Hotel Ocean Blue All Senses

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°23°
Hotel Ocean Blue All Senses
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ocean Blue All Senses voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef

1 review over Hotel Ocean Blue All Senses in het Nederlands

Nooit meer.

Ingrid
17-6-2018

Half afgewerkt ongezellig gerenoveerd hotel. Hotel ligt onder de aanvliegroute van het vliegveld. Vliegtuigen vliegen laag over het hotel. Wij hadden kamer 323 met tuinzicht en dit hoorde je heel goed. De kamer was niet geheel gerenoveerd. Te kleine gordijnen, overal verfvlekken op de vloer en slecht afgewerkt. Vieze stoelen. Er wordt slecht schoongemaakt zowel in de kamers als in het gehele hotel. Na tussenkomst van touroperator reisleider kregen we een andere kamer: 229 zeezicht. Deze was een stuk beter met wel een doorgezakte stoel. Schoonmaak niet goed. De vliegtuigen hoor je hier een stuk minder. Het eten daarentegen is prima. Zelfs bij halfpension gratis drank bij het eten. Vriendelijk personeel. Bus naar Rhodos op loopafstand 5 min. Zee direct achter het hotel met smal kiezelstrand.

Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager, Guest Relations Manager , Wed Jul 10 2019 08:36:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guests , Thank you very much for taking the time to share your opinion with us.

Looking forward to welcoming you again next year Warm Regards Guest Relations Manager Michalitsa Tsimbidaki

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Tours, Wasserette

• SaunaZout sauna

• FitnessAerobics
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean Blue All Senses in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean Blue All Senses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.