Appartement Paleosstersterster

Tonen op kaart

70 reviews over Appartement Paleos

• 2019
    10pani25-10-2019

Geweldig/Super om hier te genieten van je vakantie

Prachtige appartementen met de vriendelijke familie Paleos en medewerkers. De fijne sfeer voelt als thuiskomen! De gastvrijheid is geweldig. De appartementen zijn ruim, schoon en de bedden zijn goed. In het restaurant is het eten heerlijk en aan de bar is het gezellig met Giannis en Babis. We komen hier al 20 jaar en komen zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Frans van Goudzwaard17-09-2019

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Zeer ruim appartement en keurig onderhouden. Bij het zwembad is het goed vertoeven. Goed en lekker eten voor een normale prijs en ook in de bar is het zeer gezellig en doen ze er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    8Angelique25-05-2018

Verzorgde appartementen met goede service

Sinds maandag zitten we in deze accommodatie. De appartementen zijn ruim en schoon. Heerlijke bedden want niet zo hard als bij andere Griekse accommodaties. Zwembad is top geen handdoekje leggen. Het continental ontbijt is prima te doen voor het bedrag van € 5.30 pp. Ook de prijzen voor drankjes en snacks hebben wij duurder gezien in Griekenland. Maria is een topvrouw niets is teveel. Een minpuntje net is te ver gelegen van het centrum maar wel te lopen.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Lisse06-08-2017

Gemoedelijk

Kleinschalig, familiar en erg vriendelijk...Op loopafstand van strand en dorpje met veel gezellige restaurantjes en winkels. Verblijf voor 8 dagen was voor ons prima maar ook genoeg.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Bert Poelman26-06-2016

Ruim, gezellig en gunstig gelegen

Na vorige jaren in hotelkamers andere eilanden te hebben verkend wat het appartement van Paleos erg aangenaam. Een ruime badkamer, ruime slaap/woonkamer en een eigen keukentje met volwaardige koelkast maken het verblijf erg fijn. De busverbinding met Rhodos-stad is prima, maar om het eiland fijn te verkennen is het huren van een auto voor meerdere dagen zeer aan te raden. Ook dat is met de hoteleigenaars prima te regelen.

Als er dan nadelen te noemen zijn, dan zijn het welicht de volgende. Voor airco moet worden bijbetaald (is gebruikelijk, maar toch vervelend). Zo af en toe is er een landend vliegtuig te horen (niet luid, sliepen wij gewoon bij in/doorheen, maar moet genoemd worden) en de weg waaraan het complex ligt is inderdaad druk. Het is dus wel even oppassen geblazen als je die weg oversteekt, maar ook dat is gebruikelijk in Griekenland.

Al met al zouden we met plezier terugkeren naar Paleos als we ooit Rhodos weer aan zouden doen!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10peter04-05-2016

Uitstekend

Mooie appartementen zeer ontspannen en vriendelijke familie gerund , goede prijzen , echt goed restaurant Mamas gehaktballen en de moussaka is een must, zou 100 % slechts een korte loopafstand van de stad en een busrit aanraden naar Rhodos stad .Zie binnenkort

Gereisd met partner in april 2016

• 8Annemarie25-08-2015

Leuk maar....die drukke weg!

Appartement zeer ruim en verzorgd. Schoonmaak echt fantastisch. Zwembad leuk maar klein. Ligging wel minder. Weg echt heel erg druk en er wordt erg hard gereden. Oversteken soms echt gevaarlijk. Fijn was de korte transfer, nog geen kwartier. Laagvliegende vliegtuigen geen probleem.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Remco Jan21-08-2015

Prima vakantieplek

Prima appartementen, leuk zwembad en eindelijk een complex waar je niet van te voren al allerlei mensen handdoeken ziet leggen op de bedjes aan het zwembad. Zeer vriendelijke familie die er alles aan doen om je een leuke vakantie te bezorgen. Er wordt goed schoongemaakt en je hebt altijd schone handdoeken. Twee nadeeltjes, het complex ligt aan een redelijk drukke doorgaande weg. En het koken in combinatie met de airco levert regelmatig een storing op. Gelukkig kun je zelf de aardlekschakelaar weer omzetten. Het is ook 's-avonds prima zitten aan de bar en de familie heeft aandacht voor alle gasten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10anouk05-08-2015

heerlijke vakantie

Dit appartementen complex wordt beheerd door 1 familie, overdag runt Maria de keuken en de bar bij het zwembad en s avonds Yannis de bar aan de voorkant. Iedere vraag wordt met volle overgave beantwoord en als het kan ook voldaan. zelf zijn wij als gezin met een dochter van 4 hier op vakantie geweest. Het appartement waar wij verbleven was zeer ruim en goed verzorgt. iedere dag waren de poetsvrouwen aanwezig. Maria is de vraagbaak overdag voor het huren van een auto tot het regelen van een uitstapje. Het ontbijt en de lunch is goed en prijsvriendelijk. s avonds is Yannis altijd bereid om een taxi te regelen. Het zwembad is goed verzorgt en er zijn bedjes genoeg. Kortom wij hebben genoten van dit verblijf in dit complex en willen dit ook een aanrader noemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10groniger22-08-2014

prima optie

Mijn vrouw en ik zijn van 5 t/m 01 Aug 2014 in Apartementen compleks Paleos geweest. Wij hadden app. nr.18 op de begane grond. Deze was zeer ruim ingedeeld en redelijk goed ingericht ( voor Griekse begrippen). Dagelijks werd er schoon gemaakt door twee hele aardige dames. Indien nodig werden de handdoeken vervangen. Er was niets wat niet kon. Gerund door één familie. Er was een prima zwembad met voldoende ligbedjes. Kortom: prima akkommodatie om te verblijven. Wij hebben het er naar ons zin gehad. Vele mensen zijn hier al vaker geweest, dat zegt op zich al genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

4 tips over Appartement Paleos

• Susanne, Jeroen , Niels en Floor, 17-07-2012

Auto huren, eiland verkennen. Leuk is : Rhodos -stad, leuk om te winkelen, maar zeker ook om cultuur te "snuiven" Vlindervallei Lindos 7 bronnen Strand van tsambika, erg mooi, kindvriendelijk. Gratis parkeerplaatsen en leuke strandtentjes

• AnitaBart, 04-11-2011

Rodos stad, bus vertrekt elk kwartier aan de overkant van de straat Lindos, erg leuk stadje aan de oostkust stranden aan de oostkust, vb Stegna naast gelegen dorp (richting Rodos) heb je veel restaurants, bars etc.

• Willem_roebbers, 21-08-2014

Ik raad aan om een hotel te nemen in Faliraki of een andere stad aan de oostkant. Daar zijn zandstranden waar je makkelijk kunt liggen of bedjes kunt huren, en de zee is er veel rustiger en helderder.

De bussen zijn 2,30 euro pp voor een enkeltje naar Rhodos stad. Vanuit Faliraki ook, dus ik zou zeker niet naar Ialyssos gaan.

1 vraag over Appartement Paleos

• groniger, 22-08-2014

prima

hotel Paleos isis een van de schoonste hotels die we hebben gezien. De kamers zijn eenvoudig en ietwat gedateerd, maar dit wordt meer dan gecompenseerd door de netheid. Wel zijn ze erg gehorig en de matrassen echt hard. Harder dan Grieks hard. Het ontbijt is eenvoudig, maar goed.

Theo, 03-11-2014

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen