Appartement Paleos

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag17°12°
Appartement Paleos

65 reviews over Appartement Paleos in het Nederlands

Verzorgde appartementen met goede service

Angelique,
25-5-2018

Sinds maandag zitten we in deze accommodatie. De appartementen zijn ruim en schoon. Heerlijke bedden want niet zo hard als bij andere Griekse accommodaties. Zwembad is top geen handdoekje leggen. Het continental ontbijt is prima te doen voor het bedrag van € 5.30 pp. Ook de prijzen voor drankjes en snacks hebben wij duurder gezien in Griekenland. Maria is een topvrouw niets is teveel. Een minpuntje net is te ver gelegen van het centrum maar wel te lopen.

Gereisd met partner in mei 2018

Gemoedelijk

Lisse,
6-8-2017

Kleinschalig, familiar en erg vriendelijk...Op loopafstand van strand en dorpje met veel gezellige restaurantjes en winkels. Verblijf voor 8 dagen was voor ons prima maar ook genoeg.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Ruim, gezellig en gunstig gelegen

Bert Poelman
26-6-2016

Na vorige jaren in hotelkamers andere eilanden te hebben verkend wat het appartement van Paleos erg aangenaam. Een ruime badkamer, ruime slaap/woonkamer en een eigen keukentje met volwaardige koelkast maken het verblijf erg fijn. De busverbinding met Rhodos-stad is prima, maar om het eiland fijn te verkennen is het huren van een auto voor meerdere dagen zeer aan te raden. Ook dat is met de hoteleigenaars prima te regelen.

Als er dan nadelen te noemen zijn, dan zijn het welicht de volgende. Voor airco moet worden bijbetaald (is gebruikelijk, maar toch vervelend). Zo af en toe is er een landend vliegtuig te horen (niet luid, sliepen wij gewoon bij in/doorheen, maar moet genoemd worden) en de weg waaraan het complex ligt is inderdaad druk. Het is dus wel even oppassen geblazen als je die weg oversteekt, maar ook dat is gebruikelijk in Griekenland.

Al met al zouden we met plezier terugkeren naar Paleos als we ooit Rhodos weer aan zouden doen!

Gereisd met partner in juni 2016

Uitstekend

peter
4-5-2016

Mooie appartementen zeer ontspannen en vriendelijke familie gerund , goede prijzen , echt goed restaurant Mamas gehaktballen en de moussaka is een must, zou 100 % slechts een korte loopafstand van de stad en een busrit aanraden naar Rhodos stad .Zie binnenkort

Gereisd met partner in april 2016

Leuk maar....die drukke weg!

Annemarie
25-8-2015

Appartement zeer ruim en verzorgd. Schoonmaak echt fantastisch. Zwembad leuk maar klein. Ligging wel minder. Weg echt heel erg druk en er wordt erg hard gereden. Oversteken soms echt gevaarlijk. Fijn was de korte transfer, nog geen kwartier. Laagvliegende vliegtuigen geen probleem.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prima vakantieplek

Remco Jan
21-8-2015

Prima appartementen, leuk zwembad en eindelijk een complex waar je niet van te voren al allerlei mensen handdoeken ziet leggen op de bedjes aan het zwembad. Zeer vriendelijke familie die er alles aan doen om je een leuke vakantie te bezorgen. Er wordt goed schoongemaakt en je hebt altijd schone handdoeken. Twee nadeeltjes, het complex ligt aan een redelijk drukke doorgaande weg. En het koken in combinatie met de airco levert regelmatig een storing op. Gelukkig kun je zelf de aardlekschakelaar weer omzetten. Het is ook 's-avonds prima zitten aan de bar en de familie heeft aandacht voor alle gasten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

heerlijke vakantie

anouk
5-8-2015

Dit appartementen complex wordt beheerd door 1 familie, overdag runt Maria de keuken en de bar bij het zwembad en s avonds Yannis de bar aan de voorkant. Iedere vraag wordt met volle overgave beantwoord en als het kan ook voldaan. zelf zijn wij als gezin met een dochter van 4 hier op vakantie geweest. Het appartement waar wij verbleven was zeer ruim en goed verzorgt. iedere dag waren de poetsvrouwen aanwezig. Maria is de vraagbaak overdag voor het huren van een auto tot het regelen van een uitstapje. Het ontbijt en de lunch is goed en prijsvriendelijk. s avonds is Yannis altijd bereid om een taxi te regelen. Het zwembad is goed verzorgt en er zijn bedjes genoeg. Kortom wij hebben genoten van dit verblijf in dit complex en willen dit ook een aanrader noemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

prima optie

groniger
22-8-2014

Mijn vrouw en ik zijn van 5 t/m 01 Aug 2014 in Apartementen compleks Paleos geweest. Wij hadden app. nr.18 op de begane grond. Deze was zeer ruim ingedeeld en redelijk goed ingericht ( voor Griekse begrippen). Dagelijks werd er schoon gemaakt door twee hele aardige dames. Indien nodig werden de handdoeken vervangen. Er was niets wat niet kon. Gerund door één familie. Er was een prima zwembad met voldoende ligbedjes. Kortom: prima akkommodatie om te verblijven.

Wij hebben het er naar ons zin gehad. Vele mensen zijn hier al vaker geweest, dat zegt op zich al genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Redelijk goed hotel op slechte locatie

Willem_roebbers
21-8-2014

Het complex is klein, simpel, maar schoon en goed.

Keuken was ruim, maar de stroom viel elke keer weg tijdens het koken.

Grootste minpunt aan het hotel is de locatie. Er is geen strand in de buurt waar je een bedje kan huren. Als je voor dit hotel kiest moet je er dus rekening mee houden dat je niet naar de zee kan, want op de stenen liggen is niet prettig! Je kan alleen bij het zwembad liggen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

The Perfect place to be!!!

Anouk
24-10-2013

In dit kleinschalige app.complex is het geweldig om je vakantie te beleven. Zo ontzettend gastvrij. Mama Georgina is een geweldige kok en bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Vader Mike is een super kok en altijd bereid om je te helpen. Dochter Maria is 's morgens en 's middags HET aanspreekpunt en ook altijd bereid alles voor je te doen, ze brengt zelfs de krant mee als je het vraagt en bijzonder goed met kinderen. En dan de gezellige zoon, Giannis, de barman, ook multifuntioneel, hij is de verbindende factor 's avonds aan de bar.

De kamers zijn ruim en worden schoongemaakt door 2 fantastische dames.

De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Dit complex heeft een restaurant en een bar in de "tuin" dus je hoeft niet weg 's avonds, kan wel uiteraard want Trianda is slechts 20 minuten lopen.

We komen hier vanaf 2000 en gaan zeker weer terug net als de vele mensen die we ieder jaar weer tegenkomen/ook weer terug komen.

Gereisd met vrienden in september 2013

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paleos in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paleos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.