit hotel aangeboden. We dachten prima, een 5 sterren hotel all inclusief. Toen we hier aankwamen moesten we eerst 4 uur wachten totdat we onze kamers in konden. Ze waren namelijk nog niet schoongemaakt. We baalde hier al gelijk van. Het hotel zag er wel mooi uit van binnen. Toen we de kamers in konden, zag het er mooi uit met een balkon. Het eten was elke avond het zelfde, elke avond was het vaak pasta terwijl we hadden gehoopt dat er meer variatie was. Daarom zijn we ook twee andere dagen ergens anders gaan eten terwijl we jammer genoeg voor all inclusief hadden betaald. Het ontbijt was daarin tegen wel prima. In het hotel was wel een mooie gamehal. Verder was er elke dag en avond animatie wat ook tegenviel. Het hotel zit aan het strand wat wel weer fijn is. We konden met taxi's makkelijk naar de stad (je kon het ook lopen) Wij komen hier niet meer terug maar hebben ondanks dit ons toch vermaakt.

Gereisd Anders in juli 2012

Dit voor geen vierde keer na 17 jaar!!

Rob van Wijngaarden
9-9-2013
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

De verloedering is hier duidelijk toegeslagen qua onderhoud en klantvriendelijkheid,na 17 jaar hier teruggekeerd wegens de toenmalige succes ervaring maar nooit meer met de omliggende vriendelijkheid in de restaurants buiten beschouwing gelaten want dat is door de bank genomen vriendelijk en schoon alleen in de infrastructuur qua weg om er naar toe te lopen is terrible, je breekt zowat je nek door de ongelijke en krakkemikkige bestrating zover je dit mag noemen en dan niet te vergeten de gierende rioollucht die je heel sterk ruikt als er een windvlaag doorheen waait.

Gereisd Met partner in september 2013

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Rhodos Palace in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Rhodos Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.