Appartement Graziella

Appartement info

Meer appartement info

61 reviews over Appartement Graziella

• 9H.06-08-2015

Zeer goed bevallen, een aanrader!

Appartementencomplex is gelegen in een woonwijk zo'n 300m van de winkelstraat en kleine 800m van het strand vandaan. Ideaal als je niet van drukte houdt zoals bij hotels / resorts etc.

Bij aankomst word je vriendelijk ontvangen door de gastheer Nikos. Nikos is een aardige, vriendelijke en behulpzame man. Mocht je vragen hebben en of iets willen regelen kan je bij hem terecht. Wij zijn zeer tevreden over de service en de gastvrijheid van Nikos en zijn vrouw.

Appartement ziet er netjes uit en wordt regelmatig bijgehouden. Het wijkt soms af van wat er eigenlijk gedaan zou moeten worden. Dit is niet storend en eerlijk gezegd hoeft het van mij ook niet elke dag te gebeuren.

Het 2-persoons app. bevat o.a. een mini keuken, badkamer en balkonnetje. Keuken is voorzien van kookgerei, bestek, borden, glazen etc. vergelijk het met een cottage van een bungalowpark. Dus ook een tv, kleine koelkast met diepvriesvak, kledingkast etc. Airco is optioneel. Wifi is gratis.

Conclusie: Aanrader!

Graziella Apartments, General Manager, 18-09-2015

Het is heel belangrijk voor ons onze bezoekers om een aangename vakantie door te brengen. We zullen altijd streven naar de beste.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10MFJ de Bruin 26-07-2015

Fantastic place

Mooi en netjes appartement!! Bij aankomst wordt je heel gastvrij ontvangen door de beheerder Nikos met een welkomstdrankje. De ligging van het appartement is ook super. Een hele rustige omgeving (je hoort regelmatig wel honden blaffen,maar dit is niet erfelijk of een grote overlast.) Het centrum en strand liggen op loopafstand.Elke dag worden de kamers schoongemaakt om de twee dagen schone handdoeken en regelmatig worden de bedden verschoond.Wij hadden 1 Kamer voor drie personen wat goed te doen was. Er was een extra bed bijgeplaatst dit is ons niet slecht bevallen. Kortom voor ons een geweldige locatie waar we graag nog eens terugkomen.

Graziella Apartments, General Manager, 01-08-2015

Dank u voor de vriendelijke woorden. We zullen altijd streven naar de beste.

Gereisd in juli 2015

• 8Maurice12-07-2015

Mooi rustig gelegen maar toch alles voorhanden.

Het hotel lag rustig gelegen. Op loopafstand zijn er supermarkts. Het zwembad is klein maar verders wel goed met ligbedden. De beheerder is erg vriendelijk en heeft ons ook naar een goed restaurant gewezen. Op onze 2 jarig trouwdag kregen we 2 glazen en een fles wijn van hem voor deze heugelijke dag. Strand is met stenen dus wel waterschoenen mee. Leuke shops en s'avonds lekker levendig. Het enige minpuntje is de hond van de buren die wel vaak blaft. Bushalte is op loopafstand. Met de bus is het 15 minuutjes naar Rhodos stad wat zeer de moeite waard is.

Graziella Aparts, General Manager, 20-07-2015

Beste Gasten, De perfecte klantenservice en constante verbetering zijn de belangrijkste factoren in ons bedrijfsbeleid, derhalve zijn uw mening en ideeën altijd van harte welkom en gewaardeerd.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8meneer van engelenburg19-10-2014

geluid

veel geluids overlast van honden in directe omgeving

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10Thomaris01-09-2014

Beste tot nu toe

Appartementen Graziella in Rhodos is the place to be! Wij kunnen het echt iedereen adviseren! Perfecte locatie, je loopt de straat uit en bent bij de supermarkt voor elke ochtend verse broodjes, bij het levendige centrum van Trianda, even doorlopen en je bent aan het strand. Ook kun je heerlijk liggen bij het zwembad met de gezelligheid van Nikos (gastheer) en z'n familie om je heen. Zij zijn echt altijd goedgehumeurd en staan altijd voor je klaar, hebben ook echt nog nooit zo'n leuke gastheer gehad. De mensen op Rhodos zijn ook ontzettend vriendelijk en het eten is er voortreffelijk. Kortom, een echte aanrader en de complimenten voor Nikos!

Graziella Aparts, General Manager, 20-07-2015

Bedankt voor je lieve woorden. De Graziella Aparts probeert altijd tevreden klanten blijven. En dus zullen we blijven ....

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Jeroen van Ratingen30-08-2014

Kleinschalige rustige en uiterst gastvrije locatie

Appartement Graziella is een appartementencomplex met maar 14 kamers. Hierdoor is het overzichtelijk en rustig. Soms heb je zelfs een privézwembad ter beschikking, dat overigens beschikt over heerlijke ligbedjes met zachte kussens en perfect onderhouden is. Redelijk ondiep, dus ook geschikt voor kleine kinderen. Wat oudere kinderen zullen het misschien een beetje saai vinden. De uitbater Nikos runt het appartement met zijn vrouw en af en toe houden zijn dochters een oogje in het zeil. De mensen staan elk moment van de dag voor je klaar en helpen je overal mee op weg. Dagelijks wordt er gepoetst en om de dag krijg je nieuwe handdoeken. De (enige) poetsvrouw is eveneens een erg aardig mens. Het appartement ligt tussen de hoofdweg van Rhodos en het strand in. Beide op 5 minuten loopafstand. Aan de hoofdweg is ook een wat grotere supermarkt (Carefour) en richting het strand vind je de touristenwinkeltjes. Mijn vriendin en ik hebben een topvakantie gehad op een ideale locatie voor stellen

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Fred Bos14-07-2014

Een topper bij uitstek

Geweldige locatie, rustig gelegen maar toch centraal. Paar honderd meter van het strand en van supermarkt waar elke morgen vers brood te krijgen is. Nikos de uitbater is een voorbeeld van gastvrijheid, niets is te veel en zeer vriendelijk. Ikzelf had op een gegeven moment een tandarts (s 'avonds ) nodig en er werd meteen naar zijn tandarts in Rhodos stad gebeld en ik kon de volgende morgen vroeg terecht kon. Ik werd door zijn zoon met hun auto gebracht en deze wou van geen vergoeding weten toppie. Nicos je zal ons zeker terug zie want mede dank zij jou een heerlijke vakantie gehad Bedankt.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Britt10-07-2014

"heerlijk gehad"

Graziëlla apartments is zeker een aanrader. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Alles was netjes en schoon en elke dag werd er schoongemaakt. Hele aardige eigenaar die je meteen welkom laat voelen en voor je klaar staat als er iets is. Zwembad is ook goed onderhouden en schoon. De straat uitlopen en je bent bij het centrum van trianda. Supermarkt is erg dichtbij en ook een bushalte waarvanuit je in 15 minuten in Rhodos stad zit. Strand is iets verder lopen, maar makkelijk te doen. Ideaal voor stelletjes die ergens rustig willen zitten maar toch een gezellig centrum op loopafstand willen hebben.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Mirjam Van Andel06-07-2014

Algemeen goed

Net appartement. Dicht bij centrum en stukje lopen van strand. Wel heel goed te doen. Vriendelijke en hulpvol personeel.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8R. Bergsma30-06-2014

Met recht een goede vakantie-accomodatie!

Een goed onderhouden en rustige accommodatie op 10 minuten lopen van centrum en strand. Eigenaar en zijn zoon zijn erg vriendelijk en behulpzaam, zij dragen zeker bij aan de gemoedelijke vakantiesfeer in het complex. Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Kamers worden dagelijks goed schoongemaakt. Zwembad is relatief klein maar prima en schoon, ligbedden zijn heerlijk. Drinken is aan zwembad te verkrijgen, minpuntje is dat er behalve diepvriespizza geen andere snacks worden verkocht. Met huurauto (verkrijgbaar op elke hoek van de straat) hebben we in drie dagen dit mooie eiland kunnen bekijken, auto is gratis te parkeren naast het complex. Met bus naar Rhodos-stad gegaan, bushalte is op korte loopafstand van complex.

Gereisd met partner in juni 2014

Appartement Graziella info