Appartement Holidaysstersterster

Meer appartement info

113 reviews over Appartement Holidays

• 9W Greveraars04-09-2015

Echt Grieks

Hollidays Appartementen liggen heerlijk rustig aan de rand van Lalyssos. We hadden een twee kamer appartement, deze was ruim en we hadden twee balkon's met uitzicht op de omgeving en het zwembad. De inrichtig was erg eenvoudig maar voor ons wel compleet en schoon. Keukeninventaris is minimaal om zelf maaltijden te bereiden, maar wij zijn lekker gaan eten in een van de vele restaurantjes in Lalyssos. Ontbijten kun je ook prima bij Holidays App. We hebben alle dagen airco genomen (7 euro per dag) deze werkte goed. Voor ons waren de pluspunten , kleinschalig. rustig gelegen, griekse gastvrijheid, eenvoudig maar echt grieks, ruime app. Wat beter zou kunnen is het comfort v/d bedden (hard) en App. waren moeilijk te vinden in de donker ( evt. bordje op de hoek v/d straat). Al met al hebben wij een heel fijn verblijf gehad ! zijn dik tevreden !

Gereisd met partner in september 2015

• 6an en tijn24-08-2015

eenvoudig appartement

Het appartement was netjes, ondanks dat er maar 1 schoonmaakster is... De dochter van de eigenaresse loopt haar benen onder dr lijf vandaan, is superaardig, en geeft graag advies. Ook regelt ze alles, als je er een auto of scooter wilt huren. Dat is van haar man niet te zeggen, die zit sávonds op de bank tv te kijken. Van ons mocht er savonds wel een muziekje ofzo gedraaid worden. De meeste gasten zitten op het terras om te kunnen internetten. Het appartement ligt op een heuvel, en is ongeveer een half uur lopen naar zee. van de 20 fietsen die je gratis mag lenen, zijn er misschien 3 goed, daar mag best wat in geïnvesteerd worden. Het zwembad is in 1 week eenmaal zuiver gemaakt. Ook word er niet veel opgeruimd rondom het zwembad. De supermarkt ligt op ongeveer 15 min lopen Ook is het zo dat als je een biertje besteld, of eten, mag je dat op het einde van je verblijf afrekenen. Ze mogen wat meer aandacht aan hun gasten besteden.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Lotte17-08-2015

Gezellig familieverblijf

Holidays Apartments is een goed verblijf als je zon en zwembad wilt, met een strand in de buurt. Het appartement was ruim en eenvoudig, keukengerei was minimaal maar omdat Griekenland zo goedkoop is, kun je makkelijk buiten de deur eten. Bedden en badkamer waren prima en we hadden een goed balkon. Het ligt wel wat uit het centrum, maar omdat je fietsen kunt lenen is dat prima te doen. Ook zijn taxi's makkelijk in de buurt verkrijgbaar die je voor 12 euro naar Rhodos Stad brengen. Verder noemenswaardig dat de eigenaresse en haar familie héél gastvrij en vriendelijk zijn, en veel voor je willen regelen (auto/scooter huren etc.).

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 8Saska25-07-2015

Prima

Wij waren met 5 personen. Bij boeking stond dat je bij een 5 persoons appartement zeezicht hebt. Wij zaten op de begane grond, daar heb je geen zeezicht en zit je ook wat lager dan het zwembad. Het appartement is eenvoudig, maar wel ruim. De keuken is klein. Er zijn 2 elektrische pitten. Als je zelf kookt moet je wel improviseren. De schoonmaak om de dag was prima. Ook de aanwezigheid van fietsen is ideaal voor even naar de bakker of de supermarkt te gaan. Als alle appartementen bezet zijn is er niet voor elk appartement 2 fietsen beschikbaar. Er staan veel fietsen met een lekke band of ketting eraf. Daar zou wel wat meer aandacht aan besteed kunnen worden. De eigenaresse is heel behulpzaam. We hebben onze laatste dag lekker mousaka gegeten, gemaakt door de moeder. Gezien de prijs is het zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Marcel05-07-2015

Prima appartementen, wel wat ver van het centrum

We hebben een prima verblijf gehad in appartementen Holidays. Er zijn 18 appartementen waarvan 9 één-kamer appartementen en 9 twee-kamer appartementen. Er zitten voornamelijk Nederlanders. Ons twee-kamer appartement was ruim maar zeer sober ingericht. Beide kamers hebben een balkon. Het is er rustig, op de vele blaffende honden na. Het lopen naar het centrum / strand is eigenlijk te ver. (20 tot 30 m in.) Gelukkig waren er gratis fietsen beschikbaar, waardoor je binnen 10 min. in het centrum bent. De eigenaren-familie is erg vriendelijk en behulpzaam. Door de hoge ligging is er altijd een windje en is er een mooi uitzicht! 's Avonds na 23.00 uur was er meestal niets meer te krijgen, en was het terras uitgestorven. De schoonmaak is prima, zeer regelmatig schone handdoeken en lakens. Voor gezinnen met kleine kinderen is het minder geschikt, of je moet de hele vakantie een autootje hebben (Het wandelen tegen de berg op is pittig) Auto's zijn voordelig te huur via het appartement.

Gereisd met partner in juni 2015

• 6Anneke02-07-2015

Eenvoudig!

Wij hadden een 2 kamerapp. op de begane grond, de inrichting is sober, wij hadden een grote tuin aan de achterkant wat wij heel prettig vonden. De accommodatie ligt in een rustige buurt en het is ongeveer 20 minuten lopen naar het toeristische gedeelte en 25 minuten naar het strand. Het personeel is zeer vriendelijk en bij aankomst geeft Vaso (eigenares) je informatie over het eiland. Hier maakt de touroperator zich heel goedkoop vanaf! Er is ontbijt/lunch/diner te krijgen, ontbijt hebben we geen gebruik van gemaakt, de lunch was prima en we hebben 1x daar een diner genomen maar dit vonden wij niet goed. In vorige recensies wordt geschreven dat dit vers wordt gemaakt door mama maar dat is niet mijn mening. De kamer worden keurig netjes schoongemaakt om de dag en dan krijg je ook schoon beddengoed en schone handdoeken.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Willemein08-06-2015

Aanrader!

Goed onderhouden complex, kleinschalig, zeer vriendelijk en gastvrij. Mooi uitzicht, rustig gelegen, toch binnen een mum van tijd in het centrum. Waar voor je geld. Om de dag schoonmaak, beddengoed en handdoeken. Mensen doen echt hun best het je naar de zin te maken.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Jan24-05-2015

Very nice and good place

Dit is voor ons de beste plek om te zijn, het uitzicht is uitstekend als je boven zit. Beneden is beter voor kinderen in verband met trappen. Gelegen in een rustige buurt. Het personeel is zeer bekwaam en erg vriendelijk. Prijs is laag voor de het gegeen wat aangeboden wordt. Er word ontbijt aangeboden, tevens is er een ruim aanbod van vers gekookt avond eten. de kamers zijn erg schoon, de kamers zijn zeer goed onderhouden. Ik heb geen kinderen dus kan niet beoordelen of het kindvriendelijk is. Naar mijn idee wel :-)

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Paula Kesting-Andringa11-08-2014

Zeker de moeite waard !

Zeer goed verzorgde appartementen en prima locatie ! Het uitzicht is ook heel erg mooi en de accommodatie is aardig centraal gelegen. Het personeel is heel klantvriendelijk en erg behulpzaam. De prijs/kwaliteit is ook in orde. Er is ook een restaurant aanwezig waar je de gehele dag terecht kan voor zowel ontbijt/lunch/diner. Goed verzorgd ! De kamers zijn in goede staat en worden elke 2 dagen schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken, en 1x per week schoon beddegoed. Het is ook kindvriendelijk qua schommels, zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9michael van leeuwen14-07-2014

heerlijk vertoeven

een prima verblijf bij holidays komen er nu 4 jaar en voor volgend jaar ga we zeker weer zeer vriendelijke mensen goed, echt grieks eten alles wordt netjes schoon gehouden begrijp niet zo goed bepaalde negatieve reacties heb meer het idee dat deze mensen nergens mee tevreden zijn als wij gaan boeken (voor het eerst in een land of plaats ) ga je als eerste kijken naar de ligging maar goed dit is mijn mening in ieder geval een aanrader

Gereisd met partner in juni 2014

17 tips over Appartement Holidays

• Bartmans, 08-12-2013

Neem je eigen kurkentrekker mee :)

• annette_kreuger, 03-08-2013

eet een keer bij 'mama'. (voor de kids zijn er genoeg alternatieven als ze geen grieks willen) Huur een auto (met airco!) en rijdt zelf langs alle bijzonder mooie plekjes op dit fantastische eiland.

• Michael van der Tas, 15-07-2013

Fietsen en auto gemakkelijk te huren bij de receptie. Mocht je een leuk restaurant zoeken; Vanaf het appartement richting de vlindervallei kom je een struisvogelboerderij tegen, net daarvoor zit aan de linkerkant in de bocht een erg leuk restaurantje. Vriendelijke eigenaren die je het graag naar de zin willen maken. Zeker een aanrader!

7 vragen over Appartement Holidays

• Anentijn, 16-06-2015

supermarkt

Hoihoi Is er een supermarkt in de buurt? wij gaan in augustus naar dit appartement

Anneke, 02-07-2015

Er zijn 2 kleine supers in de buurt en even voorbij de 2e zit een grote Spar waar veel te krijgen is. Er zijn ook bakkers in de buurt.

• cschaeff, 18-12-2014

schaduwzijde

Hallo, weet iemand hoe de zon om het appartement heen draait? Welk deel heeft de meeste schaduw op de dag? Alvast bedankt!!

Jan, 24-05-2015

Schaduw zijde valt aan de keukenzijde, zon staat rond 12 uur op het balkon zwembad zijde.

• Hanna, 07-08-2014

fiets met kinderzitje?

Lees dat er fietsen beschikbaar zijn, weet iemand of er ook kinderzitjes zijn voor achterop?

Paula Kesting-Andringa, 11-08-2014

Beste Hanna, we konden eventueel wel van 2 fietsen gebruik maken, maar met z'n vieren is het handiger om met de taxi, de bus, een huurauto of om lopend te gaan. We weten dus niet of er kinderzitjes op de fietsen zitten.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4