Appartement Rafael

Appartement
Appartement Rafael
8,3

Omschrijving
In het centrum van Rhodos en vlakbij het strand ligt Appartement Rafael. Het is kleinschalig en de kamers zijn wat gedateerd. Al maakt de kwaliteit van de bedden en de schoonmaak dit allemaal goed. Er is amusement, een zwembad en ontbijtservice. Op loopafstand zijn er veel winkeltjes en restaurants. Bezoek het waterpark of maak een boottrip.

346 reviews over Appartement Rafael in het Nederlands

Heerlijke tijd gehad.

Marion,
26-9-2018

Prima verzorgd. Vriendelijke mensen. De kamers zijn misschien wat gedateerd maar de kwaliteit van de bedden maakt dat ruimschoots goed. Zelfs de slaapruimte in de living zijn geen banken maar echt goede bedden. In de slaapkamers kun je tegen betaling gebruik maken van een airco. In de living is deze niet aanwezig maar het was er goed met de balkondeur open. Heerlijk geslapen dus.Er word alles aan gedaan om je een heerlijke vakantie te geven. Ook de Griekse avond is een echte aanrader. Wat betreft eten en amusement kom je zeker niets te kort. Heerlijke Griekse gerechten.

Er zijn voldoende winkeltjes en restaurantjes op loopafstand. Ook de taxi standplaats is vlakbij. Daar staat netjes vermeld wat de kosten zullen zijn voor een rit. Erg duidelijk dus. Boottrips vertrekken vanuit Rhodos stad. Ook het waterpark is een bezoekje waard als je houd van glijbanen in vele versies.

Gereisd met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nog een keer

Ronald Houtkooper,
24-9-2018

Wij vinden het een heel mooi complex met mooie appartementen. Deze werden iedere dag goed schoongemaakt met ook iedere dag schone handdoeken. Het zwembad is goed waar je lekker kunt liggen op goede bedden. Het ontbijt was goed en lekker. Je zit vlakbij het strand en het centrum. Wij hebben een hele mooie vakantie gehad. De eigenaresse was heel behulpzaam en goed aanspreekbaar. Ook de andere personeelsleden waren goed voor hun gasten

De bruin,
23-9-2018

Het was echt heerlijk, toen we snachts binnen kwamen dacht oh wat klein maar alles een plekje gegeven en even wat gaan drinkem was alles ok! Heerlijk groot balkon, prima douche, zeer goede bedden, koffieapp, waterkoker, rekje voor was, elke dag schoongemaakt en schone handdoeken top! Christina is een hele aardige vrouw als je iets vraagt staat ze gelijk klaar voor je, is er iets kapot word gelijk gemaakt! Wij konden gelukkig op kamer blijven voor 20 euro vlogen snachts! Voor de rest alles bij de hand supermarkt met broodjes 5 stappem lopen, autoverhuur vlakbij! En etenstentjes en snuiterijen ook! Voor 10 euro hoofdgerecht en flink wat! Bus naar rhodos wel stukje lopen! Strand 10 min. 6 euro 2 stoelen en parasol, alleen stenen als je water in loopt! Helemaal naar ons zin gehad! We gaan volgend jaar weer!

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed voor 1 week.

Wessel Kroon,
23-9-2018

In het centrum. Dicht bij restaurants. Kamers eenvoudig maar schoon. Voor extra's moet je betalen w.o. wifi, tv, safe en airco. Zwembad koud en ligt deel van de dag in de schaduw.

Gereisd met vrienden in september 2018

Super!

Fam.Hoek,
11-9-2018

Prima appartement, veel ruimte en een heel goed ontbijt, met iedere dag keuze uit diverse soorten vers brood. Eigenaresse Christina is heel vriendelijk en behulpzaam.

Voor herhaling vatbaar.

viel wat tegen

Jacky,
11-9-2018

Viel helaas tegen.

Zaten aan straatkant, waardoor ik last had van de herrie van het café ernaast. Het is er best gehorig. daardoor viel ik vaak laat pas in slaap.

bed ging stuk, koelkast was niet in orde, en de doucheklem ontbrak. christina reageerde laks en kwam zelf niet kijken naar de gebreken. na nog een keer melden werd er iemand gestuurd.

de inrichting zag er prima uit, maar ik vond de stoelen niet comfortabel.

wifi was erg slecht en onbeveiligd. maar een keer gebruikt, andere keren gingen we naar de buren. daar was hij veel beter en bovendien gratis.

de schoonmaak was wel goed, dit waren drie mensen die zich uit de naad werkten. maar toch was het keurig in orde. aan het einde hebben we ze een fooi gegeven.

bij vertrek kwam christina ons niet uitzwaaien, dat vond ik ook heel jammer. ik vond haar wat tegenvallen.

D. Griek,
27-8-2018

De eigenaresse staat altijd voor je klaar. Een probleem of aanvulling wordt direct geregeld.

Gemoedelijke sfeer

Niet grootschalig.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Nooit meer

Sam,
12-8-2018

Na de wel heel veelbelovende resencies rafael geboekt .

Ligging top, in centrum en dicht bij strand .

App groot ,minikeukentje : koken of iets is niet te doen .

Goede matrassen , airco apart betalen : niet gedaan , te duur .

Schoonmaak slecht ; geeft altijd een fooi ,maar het weinige personeel is en oogt niet vriendelijk!

Ff door het appartement heen maar bv de wastafel of het spiegelplankje erboven nooit gepoetst ;).

Vaak handdoeken met gaten , keukentje werd ook nooit ff afgedaan , heb dit nooit eerder gezien .

Ontbijt echt slecht : oud brood , lag 1 bruin broodje wat wel vers was, waarschijnlijk omdat ieder dit pakte omdat het vers was,dus wel aangevuld moest worden .

Las notabene dat Christina’s man bakker is ??

Een vriendelijke goedemorgen kon er bij het personeel niet af; zelden zulke sjagerijnige gezichten gezien .

Lag ook geen fruit ,verbaasde mij echt .

Slechte betaalde WiFi .

Tip; als je wat bestelt, betaal meteen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Betaalbaar hotel en centraal gelegen.

Joris en Irma,
10-8-2018

3 weken verbleven. Kmr 308 hoek straatzijde boven hotel ingang waar veel herrie is. Met ramen dicht en airco (betaald) aan moeten slapen. Eenvoudig hotel met in detail achterstallig onderhoud. Veel Nederlanders in het hotel. Stevig ruim kluisje met sleutel (betaald). Ontbijt is voldoende maar mist fruit. Verschillende soorten brood. De ontbijtruimte is klein en krap. Zwembad ligt aan de achterzijde (zon komt daar pas 11:30 uur !) en is niet zo groot. Het personeel (3 personen!) uit Oost Europa doet zijn best maar staat onder hoge druk wat zich in de schoonmaak kan terug vertalen tot je wat er van zegt. Daarna ging het perfect. Eten en drinken hotel betaalbaar. Pooltafel (€ 2,-). Jammer dat niemand van het hotel even de moeite nam om een grote vertrekkende groep even uit te zwaaien. Maar ja, de receptie is, behalve bij aankomst, ook nooit bezet. Autohuur SkyRent bij Ned. vrouw rechts om de hoek. Supermarkt direct rechts.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima, maar geen aanrader

Simone,
5-8-2018

Voor een 4 sterren appartement viel het ons tegen. Alles is oud, onze tafel op het balkon viel echt om. Vraag echter om een nieuwe en het is geregeld. Keukenblok bestond uit een paar dingen, er was geen kopje of glas hetzelfde.

De bedden zijn goed (belangrijk!), schoonmaak simpel. Net als zwembad. Wel gezellig liggen met allemaal Nederlanders 😊

Airco was niet inbegrepen, maar heb je wel echt nodig met die hitte!

Ligging is erg goed, midden in dorp, maar geen lawaai, vlakbij strand. Mensen heel aardig.

We hebben het goed en leuk gehad, maar vonden het geen aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rafael in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rafael zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.