Appartement kasandra

Meer appartement info

9 reviews over Appartement kasandra

• 2018
    7Meggy saris26-12-2018

Wederom geboekt voor dit jaar!

2019 wordt ons 3e bezoek aan Kassandra. Wij hebben altijd de gerenoveerde appartementen, die zeer ruim en lekker koel zijn. Perfect voor ons met 3 kids. Interieur is verouderd, maar ben niet anders gewend in Griekenland. Zelfs een grote koelkast met vriesvak in de keuken. Reuze supermarkt aan de overkant van de (drukke) weg. Strand op loop afstand, en het "centrum" is goed te voet te doen, als je de juiste weg weet ;-)

Griekse avond en karaoke, ze proberen het je naar de zin te maken, ook bar personeel en poetsvrouwen zijn behulpzaam, en netjes. George komt wat nors over, maar na een grapje over zijn looks kon hij weer lachen .... Tot in Augustus weer, wij hebben er zin in!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Adri29-09-2016

Prima verblijf

Het hotel is verouderd maar de appartementen worden iedere dag prima schoongemaakt. Iedere dag schone dikke rulle handdoeken en vaak schoon beddengoed.
    Wij kregen bij aankomst een kamer in het oudste gebouw...daar werden we niet vrolijk van. Maar gelukkig konden we de volgende ochtend verhuizen naar een ander gebouw. Als je geen hoge eisen stelt is het een prima hotel. Kleine supermarktjes genoeg. De beste vonden wij die bij de bushalte. Aan de hoofdstraat linksaf en oversteken. Drukke weg!

Gereisd met partner in september 2016

• 8karin_2612-09-2015

Zeker weer!

Wij gingen naar Kassandra met de verwachting dat het er niet heel best was, maar het is ons 100% meegevallen. De mensen zijn er aardig, het appartement wordt elke dag schoongemaakt, en dat ontbijt... Fantastisch! Ze hebben geen buffet meer. Nu mag je kiezen van de menukaart en zoveel en zo vaak als je wilt. Ruime keuze, een paar uitzonderingen en bijna alles is vers. 's avonds eten in de taverna is ook een aanrader. Lekker eten voor weinig geld. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Charlotte de wekker 16-10-2013

om volgend jaar weer te doen .gewoon super .

kassandra is perfect de ligging is goed vlak bij een bus halte .de supermarkt dicht bij en een lekkere warme bakker en het plaatje trianda kan je lopend doen .de mensen zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam .het wordt er goed schoon gemaakt iedere dag maar dat hoefde niet van ons iedere dag schone handdoeken .het is er echt om aan te raden .

Gereisd met partner in september 2013

• 8JvdBerg18-06-2012

Prima appartement

Goede ligging, vrijwel alles op korte loopafstand. Geen luxe maar een zeer bruikbaar app. Vriendelijk personeel, defecte lamp in no time gewisseld. Mooie uitzichten zijn er genoeg in de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2012

• 1Martinavanderberg18-11-2011

Nooit meer !!

Wat een baggertent met vies opgewarmd eten en arrogant personeel ..!!

Gereisd met partner in september 2011

• 7Jan de Rijk25-10-2011

Prima plek maar verwacht niet te veel!

Redelijk dicht bij het strand, vriendelijk personeel op 1 dame van de receptie na, wij noemden haar de heks. Kamers klein en ouderwets maar goed schoon. Nog een keer? Denk het niet maar zal het niemand afraden.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7Fam Ritmeester29-09-2011

Schoon maar sterk verouderd

Zaten in het oude gedeelte van het complex. Was schoon, alleen hebben we de hele week met een kapotte wc gezeten. Elke dag bij de receptie gemeld, maar sávonds was het weer een natte boel! Uiteindelijk zelf maar wat gefikst! Personeel in de restaurantjes was niet altijd vriendelijk, niet wat wij gewend waren op Kreta! Nee, volgend jaar toch een andere bestemming.

Gereisd met partner in september 2011

• 7sabina14-09-2011

geen slecht app maar wel erg groots

de mensen die er werken zijn wel allemaal heel vriendelijk alleen jammer dat je toch nog een aardig stukje moet lopen naar zowel strand als het drukke gedeelte maar verders prima app

Gereisd met partner in augustus 2011

0 tips over Appartement kasandra

0 vragen over Appartement kasandra

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand400 m
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats