Appartement Ilyssion

Meer appartement info

27 reviews over Appartement Ilyssion

• 8Friesin16-11-2009

Super appartement

Ontzettend aardige familie! Mooi appartement! Met groot balkon!! Goeie ligging, niet op de blvd maar er net achter! Gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in juli 2006

• 10Jan & Anita28-06-2009

uitstekend verblijf

ilyssion holliday's , sinds 1995 verblijven we in dit hotel , voor ons is het een tweede thuis . Nog nooit hebben we klachten gehad over dit complex , tassos en Roula zijn super , niets is hen teveel , ook voor familie's met kinderen is het prima en rustig gelegen en niet ver van het strand . Ik heb hen beloofd de beoordeling van al die tevreden mensen op sturen wat hen deugd zal doen het allemaal te lezen .

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Angelique02-03-2009

Helemaal geweldig

Wij zijn al naar veel Griekse eilanden geweest. En houden niet van mega hotels/app. Dit was helemaal geweldig. Je kan daar lekker aan het zwembad en terras zitten en zelf je drank daar pakken. Gewoon even laten zien wat je pakt en ze schrijven het op. Wij betaalde gewoon 's avonds alles in 1 keer. De man en vrouw zijn echt schatjes. Echt als je een goede slaapplek zoekt. Alles is perfect. De kamers zijn ook super. En de ligging is ook het beste wat je kan hebben. Erg rustig en toch maar 1 weg 2 min van het centrum. Ik zou alleen al voor dit app terug willen naar Rhodos!!!

Wij waren de laatste 2 weken van juni 2008

Gereisd met partner in maart 2009

• 9Chantal05-09-2007

We hebben erg genoten in dit appartementen complex. Wij hadden alleen een 2-kamerapp. geboekt en kregen de eerste week een 1-kamerapp. Waardoor we moesten verkassen de tweede week. Di app. ligt vlak bij het centrum van Trianda. Met een scooter kom je overal, echt een tip. Rhodos stad erg druk, maar wel gezellig.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8B. de Zeeuw29-07-2007

De ligging was goed het was vooral rustig, de service was zeer goed je werd zo snel mogelijk geholpen

• 10J.J.M. Bronts20-07-2007

perfecte accomodatie. rustig in binnen weggetje. maar na 100 meter lopen toch in de drukte van trianda met vele restaurantjes en winkeltjes. eigenaar tassos en zijn vrouw roula verzorgen alles perfect. schoonmaak goed appartement niet alte luxe. voor ons geen probleem!! zwembad voor ons met twee kinderen 7-4 overzichtelijk met genoeg bedden. wel veel deense bezoekers. volgend jaar helaas volgens eigenaaar niet meer teboeken met holandse touroperator. dus zelf boeken bij tassos. ook in de straat bevind zich sky -rent een auto huren voor een goede prijs. [nederlands geen probleem omdat eigearese een nederlandse is eigenaar grieks spreekt nederlands]gewoon net appartement!!!!

• 10stefan natasja sharona kayleigh19-07-2007

prima accomodatie. twee weken verbleven in juli 2007. rustig met op 100 meter afstand toch de drukte van trianda met veel restaurantjes. volgend jaar helaas niet meer te boeken met nederlandse touroperator. roula en tassos zijn bereid alles voor je te doen erg vriendelijk. kamers niet al te luxe. wel keurige schoon maak.zwembad voor ons met twee kinderen prefect.[overzichtelijk] auto gehuurd aan einde van straat. bij sky rent prefecte service spreken nederlands

• 8Michael16-08-2006

eigenaar en zijn vrouw hebben 3 volwassen kinderen. Stadje ligt aan het eind van de straat. Er zitten wel vaak veel Scandinaviers. Maar het is er wel erg gezellig.

Gereisd met familie in juli 2006

• 7Anoniem02-08-2006

Ruim appartement! Slechte schoonmaak! Douche is klein en onhandig. Op 5 minuten loopafstand van het strand en op 2 minuten loopafstand van het kleine centrum van Trianda. Ook taxi standplaats is erg dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2006

• 9Bianca11-07-2006

(juli 2005) Illysion is echt een geweldig apartementen complex. De eigenaren doen inderdaad alles voor je en je kunt ze alles vragen. De kamers zijn ruime en netjes.De wekelijkse bbq's van het complex zijn echt heel gezellig. Na de bbq met zijn allen ouderwetse griekse dansen doen!!! Ik zou iedereen aanraden om hier je Rodhos vakantie door te brengen!!

Gereisd in juli 2006

0 tips over Appartement Ilyssion

1 vraag over Appartement Ilyssion

• geert, 10-03-2011

boeken

bij wie kan je voor deze app. boeken?

Appartement info

• RokenToegestaan
    • Aantal personen2 tot 4

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand700 m
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer
    • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesHanddoeken(service)