Appartement kasandra

8 reviews over Appartement kasandra in het Nederlands

Prima verblijf

Adri
29-9-2016

Het hotel is verouderd maar de appartementen worden iedere dag prima schoongemaakt. Iedere dag schone dikke rulle handdoeken en vaak schoon beddengoed.

Wij kregen bij aankomst een kamer in het oudste gebouw...daar werden we niet vrolijk van. Maar gelukkig konden we de volgende ochtend verhuizen naar een ander gebouw. Als je geen hoge eisen stelt is het een prima hotel.

Kleine supermarktjes genoeg. De beste vonden wij die bij de bushalte. Aan de hoofdstraat linksaf en oversteken. Drukke weg!

Zeker weer!

karin_26
12-9-2015

Wij gingen naar Kassandra met de verwachting dat het er niet heel best was, maar het is ons 100% meegevallen. De mensen zijn er aardig, het appartement wordt elke dag schoongemaakt, en dat ontbijt... Fantastisch! Ze hebben geen buffet meer. Nu mag je kiezen van de menukaart en zoveel en zo vaak als je wilt. Ruime keuze, een paar uitzonderingen en bijna alles is vers. 's avonds eten in de taverna is ook een aanrader. Lekker eten voor weinig geld. Wij komen hier zeker terug.

om volgend jaar weer te doen .gewoon super .

Charlotte de wekker
16-10-2013

kassandra is perfect de ligging is goed vlak bij een bus halte .de supermarkt dicht bij en een lekkere warme bakker en het plaatje trianda kan je lopend doen .de mensen zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam .het wordt er goed schoon gemaakt iedere dag maar dat hoefde niet van ons iedere dag schone handdoeken .het is er echt om aan te raden .

Prima appartement

JvdBerg
18-6-2012

Goede ligging, vrijwel alles op korte loopafstand.

Geen luxe maar een zeer bruikbaar app.

Vriendelijk personeel, defecte lamp in no time gewisseld.

Mooie uitzichten zijn er genoeg in de omgeving.

Nooit meer !!

Martinavanderberg
18-11-2011

Wat een baggertent met vies opgewarmd eten en arrogant personeel ..!!

Prima plek maar verwacht niet te veel!

Jan de Rijk
25-10-2011

Redelijk dicht bij het strand, vriendelijk personeel op 1 dame van de receptie na, wij noemden haar de heks. Kamers klein en ouderwets maar goed schoon. Nog een keer? Denk het niet maar zal het niemand afraden.

Schoon maar sterk verouderd

Fam Ritmeester
29-9-2011

Zaten in het oude gedeelte van het complex.

Was schoon, alleen hebben we de hele week met een kapotte wc gezeten.

Elke dag bij de receptie gemeld, maar sávonds was het weer een natte boel!

Uiteindelijk zelf maar wat gefikst!

Personeel in de restaurantjes was niet altijd vriendelijk, niet wat wij gewend waren op Kreta!

Nee, volgend jaar toch een andere bestemming.

geen slecht app maar wel erg groots

sabina
14-9-2011

de mensen die er werken zijn wel allemaal heel vriendelijk alleen jammer dat je toch nog een aardig stukje moet lopen naar zowel strand als het drukke gedeelte maar verders prima app

We hebben een aantal aanbieders voor kasandra voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement kasandra in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement kasandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement kasandra scoort een 7.19 uit 10 op basis van 8 reviews.